ciuchy na jesień

Data: 2011-10-28 07:25:41
Autor: Ryszard Mikke
ciuchy na jesień
newsy <sch30@WYTNIJWSTAWKEANTYSPAMOWAop.pl> napisał(a):
Witam
Szukam ciuchów na jesień lub łagodną zimę (coby pod kurtkę nie kłaśc połowy szafy :-))
Co sądzicie o softshellu Hi Tec Ganges? W Go Sporcie jest teraz promocja i można go zanabyc za 149,99 PLN.

Nie znam tej, ale za dwie dychy wiecej kupilem w Deca taka szara kurtke, w
ktorej spokojnie przejezdzilem cala zime. Pod spodem w najwieksze mrozy
koszulka z dlugim rekawem i cienka bluza, z tego samego sklepu.

Tylko plecaka staralem sie nie wozic - troche sie balem, ze pod plecakiem sie
bardziej spoce i na ktorychs swiatlach przemarzne. Ale od czego sakwa...

--
rmikke

Data: 2011-10-28 07:32:45
Autor: Ryszard Mikke
ciuchy na jesień
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

ktorej spokojnie przejezdzilem cala zime. Pod spodem w najwieksze mrozy
koszulka z dlugim rekawem i cienka bluza, z tego samego sklepu.

A, i deszcze tez swietnie znosila i przy jezdzie bez plecaka jakos nie
zapocilem sie specjalnie, a mam tendencje do pocenia sie od byle czego i
jezdze raczej szybko.

Krotko mowiac - kurtke chwale bardzo.

--
rmikke