co? co daje przyjemno?? z jazdy, ale nie jest mazd? rx-8

Data: 2014-07-05 10:33:02
Autor: A.L.
co? co daje przyjemno?? z jazdy, ale nie jest mazd? rx-8
On Sat, 05 Jul 2014 12:33:01 +0200, BartekK <sibi@drut.org> wrote:

Dorad¼cie co¶

Jako ¿e nijak nie mogê dorwaæ tego, co chcê dorwaæ, by po³±czyæ przyjemno¶æ (czyli du¿y moment i dobre prowadzenie siê) z funkcjonalno¶ci± (tzn jakie¶ kombi np w sensowym stanie bmw 535d lub 335d) - powsta³a decyzja "kupmy co¶ mniejszego, fajnego, na miasto itd, a do 2000km wyjazdów siê kupi cokolwiek 2.0tdi ;)"
     Majwieksza przyjemnosc mam z jazdy metrem. Jestem dobrze odizolowany
od warszawskich miszczow kierownicy

A.L.

Data: 2014-07-05 17:35:56
Autor: BartekK
W dniu 2014-07-05 17:33, A.L. pisze:
On Sat, 05 Jul 2014 12:33:01 +0200, BartekK <sibi@drut.org> wrote:

Doradźcie coś

Jako że nijak nie mogę dorwać tego, co chcę dorwać, by połączyć
przyjemność (czyli duży moment i dobre prowadzenie się) z
funkcjonalnością (tzn jakieś kombi np w sensowym stanie bmw 535d lub
335d) - powstała decyzja "kupmy coś mniejszego, fajnego, na miasto itd,
a do 2000km wyjazdów się kupi cokolwiek 2.0tdi ;)"

Majwieksza przyjemnosc mam z jazdy metrem. Jestem dobrze odizolowany
od warszawskich miszczow kierownicy
To wróć tutaj, jak będę mógł metrem dojechać z Opola za Hannover, wraz z bagażem ledwo mieszczącym się w kombi ;P

Ja rozumiem. W stolicy - jak tylko jestem, mieszkam i mam coś do załatwienia wzdłuż linii metra - to jest naprawdę szybkie i wygodne rozwiązanie komunikacyjne. Ale bez przesady - mamy jedną linie metra na _cały_kraj_, nawet mieszkając w stolicy, ale zupełnie nie koło metra - jest się w czarnej dupie bez własnego auta. A jeszcze weselej jest w mniejszych miastach - zapraszam do Opola, gdzie komunikacja autobusowa leży, kwiczy, śmierdzi, jedzie straszliwie wolno (dojazd autem - 4-7minut, dojazd autobusem - 30-35minut) i jest droga, aby dojechać z interesujących mnie miejsc - daje ci przyjemność obowiązku kilku przesiadek w bezsensownych miejscach, i to tylko pod warunkiem że chcesz jechać w godzinach "normalnych", a nie np po 21szej.

Data: 2014-07-05 17:46:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
co? co daje przyjemno?? z jazdy, ale nie jest mazd? rx-8
Hello BartekK,

Saturday, July 5, 2014, 5:35:56 PM, you wrote:

[...]

mniejszych miastach - zapraszam do Opola, gdzie komunikacja autobusowa
le¿y, kwiczy, ¶mierdzi, jedzie straszliwie wolno (dojazd autem - 4-7minut, dojazd autobusem - 30-35minut) i jest droga, aby dojechaæ z interesuj±cych mnie miejsc - daje ci przyjemno¶æ obowi±zku kilku przesiadek w bezsensownych miejscach, i to tylko pod warunkiem ¿e chcesz
jechaæ w godzinach "normalnych", a nie np po 21szej.

Mieszkam w Groszowicach, moja ¿ona pracuje w Bierkowicach - dojazd
autobusem zazwyczaj ok. pó³torej godziny :( A to ledwie jakie¶ 10km.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-07-05 19:09:32
Autor: BartekK
[...]

Mieszkam w Groszowicach, moja żona pracuje w Bierkowicach - dojazd
autobusem zazwyczaj ok. półtorej godziny :( A to ledwie jakieś 10km.
No właśnie.

W godzinach szczytu - autobus stoi w tych samych korkach co auto, ale co chwila zjeżdża na przystanki, a potem czeka na wyjazd do korka. Wychodzi długo i nieprzyjemnie (gorąco śmierdząco i często stojąco).

Po go godzinach szczytu - jest problem z rzadszym kursowaniem autobusów, tak zgranymi między sobą że nijak przesiadka nie pasuje, wychodzi jeszcze dłużej...

Data: 2014-07-05 19:02:04
Autor: PlaMa
co? co daje przyjemno?? z jazdy, ale nie jest mazd? rx-8
W dniu 2014-07-05 17:33, A.L. pisze:

Majwieksza przyjemnosc mam z jazdy metrem. Jestem dobrze odizolowany
od warszawskich miszczow kierownicy

taaa...
http://autokrata.wrzuta.pl/film/3mUqYp7RDnK/pijana_kobieta_wjechala_autem_do_metra

:)

Data: 2014-07-06 02:05:05
Autor: J.F.
co? co daje przyjemno?? z jazdy, ale nie jest mazd? rx-8
Dnia Sat, 05 Jul 2014 10:33:02 -0500, A.L. napisa³(a):
Majwieksza przyjemnosc mam z jazdy metrem. Jestem dobrze odizolowany
od warszawskich miszczow kierownicy

Milo wiedziec ze mamy choc jedna rzecz, ktora ci sie podoba.

W NY tez wolisz metro ?

J.

Data: 2014-07-06 20:25:42
Autor: AZ

Dlugo tak bedziesz jeszcze jeczal? Proponuje <http://www.ceneo.pl/28418790>

--
Artur
ZZR 1200

co? co daje przyjemno?? z jazdy, ale nie jest mazd? rx-8