ckmk

Data: 2009-10-05 20:13:06
Autor: WIHEDCNF
ckmk
kolejny dziwny skrót CKMK - to jakiś szpan na tej grupie jest czy co?

nie zdziwie się jeśli za chwilę ktoś zapyta:

jak dojechać z 3M do CKMK przez DC?

ps. znacie jeszcze jakieś równie idiotyczne skróty nazw miast?

Data: 2009-10-05 20:15:33
Autor: ert
ckmk

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hadd0r$ps$1@mx1.internetia.pl...
kolejny dziwny skrót CKMK - to jakiś szpan na tej grupie jest czy co?

nie zdziwie się jeśli za chwilę ktoś zapyta:

jak dojechać z 3M do CKMK przez DC?

ps. znacie jeszcze jakieś równie idiotyczne skróty nazw miast?

skoro probujesz sie wprosic na ta grupe to zaakceptuj panujace tu zasady albo wypad.

Data: 2009-10-05 20:31:23
Autor: Paul
ckmk
ert pisze:

skoro probujesz sie wprosic na ta grupe to zaakceptuj panujace tu zasady
albo wypad.

DOUSHJCDMDFE?

Data: 2009-10-05 20:37:07
Autor: bratPit[pr]
ckmk

kolejny dziwny skrót CKMK - to jakiś szpan na tej grupie jest czy co?

nie zdziwie się jeśli za chwilę ktoś zapyta:

jak dojechać z 3M do CKMK przez DC?

ps. znacie jeszcze jakieś równie idiotyczne skróty nazw miast?

a tam dziwny, jest co najmniej tak stary jak DC tylko akurat tu się nie pojawiał specjalnie,
brat

Data: 2009-10-05 20:38:07
Autor: Artur Maśląg
ckmk
WIHEDCNF pisze:
kolejny dziwny skrót CKMK - to jakiś szpan na tej grupie jest czy co?

Kolejny "oświecony" troll anonim.

nie zdziwie się jeśli za chwilę ktoś zapyta:

jak dojechać z 3M do CKMK przez DC?

Jeszcze wiele Ciebie zdziwi, skoro dziwisz się pewnym podstawowym
zasadom istniejącym na tej grupie od lat.

ps. znacie jeszcze jakieś równie idiotyczne skróty nazw miast?

Idiotycznym możesz nazwać swoje trollowanie...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-05 20:58:03
Autor: WIHEDCNF
ckmk

Użytkownik "Artur Maśląg"

Kolejny "oświecony" troll anonim.

Hehe... ale Ty o sobie sam piszesz:
"Nazywam się Artur Maśląg i jestem niedużym trollem, który podobno łysieje"

Pozdrowienia i wyluzuj ;-)

Data: 2009-10-05 21:22:38
Autor: Artur Maśląg
ckmk
WIHEDCNF pisze:
"Artur Maśląg"

Kolejny "oświecony" troll anonim.

Hehe... ale Ty o sobie sam piszesz:
"Nazywam się Artur Maśląg i jestem niedużym trollem, który podobno łysieje"

No i?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-05 21:33:27
Autor: WIHEDCNF
ckmk

Użytkownik "Artur Maśląg"

Kolejny "oświecony" troll anonim.

No i...?

Data: 2009-10-05 21:03:41
Autor: radxcell
ckmk
*WIHEDCNF* wrote in <news:hadd0r$ps$1mx1.internetia.pl>:
kolejny dziwny skrót CKMK - to jakiś szpan na tej grupie jest czy co?
nie zdziwie się jeśli za chwilę ktoś zapyta:
jak dojechać z 3M do CKMK przez DC?
ps. znacie jeszcze jakieś równie idiotyczne skróty nazw miast?

oczywiscie: http://miniurl.pl/p-m-s

pozdr, rdx

Data: 2009-10-05 21:07:51
Autor: bratPit[pr]
ckmk

[...]

CKMK - Cesarsko Królewskie Miasto _Kielce_??? WTF? to żart?
brat

Data: 2009-10-05 21:10:33
Autor: radxcell
ckmk
*bratPit[pr]* wrote in <news:hadg68$7j8$1inews.gazeta.pl>:
[...]

jestes pierwszy ;)

pozdr, rdx
http://miniurl.pl/blad-wyborczy

Data: 2009-10-05 21:14:17
Autor: bratPit[pr]
ckmk

[...]

który zauważył byka? toż to jak zbrodnia ;-)
brat

Data: 2009-10-05 21:16:05
Autor: radxcell
ckmk
*bratPit[pr]* wrote in <news:hadgia$9ak$1inews.gazeta.pl>:
[...]

no zbrodnia, ale jakos 100 osob przez Toba nie zauwazylo :)
teraz moge z czystym sumieniem zmienic na ten Krakow :)

pozdr, rdx

Data: 2009-10-05 21:10:00
Autor: Artur Maśląg
ckmk
radxcell pisze:
(...)
oczywiscie: http://miniurl.pl/p-m-s

Może lepiej tego nie pokazuj nikomu...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-05 21:11:06
Autor: radxcell
ckmk
*Artur Maśląg* wrote in <news:hadgae$5or$1inews.gazeta.pl>:
radxcell pisze:
(...)
oczywiscie: http://miniurl.pl/p-m-s
Może lepiej tego nie pokazuj nikomu...

dlaczego?

p<R

Data: 2009-10-05 21:54:12
Autor: LEPEK
ckmk
WIHEDCNF pisze:

nie zdziwie się jeśli za chwilę ktoś zapyta:

jak dojechać z 3M do CKMK przez DC?

Siódemką najlepiej.

Widzę, że wiesz, co ten skrót oznacza.
Ale powiedz mi - co spowodowało, że chcesz się drażnić z piszącymi na tą grupę? Myślisz, że przez tak prowokacyjne podejście ten skrót przestanie być używany - nie sądzę... sądzę za to, ze dajesz upust swej frustracji - zupełnie nie potrzebnie i nie na miejscu...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-10-05 22:30:43
Autor: WIHEDCNF
ckmk

Użytkownik "LEPEK"

[...]

Czyli mam grzecznie poprosić?
Proszę - Sznowni grupowicze, nie róbcie z Polski papugi świata, Warszawa to brzmi dumnie, a Default City  idiotycznie. Można "na siłę" napisać MD(Miasto Domyślne) co będzie równie głupie ale przynajmniej po Polsku.

Teraz tłumaczę - mam takie samo prawo zabrać głos i powiedzieć co mi się nie podoba jak każdy inny na tej grupie, to że te zasady ustalono, jak się sugeruje "dawno" nie znaczą jeszcze, że wszystkim muszą się podobać i że mają jakiekolwiek znaczenie - może już czas coś zmienić, bo jedzie wiochą na kilometr.

ps. Waszyngton DC to District of Columbia a nie Default City - to nie do Ciebie, ale może inni nie wiedzą ;-)

Data: 2009-10-05 22:46:33
Autor: Borys Pogoreło
ckmk
Dnia Mon, 5 Oct 2009 22:30:43 +0200, WIHEDCNF napisał(a):

Teraz tłumaczę - mam takie samo prawo zabrać głos i powiedzieć co mi się nie podoba jak każdy inny na tej grupie,

 No to powiedziałe¶. Pa.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-10-05 22:48:16
Autor: WIHEDCNF
ckmk

Użytkownik "Borys Pogoreło"

Teraz tłumaczę - mam takie samo prawo zabrać głos i powiedzieć co mi się
nie podoba jak każdy inny na tej grupie,

No to powiedziałe¶. Pa.

Pa

Data: 2009-10-05 22:46:48
Autor: CUT_INZ
ckmk
WIHEDCNF pisze:

Użytkownik "LEPEK"

[...]

Ja już to przerabiałem. Nie walcz z wiatrakami. Dumnych mieszkańców DC nie przegadasz - muszą się czymś dowartościowywać.

Gadka jest jedna = jest w FAQ więc będzie używane (niezależnie czy brzmi to durnie czy nie).

Data: 2009-10-05 21:18:47
Autor: masti
ckmk
Dnia pięknego Mon, 05 Oct 2009 22:46:48 +0200, osobnik zwany CUT_INZ
wystukał:

Ja już to przerabiałem. Nie walcz z wiatrakami. Dumnych mieszkańców DC
nie przegadasz - muszą się czymś dowartościowywać.

akurat ten skrót nie został wymyślony przez mieszkańców DC. Ale ciekawi mnie czemu różni nowi usiłują zaistnieć na grupie od negowania jej zwyczajów?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-10-05 23:31:09
Autor: CUT_INZ
ckmk
masti pisze:

akurat ten skrót nie został wymyślony przez mieszkańców DC. Ale ciekawi mnie czemu różni nowi usiłują zaistnieć na grupie od negowania jej zwyczajów?

Ja już na temat "zwyczajów" pisałem kiedyś. Dla mnie DC to dziura w centrum, a miastem domyślnym jest Nowa Wieś - pasuje?

Data: 2009-10-05 23:32:18
Autor: WIHEDCNF
ckmk

UĹĽytkownik "masti"

[...]

zwyczajĂłw?

Potrafisz odpowiedzieć  na pytanie jaki ma sens nazwanie Warszawy DC, Krakowa CKMK, WrocĹ‚awia WRC?
Jeśli ma, to chyba czas pokusić się o stworzenie skrótów wszystkich miast w Polsce i wpisanie ich do Faq

Pozdrawiam z [OSW] - cokolwiek to nie znaczy ;-)

ps.
"[DC]   - Default City, czyli Warszawa. Kiedy grupa powstaĹ‚a, pisali na
nią ludzie przeważnie z Warszawy, w związku z czym stolica otrzymała
miano "miasta domyślnego", czyli DC.

Inne miasta mają też swoje [xxx], jednak większość bierze się z tablic
rejestracyjnych."

Tęgie głowy musiały nad tym siedzieć ;-)

Data: 2009-10-05 23:33:22
Autor: CUT_INZ
ckmk
WIHEDCNF pisze:

Pozdrawiam z [OSW] - cokolwiek to nie znaczy ;-)

Znaczy siÄ™ KOS ?? ;p

Data: 2009-10-05 23:48:22
Autor: teste
ckmk
WIHEDCNF pisze:

UĹĽytkownik "masti"

[...]

Krakowa CKMK, Wrocławia WRC?

Jak się gdzieś wchodzi, to wypada się dostosować do panujących zasad.
Przecież możesz założyć własną grupę, a nie skomleć.

Data: 2009-10-05 23:59:01
Autor: WIHEDCNF
ckmk

UĹĽytkownik "teste"

UĹĽytkownik "masti"

[...]

Skomlisz to Ty.
Jak wchodzisz do domu, gdzie bijÄ… dzieci, to teĹĽ siÄ™ dostosowujesz?
Napisałem, dlaczego używanie tych skrótów jest żenujące, zauważyłeś, że
nikt nie napisał niczego co świadczyło by o tym, że są fajne i przydatne?
WidzÄ™ tylko odpowiedzi w stylu: zasady, wypad, Pa i inne tego rodzaju ĹĽarciki.

Data: 2009-10-06 00:14:03
Autor: teste
ckmk
WIHEDCNF pisze:

UĹĽytkownik "teste"

UĹĽytkownik "masti"

[...]

Przestań już zmyślać takie żałosne kawałki.

WidzÄ™ tylko odpowiedzi w stylu: zasady, wypad, Pa i inne tego rodzaju
ĹĽarciki.
No i super, widać, że też nie lubią jak facet płacze.
Z resztÄ… szkoda nocy na trolla. Narka !

Data: 2009-10-06 00:16:35
Autor: CUT_INZ
ckmk
teste pisze:

WidzÄ™ tylko odpowiedzi w stylu: zasady, wypad, Pa i inne tego rodzaju
ĹĽarciki.
No i super, widać, że też nie lubią jak facet płacze.
Z resztÄ… szkoda nocy na trolla. Narka !

Spalił Cię logicznymi argumentami których TY nie masz!

Data: 2009-10-06 00:26:08
Autor: teste
ckmk
CUT_INZ pisze:
teste pisze:

[...]

Argument jest jeden - takie są przyjęte zasady. Na jaka cholerę jego czy
twoje argumenty. Wystarczy tylko i wyłącznie to zrozumieć.
Kochajcie się razem dalej i przestańcie się ślinić, bo tego nie zmienicie.

Data: 2009-10-06 00:38:20
Autor: WIHEDCNF
ckmk

UĹĽytkownik "teste"

[...]

Ponieważ jest to grupa DYSKUSYJNA , tu toczą się dyskusje, akurat w tym wątku dotyczą zasadności używania idiotycznych skrótów nazw miejscowości - być może kiedy to zrozumiesz wrócimy do rozmowy.

Data: 2009-10-06 22:03:08
Autor: Yogi\(n\)
ckmk

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomo¶ci news:hag3l2$a2u$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Adam Płaszczyca"
Zauważyłe¶, że skróty przez Ciebie wymienione s± faktycznymi skrótami np. słynne IMHO to nic innego jak In My Humble Opinion? Jak się do tego ma DC i CKMK nijak nie rozumiem.

A jaki będzie wg Ciebie skrót od Default City? WG????
A od Cesarsko Królewskiego Miasta Krakowa?  PCMF???

MSPANC i ROTFL.

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-06 22:41:07
Autor: WIHEDCNF
ckmk

Użytkownik "Yogi(n)"

[...]

Mam rozumieć, że poprawnym skrótem od nazwy miasta WARSZAWA jest w/g ciebie DC, skrótem od nazwy miasta Kraków jest CKMK?

Poddaje się - nie nadajemy na tych samych falach

Data: 2009-10-06 21:00:09
Autor: masti
ckmk
Dnia pięknego Tue, 06 Oct 2009 22:41:07 +0200, osobnik zwany WIHEDCNF
wystukał:

UĹĽytkownik "Yogi(n)"

UĹĽytkownik "Adam PĹ‚aszczyca"
Zauważyłeś, że skróty przez Ciebie wymienione są faktycznymi skrótami
np. słynne IMHO to nic innego jak In My Humble Opinion? Jak się do
tego ma DC i CKMK nijak nie rozumiem.

A jaki będzie wg Ciebie skrót od Default City? WG???? A od Cesarsko
KrĂłlewskiego Miasta Krakowa?  PCMF???

MSPANC i ROTFL.

Mam rozumieć, że poprawnym skrótem od nazwy miasta WARSZAWA jest w/g
ciebie DC, skrĂłtem od nazwy miasta KrakĂłw jest CKMK?

Poddaje siÄ™ - nie nadajemy na tych samych falach

możesz zrozumieć, że jesteś sfrustrowanym smutasem

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-10-06 22:56:56
Autor: Yogi\(n\)
ckmk
Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomo¶ci news:haga2c$kvq$1mx1.internetia.pl...

Mam rozumieć, że poprawnym skrótem od nazwy miasta WARSZAWA jest w/g ciebie DC, skrótem od nazwy miasta Kraków jest CKMK?

Zachowujesz się, ja noworysz, co zobaczywszy, że hrabina używa chusteczki do wycierania nosa, gło¶no wyraża zdziwienie, że to niepotrzebny zbytek, bo przecież wystarczy rękaw.
Człowieku, próbuje Ci wyjasnić, że usenet ma kilkana¶cie (a tak naprawdę kilkadziesi±t) lat, ma swoje prawa, obyczaje, swój folklor i swoje towarzystwa wzajemnej adoracji. Tu, przynajmniej w jego polskich pocz±tkach, bywało towarzystwo inteligentniejsze i z większ± fantazj±, niż dzieci neostrady, co po napisaniu "wpisójcie miasta kture nie lubiom Kaczora. Kazierowo Gurne" na onecie, ze zdziwiniem odkryły "forum" co ma w nazwie pl i kropkę. I temu towarzystwu nie trzeba tłumaczyć co znacz± skróty powszechnie używane od lat.
Wybór należy do Ciebie* - albo zaczniesz używać chusteczki, albo zawsze będziesz zostawiał po swoich wypowiedziach "posmak" noworysza... I zapach. A nawet nie tak - nie musisz jej używac, trzymaj sie rękawa, tylko nie wyrażaj gło¶no zdziwienia, że inni używaj± chusteczki.

Poddaje się - nie nadajemy na tych samych falach
No i tu z Tob±*  zgadzam. Definitywnie.

*Tak, z wielkiej litery,to nie pomyłka, mnie wychowywano i to z powodzeniem
 -- Yogi(n)

Data: 2009-10-06 23:20:41
Autor: WIHEDCNF
ckmk

Użytkownik "Yogi(n)"

[...]

Nie wiem co, lub kto to jest noworysz. Wiem do czego służy husteczka, podobnie jak wiem do czego służy sensowny SKRÓT, sam ich chętnie używam, podobnie jak husteczki - w pierwszym po¶cie napisałem, że skróty TU używane s± idiotyczne i nie zmieni tego fakt, że wymy¶lono je 5, 10, czy rok temu - czego jeszcze nie rozumiesz?

Data: 2009-10-06 23:27:55
Autor: marjan
ckmk
WIHEDCNF pisze:

Wiem do czego służy husteczka,

[...]

podobnie jak husteczki

A powiesz mi co to jest ta cała "husteczka"?
I przy okazji do czego służy?
Pytam, bo nie wiem..

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-10-06 23:34:19
Autor: WIHEDCNF
ckmk

Użytkownik "marjan"

[...]
[...]

To  bł±d ortograficzny, niestety :)
ps. Twój podpis również jest niezgodny z netykiet±

Data: 2009-10-06 23:34:31
Autor: Yogi\(n\)
ckmk
Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomo¶ci news:hagcci$ogf$1mx1.internetia.pl...

[...]

Widzisz, ja rozumiem wszystko. Zgadzam się, że skróty mog± się wydawać idiotyczne. Próbuję tylko wyja¶nić, że skoro funkcjonuj±, to wi±że się to z pewn± tradycj±, obyczajem i przyjet± konwencj±.

Ale teraz wiem, że tłumaczę to komu¶, kto s±dzi, że poprawny jest wyraz *husteczka*, nie wie kto to noworysz i do tego przypisuje sobie prawo zmiany wieloletnich obyczajów, bo nie jest w stanie ich zrozumieć. Nie będę pisał o cervantesowskiej walce z wiatrakami, bo pewnie nie zrozumiesz.

Próżny mój trud. Może, kiedy¶... Wróć jak zdasz maturę. Może parę lat póĽniej dotrze do Ciebie, co próbowałem Ci wyja¶nić. Choć "przypuszczam, że w±tpię" - o Wiechu pewnie też nie słyszałe¶? No cóż, kiedy¶ w usenecie udzielał sie "kwiat". Dzi¶ - chwasty :-)

--
Yogin()

Data: 2009-10-06 23:53:03
Autor: WIHEDCNF
ckmk

Użytkownik "Yogi(n)"

Widzisz, ja rozumiem wszystko. Zgadzam się, że skróty mog± się wydawać idiotyczne. Próbuję tylko wyja¶nić, że skoro funkcjonuj±, to wi±że się to z pewn± tradycj±, obyczajem i przyjet± konwencj±.

Nigdy nie przyszło Ci do głowy, że złe tradycje i obyczaje pozostan± złymi bez względu na to jak długo funkcjonuj±

Ale teraz wiem, że tłumaczę to komu¶, kto s±dzi, że poprawny jest wyraz *husteczka*, nie wie kto to noworysz i do tego przypisuje sobie prawo zmiany wieloletnich obyczajów.

Zrobiłem bl±d ortograficzny powinno być chusteczka :) nadal nie wiem kto to jest noworysz (może chodzi Tobie o nuworysza?) i do niczego nie przypisuję sobie prawa - proszę tylko grupowiczów, żeby przestali używać czego¶ co jest ¶mieszne (może to okre¶lenie nie będzie wzbudzało tylu emocji)

Data: 2009-10-07 00:05:46
Autor: Yogi\(n\)
ckmk
Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomo¶ci news:hage99$b3l$1mx1.internetia.pl...

Nigdy nie przyszło Ci do głowy, że złe tradycje i obyczaje pozostan± złymi bez względu na to jak długo funkcjonuj±
Ale dlaczego złe? Dlatego, że niezrozumiałe dla noworysza?

[...]

Noworysz i nuworysz to równoprawne formy. Możesz sprawdzić, np. w słowniku.
A nie wydaje Ci się, że proszenie hrabiny, by wycierała nos rękawem jest naprawdę ¶mieszne, o wiele "¶mieszniejsze" niż to (tylko dla noworyszy), że ona używa chusteczki?
NajwyraĽniej nie...
Cóż, tak jak pisałem, wróć po maturze ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-07 00:20:30
Autor: WIHEDCNF
ckmk

[...]

Cały problem w tym, że  hrabina TERAZ wyciera nos w rękaw, ja tylko proszę, żeby pokazała "klasę" i wytarła nosek w chusteczkę.

ps. skończ proszę z t± matur±, czyżby prawo Godwina zaczynało działać?
ps.2 noworysz i nuworysz to nie s± równoprawne formy, poprawn± jest nuworysz - dlaczego? to praca domowa dla Ciebie :)

Ide spać.
Dobrej Nocy

Data: 2009-10-07 00:52:11
Autor: Yogi\(n\)
ckmk
Wiesz co, przemy¶lałem sprawę i masz oczywi¶cie rację. Chciałem niniejszym bardzo, ale to bardzo Cię przeprosić. Usenetowcy powinni przestać używac idiotycznych skrótów, bo przecież nie wszyscy je rozumiej±. S±dzę, że od dzi¶, powinienie¶ regularnie, najlepiej kilka razy dziennie pisać o tym na wszystkie grupy - niechże wreszcie przestan± być hermetyczn± band±, która używaj±c takich tworów jak DC czy CKMK zupełnie niesłusznie zniechęca nowych, najczę¶ciej bardzo lotnych grupowiczów, do merytorycznej dyskusji, zajmuj±c ich cenny czas bezsensownymi tłumaczeniami idiotycznych skrótów, których i tak nie zrozumiej±. A nawet jeżeli zrozumiej±, to nie uszanuj±.
Codziennie - powiedzmy trzy, cztery razy, pisz o tym na każd± grupę w hierarchii pl.*. Z pewno¶ci± Cię wysłuchaj±.  Przyjm± Twój apel z otwartymi ramionami, bo od wielu lat czekali, by kto¶ wreszcie powiedział _basta_ tym cholernym skrótom, zbyt trudnym przecież dla normalnego człowieka. Od wielu lat trwali w bezsensownym uzależnieniu od skrótów, w konformistycznym bagnie samozaprzeczenia - nikt ich nie chciał, a wszyscy kierowani baranim pędem, używali. Dlatego - będziesz niczym Mesjasz, wyzwoliciel i zbawca, człowiek, który wyzwoli ich od tyranii skrótów. Pisz, pisz codziennie, oni tylko na to czekaj±. O¶wieceni głębi± Twego pomysłu, jakże prostego ale i oczywistego - wybior± Cię z pewno¶ci± na kogo¶ w rodzaju guru czy mistrza duchowego.
Jeżeli zdecydujesz się promować reformę ortograficzn±, to zrób to w drugiej kolejno¶ci, żeby nie ol¶nić ich zbyt nagle nadmiarem geniuszu. Może po prostu w drugiej kolejno¶ci zaproponuj konkretne rozwi±zania. Kiedy już okrzepniesz jako guru, wielki reformator, Pan Usenetu Bez Idiotycznych Skrótów, Władca Epoki Postsurmaczowej. (Nikt nie mówił o Hitlerze, zauważyłe¶? ;-)

Żeby Wszystkim Postowało Się Lepiej. Nie wył±cznie pieprzonym oligarchom usenetowym. Co to znaj± i używaj± skrótów. Na pohybel TWA! (o przepraszam, użyłem skrótu - to sie więcej nie powtórzy, obiecuję!)

A teraz tłumaczenie łopatologiczne specjalnie dla Ciebie i kolejnych użytkowników tej grupy, co w ramach tych samych zajęć w gimnazjum dowiedzieli się o istnieniu usenetu: Tu spotykaja się ludzie, którzy, czasami od wielu lat dyskutuj± na różne tematy. Najczę¶ciej zgodne z nazw± grupy, ale tylko najczę¶ciej. Używaj± swoistego języka, żargonu można powiedzieć, znaj± się, obrażaj± na siebie, wchodz± w koalicje, wy¶miewaj± i gloryfikuj± innych użytkowników. S± lizusy, kretyni, dzieciaki, geniusze. Ale zapewniam Cię, nikt z nich nie zamierza zmieniać swoich obyczajów dlatego, że Ty masz problem ze zrozumieniem tego, co pisz±. Taki ¶wiat, niestety...

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-06 22:03:31
Autor: Adam Płaszczyca
ckmk
Dnia Tue, 6 Oct 2009 20:51:37 +0200, WIHEDCNF napisał(a):

Zauważyłe¶, że skróty przez Ciebie wymienione s± faktycznymi skrótami np. słynne IMHO to nic innego jak In My Humble Opinion? Jak się do tego ma DC i CKMK nijak nie rozumiem.

Trudno, pozostań w niewiedzy zatem. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-06 22:06:00
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ckmk
Paweł W. pisze:
Taki sam jak używanie skrótów FYI, IIRC, IMHO, ASAP etc.

Oraz CHWDP itp. ;-)

Centrala Handlu Wiejskim Drobiem Proboszcza? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-10-06 22:01:00
Autor: LEPEK
ckmk
WIHEDCNF pisze:

Użytkownik "LEPEK"

[...]

Nie, nie koniecznie.
To jest grupa dyskusujna, niemoderowana, więc pisać można co ślina na... nie, no to niehigieniczne by było ;) Wszystko po prostu - prawem dozwolone.

Proszę - Sznowni grupowicze, nie róbcie z Polski papugi świata, Warszawa to brzmi dumnie, a Default City  idiotycznie. Można "na siłę" napisać MD(Miasto Domyślne) co będzie równie głupie ale przynajmniej po Polsku.

No dobra - ale CKMK to już akronim polski.

[...]

Ale jak wyjeżdżasz z idiotycznością, wiochą i szpanem na "dzień dobry" to dziwi mnie, że spodziewasz się poklasku u większości tu piszących. Nie mówię, że nie masz racji (chociaż imo te skróty są OK), ale zaczynając wątek w ten sposób musiałbyś trafić na masę frustratów, któryrzy są tu na szczęście w mniejszości ;)

A co do meritumu - skróty te to utarty slang (charakterystyczny dla każdej grupy zawodowej, społecznej, religijnej...), żargon, czy - jak zwał, tak zwał - zwyczaj nazywania pewnych rzeczy w określony sposób nie powodowany chęcią wywyższenia się, dokopania komuś, czy innym ambicjonalnym powodom, tylko zwykły zwyczaj, taki sposób na nazwanie czegoś na swój sposób - skrótowo, ale i dowcipnie, może nieco "tajemniczo" dla niewtajemniczonych ;)
Ot i wszystko - a ty się dopatrujesz jakichś masonów tutaj i chorych ambicji...

Pozdr,

Data: 2009-10-05 23:29:11
Autor: teste
ckmk
WIHEDCNF pisze:
kolejny dziwny skrót CKMK - to jakiś szpan na tej grupie jest czy co?

nie zdziwie się jeśli za chwilę ktoś zapyta:

jak dojechać z 3M do CKMK przez DC?

ps. znacie jeszcze jakieś równie idiotyczne skróty nazw miast?

Niestety twojego Kalisza nie ma na liście.

Data: 2009-10-05 23:50:50
Autor: WIHEDCNF
ckmk

Użytkownik "teste"

Niestety twojego Kalisza nie ma na liście.

Nie wierz ślepo w lokalizatory, bo kłamią, kolego z Krakowa ;-) czy jak tam wolisz z CKMK

Data: 2009-10-05 23:56:24
Autor: teste
ckmk
WIHEDCNF pisze:

Użytkownik "teste"

Niestety twojego Kalisza nie ma na liście.

Nie wierz ślepo w lokalizatory, bo kłamią, kolego z Krakowa ;-) czy jak
tam wolisz z CKMK

Nie kłamią, bo nie mogą.

Hostname: 87-205-94-130.adsl.inetia.pl
      ISP: Netia SA
      Proxy: None detected
      Type: Cable/DSL

Geo-Location Information

      Country: Poland
      State/Region: 34
      City: Kalisz
      Latitude: 51.75
      Longitude: 18.0833

Data: 2009-10-05 23:59:29
Autor: Yogi\(n\)
ckmk
Użytkownik "teste" <teste@XSAPMX.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hadq28$jla$1inews.gazeta.pl...

Nie kłamią, bo nie mogą.

No to teraz mnie rozśmieszyłeś. Ja mieszkam ponad 100 km od "CKMK", a co pokazuje IP tracer? Spytkowice ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-06 00:21:25
Autor: teste
ckmk
Yogi(n) pisze:
Użytkownik "teste" <teste@XSAPMX.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Nie kłamią, bo nie mogą.

No to teraz mnie rozśmieszyłeś. Ja mieszkam ponad 100 km od "CKMK", a co
pokazuje IP tracer? Spytkowice ;-)

Pokazuje CKMK.
Oj, z trollami nie można poigrać ;)

Data: 2009-10-06 00:24:03
Autor: Yogi\(n\)
ckmk
Użytkownik "teste" <teste@XSAPMX.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hadrh3$od9$1inews.gazeta.pl...
Pokazuje CKMK.
A gówno prawda, pokazuje Spytkowice. A jestem od Spytkowic jakieś 135 km. Od Krakowa ponad 100.

Oj, z trollami nie można poigrać ;)
Można, jesteś najlepszym tego dowodem.

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-06 00:29:07
Autor: teste
ckmk
Yogi(n) pisze:
[...]

Oj, jakiś ty świetny w przepychankach słownych. Jestem pod wrażeniem.
Teraz plonk i pamiętaj aby nie trzymać rączek pod kołdrą.

Data: 2009-10-06 00:33:56
Autor: Yogi\(n\)
ckmk
Użytkownik "teste" <teste@XSAPMX.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hadrvh$q71$2inews.gazeta.pl...
Oj, jakiś ty świetny w przepychankach słownych. Jestem pod wrażeniem.
Teraz plonk i pamiętaj aby nie trzymać rączek pod kołdrą.

Ojej, zabrakło argumentów? No cóż, nie od każdego, jak widać, można wymagać minimum ogłady, o zdolnościach intelektualnych nawet nie wspomnę. No i nudny jesteś, tak żałośnie nudny...

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-06 00:00:57
Autor: WIHEDCNF
ckmk

Użytkownik "teste"

[...]

Skoro się upierasz i wiesz lepiej :)

Data: 2009-10-06 00:13:55
Autor: CUT_INZ
ckmk
teste pisze:
WIHEDCNF pisze:
Użytkownik "teste"

Niestety twojego Kalisza nie ma na liście.
Nie wierz ślepo w lokalizatory, bo kłamią, kolego z Krakowa ;-) czy jak
tam wolisz z CKMK

Nie kłamią, bo nie mogą.

To właśnie się dowiedziałem, że mieszkam w Toruniu.

Data: 2009-10-06 00:18:07
Autor: teste
ckmk
CUT_INZ pisze:
teste pisze:
WIHEDCNF pisze:
Użytkownik "teste"

[...]

Może nie dokładnie ale pewno w jakiejś pipidówie obok.

Data: 2009-10-06 00:23:36
Autor: Alti
ckmk

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:hadd0r$ps$1mx1.internetia.pl...
kolejny dziwny skrót CKMK - to jakiś szpan na tej grupie jest czy co?

nie zdziwie się jeśli za chwilę ktoś zapyta:

jak dojechać z 3M do CKMK przez DC?

ps. znacie jeszcze jakieś równie idiotyczne skróty nazw miast?

Taki skrót istnie w usnecie od momentu gdy brałeś pierwszą komunię.
Jak jesteś zdziwiony czy po prostu głupawo komentujesz to znaczy ze swoją przygodę z internetem zaczłęś od 1Mbita. Innymi słowy w nogasz śpisz, mało wisz.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-10-06 00:54:19
Autor: WIHEDCNF
ckmk

Użytkownik "Alti"

[...]

Zawstydziłeś mnie - wydziobałeś 150 ziaren.

Data: 2009-10-06 01:39:58
Autor: Adam Płaszczyca
ckmk
Dnia Mon, 5 Oct 2009 20:13:06 +0200, WIHEDCNF napisał(a):

ps. znacie jeszcze jakie¶ równie idiotyczne skróty nazw miast?

Tak, SKL. Stamt±d pewnie pochodzisz. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-07 09:27:02
Autor: robal
ckmk
WIHEDCNF <23pr@hwdp.nl> popełnił(a):

[ciach pierdoły]

Normalnie, aż nie mogę uwierzyć, że poszło tyle repostów na takie bzdury :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-10-07 10:02:02
Autor: radxcell
ckmk
*robal* wrote in <news:hahg11$4kc$1atlantis.news.neostrada.pl>:
WIHEDCNF <23pr@hwdp.nl> popełnił(a):
[ciach pierdoły]
Normalnie, aż nie mogę uwierzyć, że poszło tyle repostów na takie bzdury :)

a mnie sie podoba ta dyskusja. bez wulgaryzmow, jakichs przesadnych inwektyw...
poza tym lubie kwestionowanie aksjomatow, tak juz mam jako INTJ ;)

pozdr, rdx

Data: 2009-10-07 01:11:17
Autor: Luca
ckmk
On 7 PaĽ, 10:02, "radxcell" <sp___...@o2.pl> wrote:
> [...]

poza tym lubie kwestionowanie aksjomatow, tak juz mam jako INTJ ;)

Mnie rowniez, aczkolwiek IMO bezproduktywna ;-)

Ale w koncu zima idzie ... trzeba podkarmic trolle, zeby dotrwaly do
wiosny :P

Pzdr (z DC),

Data: 2009-10-07 11:10:23
Autor: Yogi\(n\)