c³o za dysk do komputera

Data: 2009-12-12 19:11:54
Autor: Sylwi@
c³o za dysk do komputera
Dobry wieczór,

Prosi³abym o wyja¶nienie ....
czy zap³acê c³o przy odbiorze przesy³ki z zawarto¶ci± dysku twardego przes³anego z Kanady.

¿ycz±c mi³ego wieczoru, serdecznie pozdrawiam
Sylwi@

Data: 2009-12-12 23:11:15
Autor: mw158979
c³o za dysk do komputera
"Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
Dobry wieczór,

Prosi³abym o wyja¶nienie ....
czy zap³acê c³o przy odbiorze przesy³ki z zawarto¶ci± dysku twardego
przes³anego z Kanady.

Cla to OIDP na to nie ma, natomiast nalicza VAT 22%
jesli wartosc jest znaczna.

hej

Data: 2009-12-13 08:08:01
Autor: Sylwi@
c³o za dysk do komputera

U¿ytkownik "mw158979" <e@tam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hg13pe$khd$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dziêkujê
Sylwi@

Data: 2009-12-14 17:01:13
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
c³o za dysk do komputera
Dnia 12.12.2009 19:11 u¿ytkownik Sylwi@ napisa³ :
Dobry wieczór,

Prosi³abym o wyja¶nienie ....
czy zap³acê c³o przy odbiorze przesy³ki z zawarto¶ci± dysku twardego przes³anego z Kanady.

Zap³acisz albo nie zap³acisz. Zale¿y od warto¶ci zadeklarowanej. Poza tym wiêkszym obci±¿eniem bêdzie VAT.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-14 18:46:23
Autor: Sylwi@
c³o za dysk do komputera

U¿ytkownik ""Miko³aj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:a34iv6-is3.ln1menek.one.pl...
[...]

Dziekuje,
otrzymane tu odpowiedzi pomog³y mi w podjêciu decyzji,
zrezygnowa³am z dysku, wole otrzymac pieniadze i kupic tu na miejscu.

milego wieczoru ¿ycze,
Sylwi@

c³o za dysk do komputera