citroen c3 wyglądą , ze pali na dwa gary..

Data: 2012-04-02 19:27:04
Autor: Krzysztof
citroen c3 wyglądą , ze pali na dwa gary..
Witam,

mam problem z z citroenem C3 z 2002 roku. Dzis rano podczas dość krótkiej jazdy nagle stracił moc i słychać go jakby palił na dwa tłoki... Wyglada na cewkę WN - w swojej megance właśnie wymieniłem drugą (objaw podobny, ale działała po wystygnięciu - w c3 zimna nie działa). Czy w tych pojazdach często pada cewka ???

Pozdrawiam
Krzysztof

Data: 2012-04-02 23:15:30
Autor: zho

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:jlcnh9$r29$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzisz minelo 9 lat wiec chyba nie jest tak zle :)
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

citroen c3 wyglądą , ze pali na dwa gary..