Data: 2012-02-22 19:57:05 | |
Autor: ...::QRT::... | |
co autor mia na myli? | |
Zasdniczo polski Unibike montuje rowery może bez wiekszej fantazji ale za
to solidnie. Poprawna koncepcja, dobry stosunek jakości do ceny, malowanie takie se, ale kupując ich rower to w zasadzie można mieć pewność ze się wtopy sie nie popełniło. Jednakże w tym roku zagościło u nich cudo zwane 269 http://www.unibike.pl/269.html I niech mi ktoś wyjąśni sens takiej konstrukcji. Jak sie komu nie chce pisać to wyjaśnie. Stalowy rower na przyzwoitym osprzęcie z kołem 29 z tyłu ale (UWAGA!) z kołem 26 z przodu. Trek robi niby podobnie aczkolwiek zupełnie inaczej – duże koło jest na przedzie, małe z tyłu, a ich uzasadnienie ma ręce i nogi. Ale jaka koncepcja stoi za tym Unibikem tego niestety zgłębić ni jak nie mogę. |
|
Data: 2012-02-22 20:08:59 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
co autor miał na myśli? | |
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:w1eg1cuxoaky.1gidsluymyphv.dlg40tude.net...
Ale jaka koncepcja stoi za tym Unibikem tego niestety zgłębić ni jak nie DUŻO bardziej podoba mi się info ze strony głównej, że rower kupiony wysyłkowo NIE podlega gwarancji. Na stronie 12 tejże czytamy, że aby mieć gwarę to MUSISZ dokonać PŁATNEGO przeglądu w ASO Unibike a zapłacisz za to 10% WARTOŚCI ROWERU. To jest znacznie fajniejsze niż fakt, że ktoś ktoś źle zamówił rozmiar kół w serii rowerów po prawie 6 tys PLN ;) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl Newsletter 18/02/2012 Sterwins bio olej do łańcucha |
|
Data: 2012-02-22 20:20:44 | |
Autor: ...::QRT::... | |
co autor mia na myli? | |
Dnia Wed, 22 Feb 2012 20:08:59 +0100, kamil/Endurorider.pl napisał(a):
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:w1eg1cuxoaky.1gidsluymyphv.dlg40tude.net... No fakt - ciekawy sposób ochrony swoich punktów sprzedaży. Aczkolwiek ma to chyba tylko symboliczne znaczenie bo jak mi sie wydaje Unibikeami i tak nie specjalnie handlowano w sieci. To jest znacznie fajniejsze niż fakt, że ktoś ktoś źle zamówił rozmiar kół w serii rowerów po prawie 6 tys PLN ;) koła to mają. To z widelacami chyba ktoś sie kopsnął. Co gorsza… :) |
|
Data: 2012-02-22 20:40:21 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
co autor miał na myśli? | |
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:the990hph6cn.uysacd7r5g8s.dlg40tude.net...
To jest znacznie fajniejsze niż fakt, że ktoś ktoś źle zamówił rozmiar kół w To jest taki "bonus" bo sprzedajesz wideł 26" razem z kołem i kupujesz TANIEJ (w domyśle) mało popularny wideł 29 " :) Swoją drogą to wygląda to naprawdę obleśnie ;D -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl Newsletter 18/02/2012 Sterwins bio olej do łańcucha |
|
Data: 2012-02-22 20:12:48 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
co autor mia na myli? | |
Dnia Wed, 22 Feb 2012 20:40:21 +0100, kamil/Endurorider.pl napisał(a):
Swoją drogą to wygląda to naprawdę obleśnie ;D A tam obleśnie, inaczej, nawet ciekawie. Już nawet w unibike dają korby 2x10. A pedały najlepsze. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2012-02-22 21:02:01 | |
Autor: Ignac | |
co autor mia na myli? | |
Imo to jest sprzt dla celebrytw czyli do powieszenia na cianie w garau dowartocowuje posiadacza a nie jest nachalny eby go dosiada i gdzie nim jecha,moe wzbudza zachwyt u znajomych lub chocia niesmak czy odraz,nie wane jaki jest wane eby o nim mwi. Co mi si wydaje e jest to tani "chyt martedindowy". Ignac -- |
|
Data: 2012-02-23 06:44:46 | |
Autor: PeJot | |
co autor mia na myli? | |
W dniu 2012-02-22 22:02, Ignac pisze:
I dla onanistw sprztowych. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopki nie skorzystaem z Internetu, nie wiedziaem, e na wiecie jest tylu idiotw" Stanisaw Lem |
|
Data: 2012-02-23 09:49:36 | |
Autor: Ignac | |
co autor mia na myli? | |
PeJot <PeJot@o2.pl> napisa(a):
W dniu 2012-02-22 22:02, Ignac pisze: ...a moe tylko czepiamy si postpu ktry de facto nigdy nie jest procesem skoczonym...to co dzi szokuje jutro moe sta si norm. Ignac -- |
|
Data: 2012-02-23 12:23:44 | |
Autor: PeJot | |
co autor mia na myli? | |
W dniu 2012-02-23 10:49, Ignac pisze:
...a moe tylko czepiamy si postpu ktry de facto nigdy nie jest Albo zwyczajn maszynk do robienia pienidzy. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopki nie skorzystaem z Internetu, nie wiedziaem, e na wiecie jest tylu idiotw" Stanisaw Lem |
|
Data: 2012-02-23 12:43:19 | |
Autor: ...::QRT::... | |
co autor mia na myli? | |
Dnia Thu, 23 Feb 2012 12:23:44 +0100, PeJot napisa(a):
W dniu 2012-02-23 10:49, Ignac pisze: jednak ja sadze i w tym wypadku mowa o jakie pomyce/wypadku przy pracy, albo stosujc terminologi ewolucyjn spontaniczn a zarazem letaln mutacj :> |
|
Data: 2012-02-23 15:23:41 | |
Autor: Coaster | |
co autor mia na myli? | |
On 2/23/12 12:43 PM, ...::QRT::... wrote:
Dnia Thu, 23 Feb 2012 12:23:44 +0100, PeJot napisa(a): Dlaczego pomylka skoro wiadomo, ze: "[...] One variation is to have a 29" front wheel and a 26" rear wheel (commonly called a "96er"). [...]" i '[...] Another variation is to have a 26" front wheel with a 29" rear wheel (commonly called a "69er"). [...]". -- PoZdR +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Tut! Tut!" cried Sherlock Holmes. "You must act man, or you are lost. Nothing but energy can save you. This is no time for despair." Sir Arthur Conan Doyle, The Five Orange Pips +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2012-02-23 16:17:18 | |
Autor: ...::QRT::... | |
co autor mia na myli? | |
Dnia Thu, 23 Feb 2012 15:23:41 +0100, Coaster napisa(a):
On 2/23/12 12:43 PM, ...::QRT::... wrote: oczywicie i wiadomo ze sie da co zreszt wida. Pytanie po co? dlaczego oni i kto to kupi? |
|
Data: 2012-02-23 15:33:05 | |
Autor: Ignac | |
co autor mia na myli? | |
PeJot <PeJot@o2.pl> napisa(a):
W dniu 2012-02-23 10:49, Ignac pisze: ...to przede wszytkim Ignac -- |
|
Data: 2012-02-22 21:17:07 | |
Autor: Marcin J. | |
co autor miał na myśli? | |
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:w1eg1cuxoaky.1gidsluymyphv.dlg40tude.net...
.... Jednakże w tym roku zagościło u nich cudo zwane 269 Chodzi zapewne o geometrię. Wideł amortyzowany 26 cali daje mniej wiecej taką odległość główki do ziemi jak wideł sztywny 29. W stosunku do opcji "amrtyzowane 29" uzyskali możliwość obniżenia i skrócenia kokpitu. Czy z niej skorzystali - nie wiem, bo geo w podanym linku mi się nie wyświetla. Natomiast w stosunku do do wersji sztywnej 29 uzyskano amortyzację z wszystkimi jej zaletami i wadami. IMO ciekawy pomysł, sam kiedyś to rozważałem i szczerze pisząc nie miałbym nic przeciwko przetestowaniu :). -- Pozdrowionka marcin |
|
Data: 2012-02-22 22:14:53 | |
Autor: ...::QRT::... | |
co autor mia na myli? | |
Dnia Wed, 22 Feb 2012 21:17:07 +0100, Marcin J. napisał(a):
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:w1eg1cuxoaky.1gidsluymyphv.dlg40tude.net... no ale jakie to ma zalety w stosunku do normalnego 26? Przednie koło jest małe wiec kąt natarcia i zdolność do pokonywania nierówności jest takie sama jak w 26. U treka przednie koło jest duże wiec działa na plus. Z kolei duże tylne koło powoduje wydłużenie tylnych wideł wiec niby upośledza zwrotność. Ten rower imo może mieć wady 29 (wieksza baza koł - gorsza zwrotność) natomiast nie ma jego zalet (wiekszy kąt natarcia i lepsze pokonywanie nierówności) |
|
Data: 2012-02-23 09:00:11 | |
Autor: Marcin J. | |
co autor miał na myśli? | |
Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:wdqg40vo22jp$.mkhl0bevny8m$.dlg40tude.net...
Chodzi zapewne o geometrię. Wideł amortyzowany 26 cali daje mniej wiecej Nic nie jest za darmo, jak już pisałem, przednie koło 29 z amorem też ma minusy - podobnie jak tylne potrzebuje więcej miejsca. To co zrobił Unibike można przetłumaczyć jako "bardziej komfortowy hardtail 26". Większe koło, jak zauważyłeś, przynajmniej teoretycznie powinno łatwiej pokonywać nierówności, właściwość ta wydaje się ważniejsza w przypadku koła osadzonego na sztywno. -- Pozdrowionka marcin |
|
Data: 2012-02-23 08:08:20 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
co autor mia na myli? | |
Dnia Thu, 23 Feb 2012 09:00:11 +0100, Marcin J. napisał(a):
Większe koło, Ale nie powinno być wówczas na odwrót i duże z przodu? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2012-02-23 09:50:54 | |
Autor: Marcin J. | |
co autor miał na myśli? | |
Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:pan.2012.02.23.08.13.35dracorp.one.pl...
Dnia Thu, 23 Feb 2012 09:00:11 +0100, Marcin J. napisał(a): Znaczy się duże sztywne z przodu, a małe amortyzowane z tyłu? No cóż, jak wykazałem w innym poście nie takie rzeczy są możliwe. W sumie kto to wie, na pewno byłoby ciekawe. -- Pozdrowionka marcin |
|
Data: 2012-02-23 09:10:46 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
co autor mia na myli? | |
Dnia Thu, 23 Feb 2012 09:50:54 +0100, Marcin J. napisał(a):
Znaczy się duże sztywne z przodu, a małe amortyzowane z tyłu? No cóż,No nie o to mi chodziło. Raczej o małe sztywne z tyłu. Tak na oko wydaje mi się że lepiej jakby z przodu było 29", łatwiej wówczas by było pokonywać nierówności. A tył i tak się ciągnie. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2012-02-23 11:57:55 | |
Autor: Marcin J. | |
co autor miał na myśli? | |
Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:pan.2012.02.23.09.16.02dracorp.one.pl...
Dnia Thu, 23 Feb 2012 09:50:54 +0100, Marcin J. napisał(a): Czyli oba sztywne, 29 - przód, 26 - tył. To oczywiście też ma sens, sam coś podobnego popełniłem, tyle, że tutaj chodzi o nieco inny "segment rynku". Powiedzmy, że zastanawiasz się nad fullem 26 (oba koła) ale masz niejakie wątpliwości, bo za ciężki, bo buja, przekombinowany itp. Unibike zaproponował coś pośredniego między fullem a hardtailem. Zamiast tylnego zawieszenia z kołem 26 dają sztywne 29. Długość tylnych widełek w obu przypadkach jest/może być porównywalna (zawieszenie też wymaga miejsca), sztywne 29 nie zapewni takiego komfortu i przyczepności jak dobrze zawieszone 26 ale powinno wypaść lepiej niż sztyne 26. IMO jak najbardziej ma sens. -- Pozdrowionka marcin |
|
Data: 2012-02-23 12:11:33 | |
Autor: ...::QRT::... | |
co autor mia na myli? | |
Dnia Thu, 23 Feb 2012 11:57:55 +0100, Marcin J. napisa(a):
Uytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisa w wiadomoci news:pan.2012.02.23.09.16.02dracorp.one.pl... teoretycznie co piszesz moe niby mie sens. Tyle ze pomys jest tak dziwaczny i target na tego typu produkt tak ograniczony i naprawd nie wiem czy ktokolwiek to kupi. Gdyby taka koncepcja jeszcze bya lansowana przez jakiegokolwiek z duzych graczy to moe - mogli by popync na tej fali. Przecie niemoliwym jest (IMO) aby unibike nagle wpad na jak rewolucyjn koncepcj - nad czym takim na pewno myleli inni skoro taki trek 69er istnieje (a moe nawet ju nawet nieistnieje) od kilki przynajmniej lat. I niektrzy ten pomys kopiowali. Poprostu sdze i jednak nie do koca to dziaao jak opisae, albo badania wykazay iz chtnych na zakup takiego roweru zupenie nie byo. |
|
Data: 2012-02-23 13:52:17 | |
Autor: Tomasz Minkiewicz | |
co autor miał na myśli? | |
On Thu, 23 Feb 2012 12:11:33 +0100
"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote: Dnia Thu, 23 Feb 2012 11:57:55 +0100, Marcin J. napisał(a): Nie wiem, czy można uznać, że to duży gracz, ale, przynajmniej kiedyś, bardzo ważny – Cinelli. Parę lat temu robili rower, na sam widok którego moje ślinianki przełączały się w tryb turbo: Cinelli ZZ Rats. I ten rower miał właśnie taki układ kół (tzn. z tyłu nie było 29", tylko normalne 28", ale generalna zasada ta sama). Z tym, że jego target faktycznie był mocno ograniczony (ja niestety do niego nie należałem), bo maszyna kosztowała tyle co dwa przyzwoite fulle all-mountain. Ale za to była dużo piękniejsza niż one oba razem. Właściwie to nie wiem, o osiągnięcie jakich praktycznych korzyści w nim chodziło (myślę, że o zachowanie wysokości główki ramy na szosowym poziomie, przy jednoczesnej amortyzacji, ale tylko tak myślę), w każdym razie wygląd rowerka był tak świetny, że uważam samo to za wystarczające uzasadnienie. :) -- Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> |
|
Data: 2012-02-24 17:03:32 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
co autor mia na myli? | |
Dnia Thu, 23 Feb 2012 11:57:55 +0100, Marcin J. napisał(a):
Czyli oba sztywne,Nie. Z przodu 29" na teleskopie, a z tyłu sztywne 26". Ale to już nieistotne. To tak jak ktoś napisał, że na szosę bardziej się nadaje. Ale w terenie? Nic tylko sprawdzić. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2012-02-23 15:19:10 | |
Autor: Coaster | |
co autor miał na myśli? | |
On 2/23/12 9:08 AM, piecia aka dracorp wrote:
Dnia Thu, 23 Feb 2012 09:00:11 +0100, Marcin J. napisał(a):Wtedy to bedzie "96er" a ten to "69er". http://en.wikipedia.org/wiki/29er_(bicycle)#96_or_69_Variations -- PoZdR +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Tut! Tut!" cried Sherlock Holmes. "You must act man, or you are lost. Nothing but energy can save you. This is no time for despair." Sir Arthur Conan Doyle, The Five Orange Pips +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2012-02-23 15:23:32 | |
Autor: Alfer_z_pracy | |
co autor miał na myśli? | |
Coaster napisał:
http://en.wikipedia.org/wiki/29er_(bicycle)#96_or_69_Variations "Depending on the manufacturer, these names can be, although rarely, reversed. For example, Trek introduced a "69er" in 2007 with a 29" front wheel and a 26" rear wheel." Nie dziwota. Co łatwiej wymówić, sikstinajner czy najntysikser? :-) A. |
|
Data: 2012-02-23 15:36:59 | |
Autor: Coaster | |
co autor miał na myśli? | |
On 2/23/12 3:23 PM, Alfer_z_pracy wrote:
Coaster napisał: Eee, nie tu wymawia sie: 'syksnajner' i 'najnsykser'. Nie ma specjalnej roznicy. Ale '69' rozni sie w pewien zasadniczy sposob od '96'. ;-) -- PoZdR +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Tut! Tut!" cried Sherlock Holmes. "You must act man, or you are lost. Nothing but energy can save you. This is no time for despair." Sir Arthur Conan Doyle, The Five Orange Pips +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2012-02-22 22:34:53 | |
Autor: Krzyś Cierpiętnik | |
co autor miał na myśli? | |
....::QRT::... wrote:
Zasdniczo polski Unibike montuje rowery może bez wiekszej fantazji O właśnie. Dla mnie ta nowa kolekcja to jeden wielki ziew, jeszcze większy niż u Krossa :( A ten 269 tylko potwierdza, że Polscy (chociaż kto ich wie?) projektanci są jacyś zakręceni albo cholernie mało lotni. Jakby taką sztuką było podejrzeć co się robi na świecie i zrobić jakiś _ładny_ i praktyczny, żeby nie powiedzieć ciekawy (nie mylić z dziwaczny) rower z każdego gatunku? A nie w kółko te MTB, crossy i jakieś badziewne trekkingi. Żenada. Mógłbym też opowiedzieć jak to znajomy był (nie)szczęśliwym posiadaczem unibike'a flite, ale nie będę kopał leżącego. Dobrze chociaż, że się spisują jako dystrybutor Jagwire'a i Schwalbe i są pod ręką ;) -- Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news. |
|
Data: 2012-02-23 11:38:38 | |
Autor: ...::QRT::... | |
co autor miał na myśli? | |
Dnia Wed, 22 Feb 2012 22:34:53 +0100, Krzyś Cierpiętnik napisał(a):
...::QRT::... wrote: jakby nie patrzeć to unibike robi rowery z niskiej i srednio-nieskiej połki. Tutaj nie ma miejsca na fantazję. Fantazja to inna półka cenowa a ich ten rynek specjalnie nie interesuje. ten 269 chyba miał być jakiś taki „bardziej” ale jak sadze coś im nie wyszło :> Kross z kolei kiedyś coś takiego bardziej niby z fantazją robić próbował - stalowy SS, jakieś ostre. W tym roku żadnych takich wybryków już w ofercie nie mają wiec widać ze chyba nie bardzo sie opylało. Ale mają np fule na oparte na jakieś mutacji VPP, mają składaki, mają rower stricte wyścgowy, kobiece MTB. IMO nie jest źle. |
|
Data: 2012-02-23 09:43:15 | |
Autor: Marcin J. | |
co autor miał na myśli? | |
Data: 2012-02-23 12:20:06 | |
Autor: rmikke | |
co autor mia na myli? | |
Dnia Wed, 22 Feb 2012 19:57:05 +0100, ...::QRT::... naskroba/a:
Mysle sobie tak: Jakby to byla przemyslana koncepcja, to na tej stronie powinna byc kupa zachwytow, jakie to genialne i jakie ma super zalety (z cichym pominieciem wad, ma sie rozumiec). A skoro musimy zgadywac, to albo koncepcja nie do konca przemyslana, albo rzeczywiscie trzeba bylo cos zrobic z partia ram 29" i widelcow 26"... -- rmikke Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/ | http://jolanta.korwin-mikke.pl/ Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami. |
|
Data: 2012-02-24 08:27:05 | |
Autor: ikov | |
co autor miał na myśli? | |
A skoro musimy zgadywac, to albo koncepcja nie do konca przemyslana, albo Pewnie się nie znam i plotę farmazony, ale wg. mnie takie rozwiązanie z większym kołem z tyłu, przy takim samym przełożeniu i kadencji daje większą prędkość niż w 26. Widziałbym to bardziej w rowerach szosowych a nie mtb, gdzie mniejsze koło na sztywnym widelcu wymuszałoby bardziej aerodynamiczną pozycje... |
|
Data: 2012-02-24 18:35:01 | |
Autor: rmikke | |
co autor miał na myśli? | |
Dnia Fri, 24 Feb 2012 08:27:05 +0100, ikov naskroba/a:
Znasz sie, jak widac, niezle, tylko po co kombinowac z kolami, skoro mozna odpowiednio zestawic przelozenia? -- rmikke Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/ | http://jolanta.korwin-mikke.pl/ Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami. |
|
Data: 2012-02-24 22:12:33 | |
Autor: Fabian | |
co autor miał na myśli? | |
On 23.02.2012 13:20, rmikke wrote:
Dnia Wed, 22 Feb 2012 19:57:05 +0100, ...::QRT::... naskroba�/a: Z drugiej strony, przez długi czas 29" było traktowane przez wielu jako nikomu nie potrzebny 100% marketing. Więc dlaczego tak czepiamy się tego pomysłu? Bo kultowe (ah! oh!) firmy takiego rozwiązania nie sprzedają? Fabian. |
|
Data: 2012-02-27 14:19:14 | |
Autor: rmikke | |
co autor miał na myśli? | |
Dnia Fri, 24 Feb 2012 22:12:33 +0100, Fabian naskroba/a:
Ale czy ja sie czepiam pomyslu? Zauwazylem jedynie, ze jesli to celowe, to nie zadbali o przekonanie mnie do tej celowosci (jakby zadbali, tez bym podszedl, jak pies do jeza, bo juz tyle rzeczy mi zachwalano... ale przynajmniej mialbym, jako potencjalny nabywca, jakies pojecie, czemu to ma sluzyc). Przy takiej kasie, mogliby sie wysilic i sprobowac mnie przekonac, zebym kupil to cudo zamiast zwyklego, solidnego roweru. Druga mozliwosc - marketingowych zachwytow nie ma, bo po prostu poskladali kawalki, jakie byly pod reka. Reszta precla tez raczej sie zastanawia po co to... -- rmikke Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/ | http://jolanta.korwin-mikke.pl/ Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami. |
|
Data: 2012-02-29 09:02:25 | |
Autor: ...::QRT::... | |
co autor mia na myli? | |
Dnia Wed, 22 Feb 2012 19:57:05 +0100, ...::QRT::... napisał(a):
Zasdniczo polski Unibike montuje rowery może bez wiekszej fantazji ale za tak swoją drogą na http://portal.bikeworld.pl/rower/artykul:a12/8922/Unibike+269/ ukazał sie opis roweru wraz z geometrią. I ta geometria wskazuje na to iż rama to nie 29er z krótkim widelcem, ani żadna pomyłka ino świadomy twór konstruktorów. Uzasadnienie sensu konstrukcji mniej wiecej takie jakie podał Marcin J. :) |