ciuchy harlvarssons

Data: 2011-03-29 07:13:01
Autor: Piotr Klimek
ciuchy harlvarssons
Dnia (Tue, 29 Mar 2011 00:08:49 +0200) ktos podajacy sie za PawelK vel Pablo
wyklawiaturowal co nastepuje:

Elo, przymierzam się do zakupu tego zestawu jutro,

Tak, więc jeśli ktoś cos wie na temat tych ciuchów
Niech powie teraz lub zamilknie na wieki

http://www.halvarssons.pl/motocykle/index.php?option=com_content&view=article&id=78:lenox-1&catid=4:kurtki-tekstylne&Itemid=4

http://www.halvarssons.pl/motocykle/index.php?option=com_content&view=article&id=121:lizard-1&catid=6:spodnie-tekstylne&Itemid=7

Ja mam dwie pary rekawic od nich i kombinezon skorzany, zona ma kurtke tex. Odnosnie
jakosci/trwalosci to jest IMO super. Odnosnie membran to faktycznie
dzialaja a mam porownanie z butami i kurtka z prawdziwym goretexem. Ten
dryway faktycznie nie przemaka. Jesli chcesz troche zaoszczedzic to ciuchami STR/Halvarssons/Jofama
handluje sklep kobi, odezwij sie do nich sa bardzo pomocni.

http://www.kobi-sklep.pl/

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/