ciuchy harlvarssons

Data: 2011-03-29 00:36:57
Autor: erg
ciuchy harlvarssons

Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisał w wiadomości

http://www.halvarssons.pl/motocykle/index.php?option=com_content&view=article&id=78:lenox-1&catid=4:kurtki-tekstylne&Itemid=4

http://www.halvarssons.pl/motocykle/index.php?option=com_content&view=article&id=121:lizard-1&catid=6:spodnie-tekstylne&Itemid=7

Mam lizardy od 3 albo 4 sezonow i sa rewelacja.  Membrana wypinana i mimo kilkudziesieciu zabiegow wpinanie-wypinanie, nie ma  sladow zuzycia ani rozdarc. Latwe w czyszczeniu. W zeszlym sezonie traska na glebokie poludnie Europy i bezproblemowo nawet w gorace dni, bo.. sa odpinane nogawki :)
Jesionke mam innego modelu. juz chyba takich nie robia ale tez jest ok. Koles ktory sprzedaje jest w porzo. Dwa razy pocztowo wymienialem kurtke bo mi nie lezaly rozmiary i bylo zero problemow.

erg

ciuchy harlvarssons