co by grupa nie umarła

Data: 2013-07-14 14:39:50
Autor: kogutek444
co by grupa nie umarła
W dniu niedziela, 14 lipca 2013 22:02:14 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania

śruby w silniku. Tak ze 3 mm zostały w śrubie. Zestaw narzędzi

kupiony w Castoramie wyglądał sensownie, ale nie była to jakaś

super marka.

Czy jest jakaś firma wyjątkowo-markowo-wypasiona, która robi

narzędzia wyjątkowo odporne na ukręcanie?

Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąć

łeb gumówką?

jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykręcali i im wpierdol. Chuje dojebią tak śruby kluczami pneumatycznymi że w drodze pomarzyć można o odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą felgi. Ale felgi nie ich i im koło chuja to lata.

Data: 2013-07-14 21:50:40
Autor: tᴏ
co by grupa nie umarła
kogutek444 wrote:

[...]

Kiedy ostatnio widziałeś felgi w silniku?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-07-14 14:54:22
Autor: kogutek444
co by grupa nie umarła
W dniu niedziela, 14 lipca 2013 23:50:40 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
kogutek444 wrote:

> [...]

> felgi. Ale felgi nie ich i im koło chuja to lata.

Kiedy ostatnio widziałeś felgi w silniku?

Jak za dużo wypiję to wszędzie widzę szare felgi. Co nie znaczy że profilaktycznie może jechać i wpierdolić tym od przykręcania kół. I tak im się należy.

Data: 2013-07-15 00:54:06
Autor: ZIWK
co by grupa nie umarła
W dniu 2013-07-14 23:50, tᴏ pisze:
kogutek444 wrote:

[...]

Dziasiaj ?
MĂłwisz i masz:
http://ipocars.com/imgs/a/b/o/t/j/citroen__citroen_cx_20_re_pallas_1986_10_lgw.jpg
Przy okazji rozwiązanie godzące zwolenników koła w bagażniku i pod nim :)

--
/\    Wojciech Smagowicz - KrakĂłw      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-07-14 21:52:17
Autor: AZ
co by grupa nie umarła
On 2013-07-14, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

Wez bo Cie jeszcze poslucha i przeczytamy w Superekspresie: nie mogl odkrecic poduszki silnika, pojechal i wpierdolil gumiarzom.

PS. Slowa klucz: "klucz T30", "śruba imbus".
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-14 23:55:48
Autor: megrims
co by grupa nie umarła
W dniu 2013-07-14 23:52, AZ pisze:
On 2013-07-14, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

Szydercy.

Jeszcze grupa nie zgineeeeła póki myyyy żyjeeemyyyy.

Data: 2013-07-14 23:51:22
Autor: megrims
co by grupa nie umarła [OT]
W dniu 2013-07-14 23:39, kogutek444@gmail.com pisze:
(ciach)

[...]

Przypomniało mi się coś. Kiedyś wyważałem koła w firmie, która
specjalizowała się w ogumieniu dla TIRów. Potem jak opony na
zimowe zmieniałem, to pół godziny 4 chłopa odkręcało te koła.
Używali metrowej rury i młotka :D. Upocili się koszmarnie.

co by grupa nie umarła