citroen busa

Data: 2010-12-26 22:17:50
Autor: ErgoSum
citroen busa
Data: 2010-12-28 14:48:03
Autor: IvanoV
citroen busa
Koleś w treści zawyża koszty budowy takiego cacka. Saxo za 10 tys? Silnik do Busy też za 10? Przecież za 13 można kupić jeżdżącą, a na potrzeby takiego projektu wystarczy odpalający rozbitek. Podobnie z samochodem. Z oryginalnego Citroena wykorzystał budę i przednie zawieszenie, reszta poszła do wyrzutu albo na handel.
-- -- -- -- -- -- -- --
IvanoV
ZR-7S

Data: 2010-12-28 20:30:52
Autor: Kuczu
citroen busa
W dniu 2010-12-28 14:48, IvanoV pisze:
[...]

Ooo. Nastepny co najlepiej umie liczyc cudze ! I pokaz mi nowa Buse za 13 tysiecy to wezme od razu 10 sztuk.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-12-29 07:59:37
Autor: IvanoV
citroen busa

Ooo. Nastepny co najlepiej umie liczyc cudze ! I pokaz mi nowa Buse za
13 tysiecy to wezme od razu 10 sztuk.

Ooo. Następny, co nie umie czytać. Kto mówi o nowej Busie? Wystarczy silnik z
rozbitka za parę k.

IvanoV

Data: 2010-12-29 16:57:08
Autor: Kuczu
citroen busa
W dniu 2010-12-29 07:59, IvanoV pisze:
[...]

Nowa w sensie nowy model chlopczyku.

Data: 2010-12-29 11:11:34
Autor: ErgoSum
citroen busa

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:ifddu3$s25$1news.onet.pl...

Ooo. Nastepny co najlepiej umie liczyc cudze ! I pokaz mi nowa Buse za 13 tysiecy to wezme od razu 10 sztuk.

Daruj mu, to jeden z tych co "umiom liczyc inaczej".
:)

Erg

citroen busa