co autor mia³ na my¶li?

Data: 2012-02-23 12:20:06
Autor: rmikke
co autor mia³ na my¶li?
Dnia Wed, 22 Feb 2012 19:57:05 +0100, ...::QRT::... naskroba³/a:

Zasdniczo polski Unibike montuje rowery może bez wiekszej fantazji ale za
to solidnie. Poprawna koncepcja, dobry stosunek jakości do ceny, malowanie
takie se, ale kupując ich rower to w zasadzie można mieć pewność ze się
wtopy sie nie popełniło. Jednakże w tym roku zagościło u nich cudo zwane 269
http://www.unibike.pl/269.html
I niech mi ktoś wyjąśni sens takiej konstrukcji. Jak sie komu nie chce
pisać to wyjaśnie. Stalowy rower na przyzwoitym osprzęcie z kołem 29 z tyłu
ale (UWAGA!) z kołem 26 z przodu. Trek robi niby podobnie aczkolwiek zupełnie inaczej – duże koło jest na
przedzie, małe z tyłu, a ich uzasadnienie ma ręce i nogi. Ale jaka koncepcja stoi za tym Unibikem tego niestety zgłębić ni jak nie
mogÄ™.

Mysle sobie tak:

Jakby to byla przemyslana koncepcja, to na tej stronie powinna byc kupa
zachwytow, jakie to genialne i jakie ma super zalety (z cichym pominieciem wad,
ma sie rozumiec).

A skoro musimy zgadywac, to albo koncepcja nie do konca przemyslana, albo
rzeczywiscie trzeba bylo cos zrobic z partia ram 29" i widelcow 26"...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-24 08:27:05
Autor: ikov
co autor miał na myśli?
A skoro musimy zgadywac, to albo koncepcja nie do konca przemyslana, albo
rzeczywiscie trzeba bylo cos zrobic z partia ram 29" i widelcow 26"...

Pewnie się nie znam i plotę farmazony, ale wg. mnie takie rozwiązanie z większym kołem z tyłu, przy takim samym przełożeniu i kadencji daje większą prędkość niż w 26. Widziałbym to bardziej w rowerach szosowych a nie mtb, gdzie mniejsze koło na sztywnym widelcu wymuszałoby bardziej aerodynamiczną pozycje...

Data: 2012-02-24 18:35:01
Autor: rmikke
co autor miał na myśli?
Dnia Fri, 24 Feb 2012 08:27:05 +0100, ikov naskroba³/a:

[...]

Znasz sie, jak widac, niezle, tylko po co kombinowac z kolami, skoro mozna
odpowiednio zestawic przelozenia?

Data: 2012-02-24 22:12:33
Autor: Fabian
co autor miał na myśli?
On 23.02.2012 13:20, rmikke wrote:
Dnia Wed, 22 Feb 2012 19:57:05 +0100, ...::QRT::... naskroba�/a:

[...]

Z drugiej strony, przez długi czas 29" było traktowane przez wielu jako nikomu nie potrzebny 100% marketing. Więc dlaczego tak czepiamy się tego pomysłu? Bo kultowe (ah! oh!) firmy takiego rozwiązania nie sprzedają?

Fabian.

Data: 2012-02-27 14:19:14
Autor: rmikke
co autor miał na myśli?
Dnia Fri, 24 Feb 2012 22:12:33 +0100, Fabian naskroba³/a:

[...]

Ale czy ja sie czepiam pomyslu?

Zauwazylem jedynie, ze jesli to celowe, to nie zadbali o przekonanie mnie do tej
celowosci (jakby zadbali, tez bym podszedl, jak pies do jeza, bo juz tyle rzeczy
mi zachwalano... ale przynajmniej mialbym, jako potencjalny nabywca, jakies
pojecie, czemu to ma sluzyc). Przy takiej kasie, mogliby sie wysilic i sprobowac
mnie przekonac, zebym kupil to cudo zamiast zwyklego, solidnego roweru.

Druga mozliwosc - marketingowych zachwytow nie ma, bo po prostu poskladali
kawalki, jakie byly pod reka.

Reszta precla tez raczej sie zastanawia po co to...