Data: 2013-07-14 22:02:14 | |
Autor: megrims | |
co by grupa nie umarĹa | |
UrwaĹem klucz T30. Po prostu pÄkĹ w poprzek podczas odkrÄcania
Ĺruby w silniku. Tak ze 3 mm zostaĹy w Ĺrubie. Zestaw narzÄdzi kupiony w Castoramie wyglÄ daĹ sensownie, ale nie byĹa to jakaĹ super marka. Czy jest jakaĹ firma wyjÄ tkowo-markowo-wypasiona, ktĂłra robi narzÄdzia wyjÄ tkowo odporne na ukrÄcanie? Co zrobiÄ ze ĹrubÄ imbus, ktĂłra siÄ ukrÄciĹa? RozwierciÄ, czy uciÄ Ä Ĺeb gumĂłwkÄ ? |
|
Data: 2013-07-14 14:39:50 | |
Autor: kogutek444 | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu niedziela, 14 lipca 2013 22:02:14 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykręcali i im wpierdol. Chuje dojebią tak śruby kluczami pneumatycznymi że w drodze pomarzyć można o odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą felgi. Ale felgi nie ich i im koło chuja to lata. |
|
Data: 2013-07-14 21:50:40 | |
Autor: tá´ | |
co by grupa nie umarła | |
kogutek444 wrote:
jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranĂłw co koĹa przykrÄcali i im Kiedy ostatnio widziaĹeĹ felgi w silniku? -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2013-07-14 14:54:22 | |
Autor: kogutek444 | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu niedziela, 14 lipca 2013 23:50:40 UTC+2 uĹźytkownik tå´ napisaĹ:
kogutek444 wrote: Jak za duĹźo wypijÄ to wszÄdzie widzÄ szare felgi. Co nie znaczy Ĺźe profilaktycznie moĹźe jechaÄ i wpierdoliÄ tym od przykrÄcania kĂłĹ. I tak im siÄ naleĹźy. |
|
Data: 2013-07-15 00:54:06 | |
Autor: ZIWK | |
co by grupa nie umarĹa | |
W dniu 2013-07-14 23:50, tá´ pisze:
kogutek444 wrote:Dziasiaj ? MĂłwisz i masz: http://ipocars.com/imgs/a/b/o/t/j/citroen__citroen_cx_20_re_pallas_1986_10_lgw.jpg Przy okazji rozwiÄ zanie godzÄ ce zwolennikĂłw koĹa w bagaĹźniku i pod nim :) -- /\ Wojciech Smagowicz - KrakĂłw /\ /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\ |
|
Data: 2013-07-14 21:52:17 | |
Autor: AZ | |
co by grupa nie umarĹa | |
On 2013-07-14, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:
Wez bo Cie jeszcze poslucha i przeczytamy w Superekspresie: nie mogl odkrecic poduszki silnika, pojechal i wpierdolil gumiarzom. PS. Slowa klucz: "klucz T30", "Ĺruba imbus". -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-07-14 23:55:48 | |
Autor: megrims | |
co by grupa nie umarĹa | |
W dniu 2013-07-14 23:52, AZ pisze:
On 2013-07-14, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:Szydercy. Jeszcze grupa nie zgineeeeĹa pĂłki myyyy Ĺźyjeeemyyyy. |
|
Data: 2013-07-14 23:51:22 | |
Autor: megrims | |
co by grupa nie umarła [OT] | |
W dniu 2013-07-14 23:39, kogutek444@gmail.com pisze:
(ciach)
Przypomniało mi się coś. Kiedyś wyważałem koła w firmie, która specjalizowała się w ogumieniu dla TIRów. Potem jak opony na zimowe zmieniałem, to pół godziny 4 chłopa odkręcało te koła. Używali metrowej rury i młotka :D. Upocili się koszmarnie. |
|
Data: 2013-07-14 20:21:57 | |
Autor: AZ | |
co by grupa nie umarĹa | |
On 2013-07-14, megrims <merimsNOSPAM@interia.pl> wrote:
UrwaĹem klucz T30. Po prostu pÄkĹ w poprzek podczas odkrÄcaniaCzyli tani badziew :-) Kup sobie Beta albo Stanleya. Zadne Toya, Yato i inne wynalazki. To ukreciles srube czy klucz? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-07-14 21:36:28 | |
Autor: tá´ | |
co by grupa nie umarła | |
megrims wrote:
UrwaĹem klucz T30. Po prostu pÄkĹ w poprzek podczas odkrÄcania Ĺruby w Z tych supermarketowych to tylko Proxxon, czy jakoĹ tak, mi siÄ nie psuĹ. :) SzczegĂłlnie nasadki warto kupiÄ dobre. Co zrobiÄ ze ĹrubÄ imbus, ktĂłra siÄ ukrÄciĹa? RozwierciÄ, czy uciÄ Ä Ĺeb Ja kiedyĹ wyfrezowaĹem dremelem szczelinÄ na pĹaski klucz i potem odkrÄciĹem, ale to straszna prowizorka byĹa. :) -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2013-07-14 22:42:02 | |
Autor: ZIWK | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu 2013-07-14 22:02, megrims pisze:
Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcaniaWyglądał, został sprzedany - spełnił swoją rolę... Czy jest jakaś firma wyjątkowo-markowo-wypasiona, która robiTanio, w miarę dobrze - Proxxton, YATO Górna półka: SNAP-ON CRAFTSMAN, Facom, GEDORE, DRAGON, WIHA :) - przekręcisz kulę ziemską, ale nie narzędzie. Tylko widząc cenę nie płacz i nie szukaj w niej przecinka ;) Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąćZależnie od miejsca i sytuacji :( - jak łeb wystaje to można go naciąć i płaskim śrubokrętem potraktować - wcześniej zalewając naftą aby gwint poluzować. Jak możesz wykręcić cały zespół i go rozwiercać na wiertarce kolumnowej to tak. -- /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\ /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\ |
|
Data: 2013-07-14 23:13:35 | |
Autor: megrims | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu 2013-07-14 22:42, ZIWK pisze:
W dniu 2013-07-14 22:02, megrims pisze:Racja :( Górna półka: SNAP-ON CRAFTSMAN, Facom, GEDORE, DRAGON, WIHA :) - przekręcisz kulęJeśli to takie nieśmiertelne narzędzia, to można kupić raz a nie ciągle wymieniać na gwarancji. naciąć i płaskim śrubokrętem potraktować Jedna z łap do silnika przykręcona była na 4 imbusy. 3 puściły, ale lekko nie było. Myśląc o śrubokręcie, to nie ma szans. Jak te 3 puściły, to można było palcami wykręcać. |
|
Data: 2013-07-14 21:23:19 | |
Autor: AZ | |
co by grupa nie umarĹa | |
On 2013-07-14, megrims <merimsNOSPAM@interia.pl> wrote:
Jak bedziesz uzywal do tego do czego sluza (to znaczy nie uzywal klucza jak mlotka itp.) to mozna powiedziec, ze wieczne. Popusczales je tylko czy wykrecales kazda po kolei? Jezeli to drugie to prawdopodobnie jestes bogaty o kolejne doswiadczenie ;-) Trza bylo zaczac od lekkiego poluzowania wszystkich a pozniej wykrecac. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-07-14 23:52:23 | |
Autor: megrims | |
co by grupa nie umarĹa | |
W dniu 2013-07-14 23:23, AZ pisze:
On 2013-07-14, megrims <merimsNOSPAM@interia.pl> wrote:Ano to drugie. ZarĂłwno blok jak i Ĺapa aluminiowe. Jutro lecÄ do Castoramy po gumĂłwkÄ :D |
|
Data: 2013-07-15 07:38:55 | |
Autor: ddddddd | |
co by grupa nie umarĹa | |
W dniu 2013-07-14 23:52, megrims pisze:
no to klucz sprawdziĹ siÄ w 200%, nie doĹÄ Ĺźe go kupiĹeĹ, to jeszcze dziÄki niemu kupisz gumĂłwkÄ :) -- pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2013-07-15 13:16:14 | |
Autor: Jacek | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu 2013-07-14 23:13, megrims pisze:
Górna półka:Ja mam jeszcze dobrą opinię o SATA, a imbusy Yato też nie mają lekko u mnie i dają radę (nie mylić z Toya, bo to szajs). Jedna z łap do silnika przykręcona była na 4 imbusy. 3 puściły, aleJak łapa się trzyma tylko na jednej śrubie to zapnij łapę jakimś dużym kluczem i przekręć całość w lewo kawałek (o ile się da). Wtedy śruba się poluzuje i po ptokach. Jacek |
|
Data: 2013-07-15 14:08:08 | |
Autor: Ukaniu | |
co by grupa nie umarła | |
Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał w wiadomości news:51e3d9fe$0$1453$65785112news.neostrada.pl... Jak łapa się trzyma tylko na jednej śrubie to zapnij łapę jakimś dużymkluczem i przekręć całość w lewo kawałek (o ile się da). Wtedy śruba się poluzuje i po ptokach. Zwykle takie detale prócz śrub mają dodatkowo albo kołki albo tuleje ustalające. -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2013-07-15 19:14:01 | |
Autor: Jacek | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu 2013-07-15 14:08, Ukaniu pisze:
Zwykle takie detale prócz śrub mają dodatkowo albo kołki albo tulejeJak mają to nic z tego, a jak nie mają to się łatwo odkręci. Jacek |
|
Data: 2013-07-15 23:38:06 | |
Autor: megrims | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu 2013-07-15 19:14, Jacek pisze:
W dniu 2013-07-15 14:08, Ukaniu pisze:Makita z cienką tarczą odkręciła ;) wszystko. |
|
Data: 2013-07-14 22:57:48 | |
Autor: mlodz | |
co by grupa nie umarĹa | |
Dnia Sun, 14 Jul 2013 22:02:14 +0200, megrims napisał(a):
[...] Nie no, byk w temacie? "żeby" też byś napisał rozdzielnie? Zresztą, to w temacie jest jakieś takie gimbusiarskie, tfu. |
|
Data: 2013-07-14 21:34:34 | |
Autor: tá´ | |
co by grupa nie umarła | |
mlodz wrote:
Nie no, byk w temacie? To nie forum ortografuw! -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2013-07-18 00:13:59 | |
Autor: mlodz | |
co by grupa nie umarła | |
Dnia 14 Jul 2013 21:34:34 GMT, tá´ napisał(a):
To nie forum ortografuw! Zgłaszam twoją kandydaturę na męża dla Stokrotki. |
|
Data: 2013-07-15 07:56:31 | |
Autor: Ukaniu | |
co by grupa nie umarĹa | |
UĹźytkownik "megrims" <merimsNOSPAM@interia.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:krv043$b30$1usenet.news.interia.pl... Co zrobiÄ ze ĹrubÄ imbus, ktĂłra siÄ ukrÄciĹa? RozwierciÄ, czy uciÄ Ä Jak siÄ dziura w imbusie obrobiĹa to wsadziÄ ze 30 mm szeĹciokÄ ta obciÄte z dobrego klucza i go przyspawaÄ porzÄ dnie. Ĺruba siÄ zagrzeje i powinna puĹciÄ. Jak siÄ odkrÄca takie Ĺruby to trzeba wyczyĹciÄ otwĂłr dokĹadnie i nie napieraÄ na klucz ale go raz a dobrze szarpnÄ Ä. -- Pozdrawiam Ĺukasz |
|
Data: 2013-07-15 17:46:55 | |
Autor: scobowski | |
co by grupa nie umarĹa | |
W dniu 2013-07-14 22:02, megrims pisze:
UrwaĹem klucz T30. Po prostu pÄkĹ w poprzek podczas odkrÄcania Ja ze wzglÄdu na podobnÄ przygodÄ kupiĹem zestawy torxowych i imbusowych "nasadek" honiton-a. Jak dotÄ d Ĺźadnego nie popsuĹem, (acz kilka ĹbĂłw poszĹo) a zdarzaĹo mi siÄ uĹźywaÄ do odkrÄcania siĹy wiÄkszej, niĹźby siÄ wydaĹa rozsÄ dnÄ do danego poĹÄ czenia. Znajomy - teĹź "grzebka-amator" chwali z kolei swoje proxxon-y. |
|
Data: 2013-07-15 20:40:17 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
co by grupa nie umarĹa | |
Dnia Sun, 14 Jul 2013 22:02:14 +0200, megrims napisał(a):
Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania To musiał być jakiś słaby klucz. Parę razy udało mi się przekręcić klucz wewnątrz śruby, ale zawsze rozlazło się gniazdo w śrubie, albo urwał cały łeb. A końcówki torxów to mam Stanleya, więc żaden szał. No chyba że masz jakąś super śrubę, ale nie sądzę żeby komuś się poduszki silnika chciało niewiadomo czym przykręcać.
To w końcu imbus czy torx? W sumie obojętne. Ja biorę (bo mam przygotowany) o numer większy klucz ribe, z końcówką zeszlifowaną na płasko (a nawet lekko wklęsło - obrobione na małym kamieniu szlifierskim) i wbijam go w łeb śruby, tak że wycina w niej nowe rowki trochę szersze. Wtedy nim odkręcam. Nie musi być ribe - może być to też torx. |