Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   co by grupa nie umarła

co by grupa nie umarła

Data: 2013-07-15 20:40:17
Autor: Tomasz Pyra
co by grupa nie umarła
Dnia Sun, 14 Jul 2013 22:02:14 +0200, megrims napisał(a):

Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania
śruby w silniku. Tak ze 3 mm zostały w śrubie. Zestaw narzędzi
kupiony w Castoramie wyglądał sensownie, ale nie była to jakaś
super marka.

To musiał być jakiś słaby klucz.
Parę razy udało mi się przekręcić klucz wewnątrz śruby, ale zawsze rozlazło
się gniazdo w śrubie, albo urwał cały łeb.

A końcówki torxów to mam Stanleya, więc żaden szał.
No chyba że masz jakąś super śrubę, ale nie sądzę żeby komuś się poduszki
silnika chciało niewiadomo czym przykręcać.


Czy jest jakaś firma wyjątkowo-markowo-wypasiona, która robi
narzędzia wyjątkowo odporne na ukręcanie?

Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąć
łeb gumówką?

To w końcu imbus czy torx?
W sumie obojętne.

Ja biorę (bo mam przygotowany) o numer większy klucz ribe, z końcówką
zeszlifowaną na płasko (a nawet lekko wklęsło - obrobione na małym kamieniu
szlifierskim) i wbijam go w łeb śruby, tak że wycina w niej nowe rowki
trochę szersze. Wtedy nim odkręcam.
Nie musi być ribe - może być to też torx.

co by grupa nie umarła

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona