ckmk

Data: 2009-10-07 09:27:02
Autor: robal
ckmk
WIHEDCNF <23pr@hwdp.nl> popełnił(a):

[ciach pierdoły]

Normalnie, aż nie mogę uwierzyć, że poszło tyle repostów na takie bzdury :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-10-07 10:02:02
Autor: radxcell
ckmk
*robal* wrote in <news:hahg11$4kc$1atlantis.news.neostrada.pl>:
WIHEDCNF <23pr@hwdp.nl> popełnił(a):
[ciach pierdoły]
Normalnie, aż nie mogę uwierzyć, że poszło tyle repostów na takie bzdury :)

a mnie sie podoba ta dyskusja. bez wulgaryzmow, jakichs przesadnych inwektyw...
poza tym lubie kwestionowanie aksjomatow, tak juz mam jako INTJ ;)

pozdr, rdx

Data: 2009-10-07 01:11:17
Autor: Luca
ckmk
On 7 Paź, 10:02, "radxcell" <sp___...@o2.pl> wrote:
> [...]

poza tym lubie kwestionowanie aksjomatow, tak juz mam jako INTJ ;)

Mnie rowniez, aczkolwiek IMO bezproduktywna ;-)

Ale w koncu zima idzie ... trzeba podkarmic trolle, zeby dotrwaly do
wiosny :P

Pzdr (z DC),

Data: 2009-10-07 11:10:23
Autor: Yogi\(n\)