civic sedan vs hatchback

Data: 2009-11-02 19:01:54
Autor: Paul
civic sedan vs hatchback
Data: 2009-11-02 19:21:46
Autor: AL
civic sedan vs hatchback
Paul pisze:
civic sedan vs hatchback
oba nówki, oba w wersji executive - który wybrać?

http://www.honda.pl/zdjecia/3/8/5/13679_civic5d2009_specyfikacja.pdf
http://www.honda.pl/zdjecia/7/3/2/14559_hond_civic_4d_2009_cute.pdf

ja bym nie wybral zadnego

Dlaczego?
Glupie pytanie, to i glupia odpowiedz ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-02 19:28:50
Autor: Paul
civic sedan vs hatchback
AL pisze:

ja bym nie wybral zadnego

Dlaczego?
Glupie pytanie, to i glupia odpowiedz ;)

a co jest głupiego w moim pytaniu?

Data: 2009-11-02 21:05:46
Autor: AL
civic sedan vs hatchback
Paul pisze:
AL pisze:
ja bym nie wybral zadnego

Dlaczego?
Glupie pytanie, to i glupia odpowiedz ;)

a co jest głupiego w moim pytaniu?

sposob jego zadania - to Ty wybierasz, czy ktos ma wybrac za Ciebie?

Nie podales zadnych swoich preferencji - to tak jakbym sie zapytal - co bys wybral traktor czy roadster (w zalaznosci do kogo skierujesz to pytanie, dostaniesz inna odpowiedz, ktora w niczym Ci nie pomoze)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-03 16:51:32
Autor: Jacek Osiecki
civic sedan vs hatchback

Data: 2009-11-04 19:58:44
Autor: kratylos
civic sedan vs hatchback
Dnia Tue, 03 Nov 2009 16:51:32 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

Dnia Mon, 02 Nov 2009 19:21:46 +0100, AL napisał(a):
Paul pisze:
[...]

Bo oba nie mają tylnej wycieraczki :) Serio - dla mnie jej brak to może
nie dyskwalifikacja, ale spoooory minus.

Pozdrawiam,

kazdy sedan nie ma tylniej wycieraczki...
Kratylos

Data: 2009-11-04 20:03:40
Autor: Waldek Godel
civic sedan vs hatchback
Dnia Wed, 4 Nov 2009 19:58:44 +0000 (UTC), kratylos napisał(a):

kazdy sedan nie ma tylniej wycieraczki...

to jest trzeci rodzaj prawdy

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-04 21:14:00
Autor: Jacek Midura
civic sedan vs hatchback

Paul pisze:
[...]

Wierutna prawda.

--
Jacek Midura

Data: 2009-11-05 17:20:35
Autor: Grejon
civic sedan vs hatchback
kratylos pisze:

kazdy sedan nie ma tylniej wycieraczki...
Kratylos

A P406? Może nie miały seryjnie ale miały.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-11-05 20:55:43
Autor: Jacek Osiecki
civic sedan vs hatchback
Dnia Wed, 4 Nov 2009 19:58:44 +0000 (UTC), kratylos napisał(a):
Dnia Tue, 03 Nov 2009 16:51:32 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):
Dnia Mon, 02 Nov 2009 19:21:46 +0100, AL napisał(a):
Paul pisze:
civic sedan vs hatchback
ja bym nie wybral zadnego
Bo oba nie mają tylnej wycieraczki :) Serio - dla mnie jej brak to może
nie dyskwalifikacja, ale spoooory minus.
kazdy sedan nie ma tylniej wycieraczki...

Bodajże w Japonii się zdarzają takie z wycieraczką :)
Ale przy civicu problem w tym, że nawet w hatchbacku (czy tam liftbacku,
whatever) nie ma wycieraczki - a nawet jest gorzej, bo zrealizowano pomysł
jakiegoś dizajnera od siedmiu boleści i dodatkowo pogorszono widoczność do
tyłu przedzielając tę szybę spoilerem :)

Sedany w sumie lubię, ale niestety - wystarczy trochę takim pomanewrować na
parkingu przy gorszej pogodzie i człowieka zaczyna szlag trafiać z powodu
braku tylnej wycieraczki :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-11-02 19:22:59
Autor: Mirek Ziółek
civic sedan vs hatchback

Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał w wiadomości news:hcn6qn$lu1$1achot.icm.edu.pl...
[...]

ze wzgledu na praktycznosc - bralbym 5D.

W sedanie bagaznik moze i duzy za to płaski  i ciezko tam cos wsadzic.

pozdr
Mirek

Data: 2009-11-02 19:28:09
Autor: Paul
civic sedan vs hatchback
Mirek Ziółek pisze:

ze wzgledu na praktycznosc - bralbym 5D.

W sedanie bagaznik moze i duzy za to płaski  i ciezko tam cos wsadzic.

pozdr
Mirek

no to jest na plus, ale minus jest taki, że kanapa nie jest dzielona w 5D :(

Data: 2009-11-02 21:42:15
Autor: Mirek Ziółek
civic sedan vs hatchback

Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał w wiadomości news:hcn8bs$ns8$1achot.icm.edu.pl...
Mirek Ziółek pisze:

[...]

jak nie jest dzielona... to nie fiat ;)
http://www.honda.pl/zdjecia/5/7/1/13694_Civic5D_rozkladowki20081128.pdf
strona 11-12.

pozdr
Mirek

Data: 2009-11-02 22:35:04
Autor: Paul
civic sedan vs hatchback
Mirek Ziółek pisze:

[...]

w wersji executive nie jest - przynajmniej tak jest napisane w katalogu.

Data: 2009-11-02 22:52:20
Autor: Mirek Ziółek
civic sedan vs hatchback

Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał w wiadomości news:hcnjab$4th$1achot.icm.edu.pl...
Mirek Ziółek pisze:

[...]

We wszystkich wersjach Civic 5D ma :
Tylne siedzenia składane asymetrycznie

w stosunku 60:40 oraz

System składania tylnej kanapy Magic Seats

Dane z katalogu ktroego link podawalem wczesniej.

Pozdr

Mirek

Data: 2009-11-02 22:54:52
Autor: Paul
civic sedan vs hatchback
Mirek Ziółek pisze:

[...]

tu jest napisane co innego :)

Data: 2009-11-02 22:58:12
Autor: Mirek Ziółek
civic sedan vs hatchback

Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał w wiadomości news:hcnkff$61n$1achot.icm.edu.pl...
Mirek Ziółek pisze:

[...]

Wizyta w salonie rozwiaze watpliwosci :)
to bylby absurd podobny do tego jak CIVIC z 2006r sedan mial radio.. BEZ RDS-u :)

pozdr
Mirek

Data: 2009-11-02 19:34:08
Autor: Pan Piskorz
civic sedan vs hatchback
W sedanie bagaznik moze i duzy za to płaski  i ciezko tam cos wsadzic.

w civiku sedanie bagażnik jest płaski i nieduży - wręcz symboliczny,
zupełnie bez powodu,
może dla ujednolicenia z wersją hybrydową,

skoda oktawia ma 4x lub więcej większy
P.

Data: 2009-11-02 19:36:40
Autor: Paul
civic sedan vs hatchback
Pan Piskorz pisze:
skoda oktawia ma 4x lub więcej większy
P.

ale nie będę kupował gówna dla dużego bagażnika.

Data: 2009-11-02 19:42:30
Autor: Pan Piskorz
civic sedan vs hatchback
ale nie będę kupował gówna dla dużego bagażnika.

hmm,
to znajdź jeden element bardziej udany w hondzie niż w skodzie,

IMHO ciwik to jakiś żart jest,

spójrz na oferowane u nas silniki hondy, rupiecie 100% to są,
P.

Data: 2009-11-02 19:47:21
Autor: Paul
civic sedan vs hatchback

[...]

jak wsiadłem do octavi, po tym jak siedziałem w civicu to myślałem, że
się zrzygam, większej tandety w życiu nie widziałem.
wygląd zewnętrzny to już kompletna porażka.
silniki w octavi oprócz tego 160 KM to jakaś porażka.
zresztą nie pytałem, co kupić jeśli nie civica, tylko którą wersję civica.

Data: 2009-11-02 20:14:20
Autor: CeSaR
civic sedan vs hatchback
zresztą nie pytałem, co kupić jeśli nie civica, tylko którą wersję civica.

Czerwoną. Poważnie.
Każdy ci to powie że czerwone hondy są najhondziejsze.

Data: 2009-11-02 21:07:50
Autor: AL
civic sedan vs hatchback
CeSaR pisze:
zresztą nie pytałem, co kupić jeśli nie civica, tylko którą wersję civica.

Czerwoną. Poważnie.
Każdy ci to powie że czerwone hondy są najhondziejsze.

ale srebrne sie najmniej brudza (tzn nie widac na nich brudu)
a zielone - najmniej psuja ;)
za to zolte, mhm - sa najszybsze :-P

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-02 21:35:40
Autor: CeSaR
civic sedan vs hatchback
ale srebrne sie najmniej brudza (tzn nie widac na nich brudu)
a zielone - najmniej psuja ;)
za to zolte, mhm - sa najszybsze :-P

Zesrałeś....
I znów nie wiadomo, którą hondę wybrać....

Data: 2009-11-02 23:00:44
Autor: AL
civic sedan vs hatchback
CeSaR pisze:
ale srebrne sie najmniej brudza (tzn nie widac na nich brudu)
a zielone - najmniej psuja ;)
za to zolte, mhm - sa najszybsze :-P

Zesrałeś....
I znów nie wiadomo, którą hondę wybrać....

no jak to jaka - z tego wynika, ze tylko "kombi w dieslu" ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-02 20:17:50
Autor: Pan Piskorz
civic sedan vs hatchback
 w civicu to myślałem, że
się zrzygam, większej tandety w życiu nie widziałem.

hmm,
generalnie ciwik takie wrażenie na Ludzkości robi,
nadwozie-ufo to pudło i pomyłka jest,

kontrukcyjnie to również dno - patrz zawieszenie tylne - jak matiz,
krok wstecz w stosunku do poprzednich wersji tego modelu
P.

Data: 2009-11-02 19:29:11
Autor: Massai
civic sedan vs hatchback
Pan Piskorz wrote:

w civicu to myślałem, że
> się zrzygam, większej tandety w życiu nie widziałem.

hmm,
generalnie ciwik takie wrażenie na Ludzkości robi,
nadwozie-ufo to pudło i pomyłka jest,

Mnie się nawet podobał, i nawet myślałem o nim...
Do czasu aż się nim przejechałem - i kompletnie mi nie przypasował.
Prowadzi się toto jak minivan.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-02 21:36:03
Autor: cztery
civic sedan vs hatchback
jak wsiadłem do octavi, po tym jak siedziałem w civicu to myślałem, że
się zrzygam, większej tandety w życiu nie widziałem.

Przeciez w octavii plastiki sa lepsze niz w civiku. To co tam takiego tandetnego ?
BTW, widziales "designerski" plastyk wlewu paliwa w civicu 5D ? Dla mnie jakosc tworzywa i efekt jaki dzieki temu uzyskal "projektant" wystarczylo bym przestal na powaznie myslec o civicu. Do tego kokpit w 5D jakbym odpalil sobie konsole do gier z poznych lat 80-tych.
Civic 5D podobal mi sie jesli chodzi o rozwiazania w srodku - tylna kanapa, odchylane tylne drzwi do 90%; ale naprawde ciezko byloby mi sie przelamac zeby czyms takim jezdzic, zarowno od srodka jak i od zewnatrz.
Civic 4D jest z zewnatrz duuuuzo ladniejszy, przebolalbym nawet srodek gdyby nie to, ze rok temu nie mozna bylo kupic diesla w tym nadwoziu oraz gdybym nie zobaczyl "bagaznika".

wygląd zewnętrzny to już kompletna porażka.
silniki w octavi oprócz tego 160 KM to jakaś porażka.

Na diesla Cie nie stac, przejedz sie chocby 1.4 TSI w Octavi. Oferowane w Hondzie silnik (procz diesla) nie dorastaja do piet jesli chodzi o elastycznosc "uturbionym" 1.4 i 1.6.

zresztą nie pytałem, co kupić jeśli nie civica, tylko którą wersję civica.

Widzisz, grupa dyskusyjna jak sama nazwa wskazuje sluzy do dyskusji. To nie jest bezplatny poradnik tylko grupa ludzi chcacych podyskutowac.

Data: 2009-11-02 22:13:37
Autor: Piotrek
civic sedan vs hatchback
jak wsiadłem do octavi, po tym jak siedziałem w civicu to myślałem, że
się zrzygam, większej tandety w życiu nie widziałem.

to proponuje popatrzec na Civica po jakis 2-3 latach :)
jak niby aluminiowe wykonczenia schodza i pokazuje sie plastik, jak skrzypi wnetrze na nierownosciach i pare takich innych kwiatkow:)
do tego dorzucilbym pare akcji serwisowych(obecne modele moze sa juz poprawione :), slaby lakier i generalnie pare jeszcze minusow :)
poczytaj forum civica :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-11-02 22:56:00
Autor: Mirek Ziółek
civic sedan vs hatchback

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:hcnh76$2nl$1achot.icm.edu.pl...
[...]

W wiekszosci producentow sie to tyczy wiec honda raczej i w tej kwesti nie ustepuje ;)

Pozdr
Mirek

Data: 2009-11-02 23:18:15
Autor: Piotrek
civic sedan vs hatchback
W wiekszosci producentow sie to tyczy wiec honda raczej i w tej kwesti nie ustepuje ;)

ja to wiem, ty to wiesz :)
ale niektorzy jak by nieswiadomi to opisuje jak to wyglada :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-11-03 12:44:10
Autor: to
civic sedan vs hatchback

Data: 2009-11-03 12:36:17
Autor: Jan Strybyszewski
civic sedan vs hatchback
Pan Piskorz pisze:
[...]

Za to w Skodzie mamy silnik z Felicji gdzies cale 70KM z 1.4litra podczaqs gdy cywilizowani producenci maja 100KM z 1.4l.
P.

Data: 2009-11-04 20:04:08
Autor: kratylos
civic sedan vs hatchback
Dnia Mon, 02 Nov 2009 19:42:30 +0100, Pan Piskorz napisał(a):

ale nie będę kupował gówna dla dużego bagażnika.

hmm,
to znajdĹş jeden element bardziej udany w hondzie niĹź w skodzie,

IMHO ciwik to jakiś żart jest,

spójrz na oferowane u nas silniki hondy, rupiecie 100% to są, P.

honda to samochod dla tego kto chce miec samochod
skoda to furmanka dla stefana co chce tesciowa przewiesc..
w srodku skoda to 1 ani jakosci wykonanai ani desingu zero nic Kratylos

Data: 2009-11-02 21:39:04
Autor: Mirek Ziółek
civic sedan vs hatchback

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hcn8mv$opk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bagaznik chyba nie jest tu najwaznieszy.

To czego nie ma octavia to przede wszystkim gwarancji ( brak mozliwosci rozszezenia) i CENA.
Wersja 1.8 160KM po dodatniu wszystkiego co ma civic jest sporo drozsza( tempomat, radio,xenony itp.)
75kzl za civika jesli kogos nie odstrasza to dosc atrakcyjna oferta.

pozdr
Mirek

Data: 2009-11-03 12:49:36
Autor: to
civic sedan vs hatchback

Data: 2009-11-03 17:21:16
Autor: Mirek Ziółek
civic sedan vs hatchback

Data: 2009-11-04 20:01:21
Autor: kratylos
civic sedan vs hatchback
Dnia Mon, 02 Nov 2009 19:22:59 +0100, Mirek Zió³ek napisał(a):

UÂżytkownik "Paul" <example@example.com> napisaÂł w wiadomoÂści
civic sedan vs hatchback
oba nĂłwki, oba w wersji executive - ktĂłry wybraĂŚ?

http://www.honda.pl/zdjecia/3/8/5/13679_civic5d2009_specyfikacja.pdf
http://www.honda.pl/zdjecia/7/3/2/14559_hond_civic_4d_2009_cute.pdf

ze wzgledu na praktycznosc - bralbym 5D.

W sedanie bagaznik moze i duzy za to pÂłaski  i ciezko tam cos wsadzic.

pozdr
Mirek

to zalezy po co ci auto duza zaleta sedana jest to ze na tylniej kanapie jest zdecydowanei wygodniej i bardzej komfortowo - jak to w sedanie
jak stawiasz na pasazerow z tylu to bierz sedana jesli chcesz miec 100% ufo to ucietasa...
wygodny bagaznik to ma kombi ucietasy maja ustawne bagazniki tylko szybko sie tam konczy mijesce na ustawianie...

Kratylos

Data: 2009-11-05 17:22:33
Autor: Grejon
civic sedan vs hatchback
kratylos pisze:

[...]

BYZYYDUUURA. Akurat większość sedanów w tej klasie to hatchbacki z plecakami...

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-11-05 18:31:26
Autor: Artur Maśląg
civic sedan vs hatchback
Grejon pisze:
kratylos pisze:

[...]

BYZYYDUUURA.

W zakresie miejsca z tyłu - owszem.

Akurat większość sedanów w tej klasie to hatchbacki z plecakami...

Tu już nie bardzo. Ta większość to samochody od początku
projektowane w różnych wersjach nadwoziowych. Te "plecaki"
to są, owszem, ale w klasie niżej.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-11-02 20:18:34
Autor: bratPit
civic sedan vs hatchback

civic sedan vs hatchback
oba nówki, oba w wersji executive - który wybrać?

ja bym brał sedana bo bardziej mi się podoba stylistycznie :-)
(poza tym 5dr nie ma wycieraczki na tylnej klapie o_O )

brat

Data: 2009-11-02 20:32:50
Autor: WOJO
civic sedan vs hatchback
Data: 2009-11-02 19:37:12
Autor: Massai
civic sedan vs hatchback
WOJO wrote:

> http://www.honda.pl/zdjecia/3/8/5/13679_civic5d2009_specyfikacja.pdf
Anglia
> http://www.honda.pl/zdjecia/7/3/2/14559_hond_civic_4d_2009_cute.pdf
Japonia
Sam sobie odpowiedz :)
WOJO

Hm, a to sedany już nie z Turcji?

Poprzednia generacja sedanów była montowana w Turcji...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-03 07:33:00
Autor: WOJO
civic sedan vs hatchback
Poprzednia generacja sedanów była montowana w Turcji...
Montowana jest dalej w Turcji, ale wszystkie (!) części są japońskie, w odróżnieniu od  5D, gdzie sporo części jest dostarczanych przez lokalnych producentów.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2009-11-02 20:35:15
Autor: Paul
civic sedan vs hatchback
WOJO pisze:
[...]

mówisz o kraju produkcji czy o so hozi?

Data: 2009-11-02 20:43:04
Autor: Paul
CO INNEGO?
Jako, że wszyscy na mnie naskoczyli to co innego dostanę za 75k
- nowy
- wersja full wypas
- 0-100 < 9,5s
- maks prędkość - co najmniej 190-200
- żeby nie wyglądało na zewnątrz jak octavia
- żeby nie wyglądało w środku jak octavia, czyli, żebym nie miał
wrażenia, że ktoś żołnierzyki przetopił i zrobił z tego plastiki do auta.

Data: 2009-11-02 21:18:19
Autor: bratPit
CO INNEGO?
Jako, że wszyscy na mnie naskoczyli

nawet jakby tak było to Ty wydajesz kasę i to Tobie się ma to auto podobać/fajnie jeździć/inne,
brat

Data: 2009-11-02 22:42:17
Autor: Agent
CO INNEGO?

Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał w wiadomości news:hcncoa$t4s$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Hyundai Sonata, P 407

Data: 2009-11-02 23:13:08
Autor: Mr.FX
CO INNEGO?
[...]

Nowe Megane 2.0 16V TCE 180
- nowe
- full wypas
- 0-100 w 7.8s
- vmax 225km/h
- nie wygląda jak Octavia

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2009-11-03 08:52:37
Autor: Mirek Ptak
CO INNEGO?
Dnia 2009-11-02 20:43,  *Paul* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Astra 4 1.4t - w styczniu - my już produkujemy pierwsze partie :)
http://opel.dixi-car.pl/astra-iv.htm?sid=3c5bb16ffe80097429ce935c777efc36

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-03 08:02:43
Autor: Massai
CO INNEGO?
Mirek Ptak wrote:

Astra 4 1.4t - w styczniu - my już produkujemy pierwsze partie :)
http://opel.dixi-car.pl/astra-iv.htm?sid=3c5bb16ffe80097429ce935c777ef
c36

Ło - jaka ładna w środku! ;-)

Nono, w porównaniu do poprzedniczek - niebo a ziemia!

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-03 10:48:04
Autor: bratPit[pr]
CO INNEGO?
[...]

może wreszcie do łbów 'amerykańskiego managementu' dotarło, że design 'dla dziadków' się nie sprawdza,
brat

Data: 2009-11-05 21:00:06
Autor: Jacek Osiecki
CO INNEGO?
Dnia Tue, 3 Nov 2009 08:02:43 +0000 (UTC), Massai napisał(a):
Mirek Ptak wrote:
[...]

Na zewnątrz też w końcu ładnie - o ile astra II była zdecydowanie ciekawsza
od poprzedniczki, to astra III była totalną porażką... Widać że w końcu
pomyśleli o wyglądzie :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-11-06 10:27:10
Autor: Jan Strybyszewski
CO INNEGO?

Data: 2009-11-03 10:35:20
Autor: Massai
CO INNEGO?
Mirek Ptak wrote:

> [...]
> auta.

Astra 4 1.4t - w styczniu - my już produkujemy pierwsze partie :)

Hm, z ciekawości - w reklamach corsy był kiedyś pokazywany taki fikuśny
bagaznik rowerowy wysuwany ze zderzaka z tablicą rejestracyjną.

Nie mogę tego znaleźć w opcjach corsy, to jest oferowane na naszym
rynku?

Nowa astra też to będzie miała?
 --
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-03 12:25:25
Autor: Mirek Ptak
CO INNEGO?
Dnia 2009-11-03 11:35,  *Massai* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nie jestem pewien - nigdy się nie interesowałem.

Nowa astra też to będzie miała?

Tak, będzie.

Data: 2009-11-03 12:30:32
Autor: Mirek Ptak
CO INNEGO?
Dnia 2009-11-03 11:35,  *Massai* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Hm, z ciekawości - w reklamach corsy był kiedyś pokazywany taki fikuśny
bagaznik rowerowy wysuwany ze zderzaka z tablicą rejestracyjną.

To się chyba Flex-Fix nazywa i można to zamówić do Enjoy i Cosmo - 3200zł

Data: 2009-11-03 12:20:35
Autor: Massai
CO INNEGO?

Data: 2009-11-03 14:03:50
Autor: Agent
CO INNEGO?

Data: 2009-11-03 13:12:34
Autor: Massai
CO INNEGO?

Data: 2009-11-03 10:46:34
Autor: bratPit[pr]
CO INNEGO?

Astra 4 1.4t - w styczniu - my już produkujemy pierwsze partie :)

auto IMO bardzo miłe,

http://opel.dixi-car.pl/astra-iv.htm?sid=3c5bb16ffe80097429ce935c777efc36

cytat: "Doskonały samochód made in Germany" - WTF? o_O kto to pisał? nie kompromitowałby się, nawet w tiwi w wiadomościach mówili że Gliwice będą produkować to auto,
brat

Data: 2009-11-03 10:53:50
Autor: AL
CO INNEGO?
bratPit[pr] pisze:

[...]

czyzby Niemcy w ten pokretny sposob roscili sobie pretensje do ziem na ktorych stoi fabryka?
;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-03 11:10:38
Autor: bratPit[pr]
CO INNEGO?
czyzby Niemcy w ten pokretny sposob roscili sobie pretensje do ziem na ktorych stoi fabryka?
;)

hehe :D

brat

Data: 2009-11-03 12:18:39
Autor: Mirek Ptak
CO INNEGO?
Dnia 2009-11-03 10:46,  *bratPit[pr]* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

I Ellesmereport w UK - ani sztuka w D - no może za jakiś czas kombi w Bochum (jeśli nie zamkną).