co autor miał na myśli?

Data: 2012-02-22 20:08:59
Autor: kamil/Endurorider.pl
co autor miał na myśli?
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:w1eg1cuxoaky.1gidsluymyphv.dlg40tude.net...

Ale jaka koncepcja stoi za tym Unibikem tego niestety zgłębić ni jak nie
mogę.

DUŻO bardziej podoba mi się info ze strony głównej, że rower kupiony wysyłkowo NIE podlega gwarancji. Na stronie 12 tejże czytamy, że aby mieć gwarę to MUSISZ dokonać PŁATNEGO przeglądu w ASO Unibike a zapłacisz za to 10% WARTOŚCI ROWERU.

To jest znacznie fajniejsze niż fakt, że ktoś ktoś źle zamówił rozmiar kół w serii rowerów po prawie 6 tys PLN ;)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2012-02-22 20:20:44
Autor: ...::QRT::...
co autor mia na myli?
Dnia Wed, 22 Feb 2012 20:08:59 +0100, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

[...]

No fakt - ciekawy sposób ochrony swoich punktów sprzedaży. Aczkolwiek ma to
chyba tylko symboliczne znaczenie bo jak mi sie wydaje Unibikeami i tak nie
specjalnie handlowano w sieci.
To jest znacznie fajniejsze niż fakt, że ktoś ktoś źle zamówił rozmiar kół w serii rowerów po prawie 6 tys PLN ;)

koła to mają. To z widelacami chyba ktoś sie kopsnął. Co gorsza…
:)

Data: 2012-02-22 20:40:21
Autor: kamil/Endurorider.pl
co autor miał na myśli?
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:the990hph6cn.uysacd7r5g8s.dlg40tude.net...

To jest znacznie fajniejsze niż fakt, że ktoś ktoś źle zamówił rozmiar kół w
serii rowerów po prawie 6 tys PLN ;)

koła to mają. To z widelacami chyba ktoś sie kopsnął. Co gorsza…
:)

To jest taki "bonus" bo sprzedajesz wideł 26" razem z kołem i kupujesz TANIEJ (w domyśle) mało popularny wideł 29 " :)

Swoją drogą to wygląda to naprawdę obleśnie ;D

Data: 2012-02-22 20:12:48
Autor: piecia aka dracorp
co autor mia na myli?
Dnia Wed, 22 Feb 2012 20:40:21 +0100, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

Swoją drogą to wygląda to naprawdę obleśnie ;D

A tam obleśnie, inaczej, nawet ciekawie.
Już nawet w unibike dają korby 2x10. A pedały najlepsze.

--
piecia aka dracorp

co autor miał na myśli?