Data: 2013-07-14 22:42:02 | |
Autor: ZIWK | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu 2013-07-14 22:02, megrims pisze:
Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcaniaWyglądał, został sprzedany - spełnił swoją rolę... Czy jest jakaś firma wyjątkowo-markowo-wypasiona, która robiTanio, w miarę dobrze - Proxxton, YATO Górna półka: SNAP-ON CRAFTSMAN, Facom, GEDORE, DRAGON, WIHA :) - przekręcisz kulę ziemską, ale nie narzędzie. Tylko widząc cenę nie płacz i nie szukaj w niej przecinka ;) Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąćZależnie od miejsca i sytuacji :( - jak łeb wystaje to można go naciąć i płaskim śrubokrętem potraktować - wcześniej zalewając naftą aby gwint poluzować. Jak możesz wykręcić cały zespół i go rozwiercać na wiertarce kolumnowej to tak. -- /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\ /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\ |
|
Data: 2013-07-14 23:13:35 | |
Autor: megrims | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu 2013-07-14 22:42, ZIWK pisze:
W dniu 2013-07-14 22:02, megrims pisze:Racja :( Górna półka: SNAP-ON CRAFTSMAN, Facom, GEDORE, DRAGON, WIHA :) - przekręcisz kulęJeśli to takie nieśmiertelne narzędzia, to można kupić raz a nie ciągle wymieniać na gwarancji. naciąć i płaskim śrubokrętem potraktować Jedna z łap do silnika przykręcona była na 4 imbusy. 3 puściły, ale lekko nie było. Myśląc o śrubokręcie, to nie ma szans. Jak te 3 puściły, to można było palcami wykręcać. |
|
Data: 2013-07-14 21:23:19 | |
Autor: AZ | |
co by grupa nie umarĹa | |
On 2013-07-14, megrims <merimsNOSPAM@interia.pl> wrote:
Jak bedziesz uzywal do tego do czego sluza (to znaczy nie uzywal klucza jak mlotka itp.) to mozna powiedziec, ze wieczne. Popusczales je tylko czy wykrecales kazda po kolei? Jezeli to drugie to prawdopodobnie jestes bogaty o kolejne doswiadczenie ;-) Trza bylo zaczac od lekkiego poluzowania wszystkich a pozniej wykrecac. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-07-14 23:52:23 | |
Autor: megrims | |
co by grupa nie umarĹa | |
W dniu 2013-07-14 23:23, AZ pisze:
On 2013-07-14, megrims <merimsNOSPAM@interia.pl> wrote:Ano to drugie. ZarĂłwno blok jak i Ĺapa aluminiowe. Jutro lecÄ do Castoramy po gumĂłwkÄ :D |
|
Data: 2013-07-15 07:38:55 | |
Autor: ddddddd | |
co by grupa nie umarĹa | |
W dniu 2013-07-14 23:52, megrims pisze:
no to klucz sprawdziĹ siÄ w 200%, nie doĹÄ Ĺźe go kupiĹeĹ, to jeszcze dziÄki niemu kupisz gumĂłwkÄ :) -- pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2013-07-15 13:16:14 | |
Autor: Jacek | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu 2013-07-14 23:13, megrims pisze:
Górna półka:Ja mam jeszcze dobrą opinię o SATA, a imbusy Yato też nie mają lekko u mnie i dają radę (nie mylić z Toya, bo to szajs). Jedna z łap do silnika przykręcona była na 4 imbusy. 3 puściły, aleJak łapa się trzyma tylko na jednej śrubie to zapnij łapę jakimś dużym kluczem i przekręć całość w lewo kawałek (o ile się da). Wtedy śruba się poluzuje i po ptokach. Jacek |
|
Data: 2013-07-15 14:08:08 | |
Autor: Ukaniu | |
co by grupa nie umarła | |
Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał w wiadomości news:51e3d9fe$0$1453$65785112news.neostrada.pl... Jak łapa się trzyma tylko na jednej śrubie to zapnij łapę jakimś dużymkluczem i przekręć całość w lewo kawałek (o ile się da). Wtedy śruba się poluzuje i po ptokach. Zwykle takie detale prócz śrub mają dodatkowo albo kołki albo tuleje ustalające. -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2013-07-15 19:14:01 | |
Autor: Jacek | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu 2013-07-15 14:08, Ukaniu pisze:
Zwykle takie detale prócz śrub mają dodatkowo albo kołki albo tulejeJak mają to nic z tego, a jak nie mają to się łatwo odkręci. Jacek |
|
Data: 2013-07-15 23:38:06 | |
Autor: megrims | |
co by grupa nie umarła | |
W dniu 2013-07-15 19:14, Jacek pisze:
W dniu 2013-07-15 14:08, Ukaniu pisze:Makita z cienką tarczą odkręciła ;) wszystko. |
|