co ci biedni geje wam zrobili, hm?

Data: 2010-07-16 16:01:57
Autor: Grzegorz Z.
co ci biedni geje wam zrobili, hm?
Data: 2010-07-16 07:09:26
Autor: D.J.MC Donald Musk
co ci biedni geje wam zrobili, hm?
On 16 Lip, 16:01, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/2198469,11,plakatowa_wojna_przed_parada_gej...

--
Nasz bog to my i nasze idee.

cyt
Organizatorzy akcji chcą przypomnieć uczestnikom EuroPride, jak
naprawdę brzmiało to zdanie. - Naszym celem nie jest pokonanie
działaczy i lobbystów, nie jest nim także poniżenie lub uciszenie
propagandzistów homoseksualnych, naszym celem jako chrześcijan powinno
być ich nawrócenie - pisze na swoim blogu Terlikowski.

- Mam wrażenie, że to, co ci ludzie robią, to jakaś forma katolickiej
krucjaty, zmuszenia nas do przyjęcia ich zasad i wiary - komentuje w
internetowym wydaniu "Rzeczpospolitej" Marta Abramowicz, prezes
Kampanii Przeciw Homofobii, organizacji skupiającej środowiska
homoseksualne.
-- -- -- -- -- -- -- koniec cytaty-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
oni chca "porozmawiac"
geje nie chca rozmawiac tylko zakrzyczec, zabebnic, zatrabic....

Data: 2010-07-16 17:23:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:e512f979-8825-4d37-93c3-3fb04e1c0ee5d8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Co cie tak geje podniecają. Masz jakieś skłonności?

Data: 2010-07-16 08:25:09
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Lip, 17:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:e512f979-8825-4d37-93c3-3fb04e1c0ee5d8g2000yqf.googlegroups.com....
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Co cie tak geje podniecają. Masz jakieś skłonności?

jutro dzien geja - temat jak kazdy...

Data: 2010-07-16 17:36:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:691c4eac-978e-4d88-9577-5ef5a279b2aat10g2000yqg.googlegroups.com...
Co cie tak geje podniecają. Masz jakieś skłonności?

jutro dzien geja - temat jak kazdy...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No i co? Niech se podemonstrują. Mają takie samo prawo jak wszyscy inni. Przy okazji dostaną parę kamieni od homofobów, przepraszam, od "Prawdziwych Polaków" i na tym się skończy.

Kopernik też była gejem? Czy kobietą?

Data: 2010-07-16 16:08:51
Autor: mkarwan
co ci biedni geje wam zrobili, hm?

Uzytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:1at4s783rtwgm$.x0k5mznmczdv.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.onet.pl/2198469,11,plakatowa_wojna_przed_parada_gejow_w_stolicy,item.html

Krytyczny jestes wobec gejów w kosciele i jednoczesnie wspierasz gejów
To schizofrenia.

Data: 2010-07-16 16:09:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Jul 2010 16:08:51 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Linka poproszę.

Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 16:16:59
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:waxg9vziqm1t.16dksl7z198rb$.dlg40tude.net...
Krytyczny jestes wobec gejów w kosciele

Linka poproszę.

Oooo! Pojawiły ci sie kłopoty z pamięcią.
Ciekawa ta twoja pamięć, nie pamiętasz tego co dla ciebie nie wygodne.

Data: 2010-07-16 17:41:30
Autor: u2
W dniu 2010-07-16 16:30, Grzegorz Z. pisze:

Krytyczny jestes wobec gejów w kosciele

Linka poproszę.

Oooo! Pojawiły ci sie kłopoty z pamięcią.

Linka poproszę.

Mogę tobie podać linkę, abyś się w końcu powiesił :)

Data: 2010-07-16 18:00:48
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Jul 2010 17:41:30 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Nie każdy jest twojej matce podobny.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 18:08:38
Autor: u2
W dniu 2010-07-16 18:00, Grzegorz Z. pisze:
Mogę tobie podać linkę, abyś się w końcu powiesił :)
Nie każdy jest twojej matce podobny.

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-07-16 18:22:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Jul 2010 18:08:38 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-07-16 18:00, Grzegorz Z. pisze:
Mogę tobie podać linkę, abyś się w końcu powiesił :)
Nie każdy jest twojej matce podobny.

Sądzisz innych po sobie.

Izotiocyjanian allilu

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 19:01:43
Autor: !' heÂŽsk
co ci biedni geje wam zrobili, hm?
On Fri, 16 Jul 2010 16:01:57 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

http://wiadomosci.onet.pl/2198469,11,plakatowa_wojna_przed_parada_gejow_w_stolicy,item.html

nam nic, a tobie? rozwiercili ci rure wydechowa ?

--

 HeSk

Data: 2010-07-16 21:10:01
Autor: kochamspam
Co geje wam zrobili? At! co gadać!...
Odpowiem jak Józwa Butrym kompanii Kmicicowej:

"At! co gadać! poszli precz!"

Data: 2010-07-16 21:15:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Jul 2010 21:10:01 +0200, kochamspam@poczta.onet.pl napisał(a):

Odpowiem jak Józwa Butrym kompanii Kmicicowej:

"At! co gadać! poszli precz!"

I co? Nie ma być w Polskim społeczeństwie w ogóle miejsca dla gejów?

I nie zmieniaj Józku tematów nie swoich wątków.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 21:18:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ipnlqadpds7d.1mj4anp4e60io.dlg40tude.net...
[...]

Tak czy siak nie da się ukryć, że w Polsce jest od 2 milionów do 3,5 miliona homoseksualistów.

Data: 2010-07-16 12:24:16
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Lip, 21:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1ipnlqadpds7d.1mj4anp4e60io.dlg40tude.net...

> [...]

> I nie zmieniaj Józku tematów nie swoich wątków.

Tak czy siak nie da się ukryć, że w Polsce jest od 2 milionów do 3,5 miliona

gdzie? to w wiezieniach mamy az tylu?
- no oni popieraja PO...
-jasna sprawa...

Data: 2010-07-16 21:53:22
Autor: Bogdan Idzikowski
co ci biedni geje wam zrobili, hm?

Coś ci się nie podoba?

Data: 2010-07-17 03:18:11
Autor: ab.666
co ci biedni geje wam zrobili, hm?
Ciekawe, co by sie dzialo, jakby geje zrobili kontr-manifestacje przeciwko
pochodom w boze cialo?
Ale cóz.... geje maja kulture osobista i w przeciwienstwie do chamów
katolików nie wpieprzaja sie w cudze pochody.

ab.

co ci biedni geje wam zrobili, hm?