citi - wznowienie kk

Data: 2009-11-30 19:05:02
Autor: Ra
citi - wznowienie kk
dostałem właśnie nową kk
- tylko że stara traci ważność w lutym 2010, nowa jest ważna już od teraz. W sumie można pochwalić zapobiegliwość
- ma chip
- jeszcze bardziej ocieka złotem aż mi się niedobrze robi od tego kiczu
- limit ten sam

Data: 2009-11-30 21:38:59
Autor: Marcin
citi - wznowienie kk
Witam

Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:hf1193$mv1$1node2.news.atman.pl...
dostałem właśnie nową kk
- tylko że stara traci ważność w lutym 2010,

To jakas zmasowana akcja, bo mam to samo:)

nowa jest ważna już od teraz. W sumie można pochwalić zapobiegliwość
- ma chip

I to jest dla mnie jej glowna wada powodujaca, ze jeszcze sobie
3 miesiace w szufladzie polezy. A potem to sie zastonowie
czy jednak gdzies nie uciec od Citi.
Mam ze zdjeciem, teraz jest ono takie male ze nie wiadomo
po co jest, wszystko przez ten chip

- jeszcze bardziej ocieka złotem aż mi się niedobrze robi od tego kiczu

Z przodu byla naklejka informujaca o aktywacji itp.
Jak ja oderwalem to prawie caly klej zostal na karcie,
klei sie do wszystkiego. Trzeba to bedzie czyms zmyc.
U Ciebie tez tak jest czy moze mialem pecha
do takiego egzemplarza?

- limit ten sam

Ale wedlug nowego regulaminu mozna limit przekroczyc, tylko
oplate dowala.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-30 20:46:30
Autor: Olgierd
citi - wznowienie kk
Dnia Mon, 30 Nov 2009 21:38:59 +0100, Marcin napisał(a):

nowa jest ważna już od teraz. W sumie można pochwalić zapobiegliwość -
ma chip

I to jest dla mnie jej glowna wada powodujaca, ze jeszcze sobie 3
miesiace w szufladzie polezy.

A mi się tak porobiło, że czipa za zaletę biorę, najchętniej wszystkie nieczipowe powymieniałbym na czipowe.
Szybciej, wygodniej, sprawniej. --
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-11-30 22:25:02
Autor: Michal_Ko
citi - wznowienie kk
Olgierd pisze:
[...]

No chyba żartujesz, że szybciej? :) Inicjalizacja komunikacji z chipem trwa zauważalnie dłużej niż pasek + drukowanie slipa nawet po autoryzacji online.

Fakt faktem, że machanie pisadłem jest bardziej czasochłonne niż sprawne wklepanie PINu... Oczywiście uprawszam i ulegam tutaj sloganom, że chip = głównie PIN, pasek = głównie podpis ;)

No ale fakt- trzeba wziąć poprawkę na to, że Twój MC z Aliora często gęsto leci bez online autoryzacji.

--
Michał

Data: 2009-11-30 21:36:58
Autor: Olgierd
citi - wznowienie kk
Dnia Mon, 30 Nov 2009 22:25:02 +0100, Michal_Ko napisał(a):

[...]

Nie zauważyłem takiej zależności. Ale fakt, że teraz zostały mi już tylko polbankowe karty bez blaszki.

No ale fakt- trzeba wziąć poprawkę na to, że Twój MC z Aliora często
gęsto leci bez online autoryzacji.

Bardzo często, przyznaję. --
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-01 07:08:22
Autor: Jacek Erazmus
citi - wznowienie kk
On 30 Lis, 22:36, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> [...]
> autoryzacji online.

Nie zauważyłem takiej zależności. Ale fakt, że teraz zostały mi już tylko

Ja mam bez blaszki  kk Getina i leci tylko z PINem :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

citi - wznowienie kk