co daj± operatorzy za przej¶cie do ich sieci

Data: 2011-12-06 16:47:59
Autor: zlotowinfo
co daj± operatorzy za przej¶cie do ich sieci
przechodzi³em do play i dosta³em 60z³ wa¿ne chyba 3 miesi±ce
jak to wygl±da w pozosta³ych sieciach?

szczególnie interesuje mnie przej¶cie do orange
ale jestem ciekaw co reszta daje

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-06 17:10:57
Autor: GW
co daj± operatorzy za przej¶cie do ich sieci
szczególnie interesuje mnie przej¶cie do orange

niec nie daje a na wet zabiera

GW

Data: 2011-12-06 18:46:25
Autor: Piotr M
co dają operatorzy za przejście do ich sie ci
Dnia 06-12-2011 o 17:10:57 GW <GW@gwnospam.gw> napisał(a):

szczególnie interesuje mnie przej¶cie do orange

niec nie daje a na wet zabiera

A co może zabrać na cholera na samym początku?

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje siÄ™ jak kobieta.
Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

Data: 2011-12-06 18:48:02
Autor: GW
co daj± operatorzy za przej¶cie do ich sieci
A co mo¿e zabraæ na cholera na samym pocz±tku?

do³adovujesz 20 PLN i daja ci stan -20pln
Ca³y orange, nigdy wiencej, iæ do play

FD

Data: 2011-12-06 18:14:41
Autor: ToMasz
W dniu 06.12.2011 16:47, zlotowinfo pisze:
przechodzi³em do play i dosta³em 60z³ wa¿ne chyba 3 miesi±ce
jak to wygl±da w pozosta³ych sieciach?

szczególnie interesuje mnie przej¶cie do orange
ale jestem ciekaw co reszta daje

nie chcê mamiæ liczbami bo ja raczej ma³o rozmawiam (najni¿szy abonament), ale przenosz±c 3 numery do play dosta³em +30%czasu rozmów na ka¿dy numer. Inaczej mo¿na powiedzieæ ze przy 3 takich samych abonamentach dosta³em czwarty (90%czwartego) identyczny za friko. za samo przej¶cie ma³o? Moim zdaniem nie.
ToMasz

Data: 2011-12-06 18:48:22
Autor: Piotr M
co daj± operatorzy za przej¶cie do ich sie ci
Dnia 06-12-2011 o 16:47:59 zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisa³(a):

przechodzi³em do play i dosta³em 60z³ wa¿ne chyba 3 miesi±ce
jak to wygl±da w pozosta³ych sieciach?

Era daje 2x tyle ale w ratach i trzeba zasilaæ
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przenies_numer

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje siê jak kobieta.
Ledwie zacznê zdanie, ju¿ próbuje je dokoñczyæ na tuzin sposobów."

Data: 2011-12-06 20:36:26
Autor: Damian News
co daj± operatorzy za przej¶cie do ich sieci
Witam,

U¿ytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
przechodzi³em do play i dosta³em 60z³ wa¿ne chyba 3 miesi±ce
jak to wygl±da w pozosta³ych sieciach?

szczególnie interesuje mnie przej¶cie do orange
ale jestem ciekaw co reszta daje

mBank mobile:

Pamiêtaj, aby podaæ numer Polecaj±cego podczas zakupów/przenoszenia
numeru. Tylko w ten sposób otrzymasz 50 minut do wszystkich sieci.

50 minut zostanie naliczone na Twój numer w momencie wykonania
pierwszego do³adowania na kwotê minimum 20 PLN. Aktywacja minut nast±pi
maksymalnie w ci±gu 72 godzin roboczych.

Gdy bêdziesz mieæ numer w mBank mobile, mo¿esz sam polecaæ nasz±
ofertê swoim znajomym i zarabiaæ na ich do³adowaniach.

+ 50 min mo¿na wykorzystaæ jak masz konto w mbanku, a jak aktywnie u¿ywasz to wpadaj± dodatkowe minuty do wykorzystania

Carrefour Mova : 4,99 z³ + 50 min
T-Mobile : 6x20 z³ przy do³adowaniu 6x25 z³
Inne sieci daja 0 lub marne 1 z³

Data: 2011-12-06 21:10:42
Autor: Maciej Muran
co daj± operatorzy za przej¶cie do ich sieci
U¿ytkownik "Damian News" <serwis@serwis.net.pl> napisa³
Carrefour Mova : 4,99 z³ + 50 min
T-Mobile : 6x20 z³ przy do³adowaniu 6x25 z³
Inne sieci daja 0 lub marne 1 z³

Super, a który z tych bonusów ma charakter kwotowy (do wykorzystania na wszystko, w³±cznie z np. sms premium), a który tylko "na rozmowy, sms-y i internet"?
Play, to tylko na rozmowy i sms-y.
TakTak, wynika, ¿e na wszystko.

--
M.

Data: 2011-12-06 21:46:25
Autor: ToMasz
W dniu 06.12.2011 21:10, Maciej Muran pisze:
[...]

O ile siê nie myle to nie ma takiej mo¿liwo¶ci albo szybko jej nie bêdzie. Gdyby by³o tak kolorowo to teoretycznie kupisz starter za 5z³, w orange, przejdziesz do Palya i masz 60z³ na wydatki typu p³atne smsy? Za fajnie by by³o. Niemniej jednak 60minut na miesi±c do wszystkich to siê da wytargowaæ.
ToMasz

Data: 2011-12-07 00:38:58
Autor: Animka
W dniu 2011-12-06 21:46, ToMasz pisze:
W dniu 06.12.2011 21:10, Maciej Muran pisze:
Użytkownik "Damian News"<serwis@serwis.net.pl>  napisaÅ‚
Carrefour Mova : 4,99 zł + 50 min
T-Mobile : 6x20 zł przy doładowaniu 6x25 zł
Inne sieci daja 0 lub marne 1 zł

Super, a który z tych bonusów ma charakter kwotowy (do wykorzystania na
wszystko, włącznie z np. sms premium), a który tylko "na rozmowy, sms-y
i internet"?
Play, to tylko na rozmowy i sms-y.
TakTak, wynika, że na wszystko.

O ile się nie myle to nie ma takiej możliwości albo szybko jej nie
będzie. Gdyby było tak kolorowo to teoretycznie kupisz starter za 5zł, w
orange, przejdziesz do Palya i masz 60zł na wydatki typu płatne smsy? Za
fajnie by było. Niemniej jednak 60minut na miesiąc do wszystkich to się
da wytargować.

To ja mam starter Orange One za 5 zł (doładowania dają tylko na 5 dni!) i chciałabym z tym starterem do Play'a. Można?
Tylko ten simlock nieszczęsny Orange mi siedzi w telefonach :-(

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-12-07 09:59:44
Autor: Chris
co dają operatorzy za przejście do ich sieci
Animka nabazgrał(a):

Tylko ten simlock nieszczęsny Orange mi siedzi w telefonach :-(

Idziesz do Orange, bulisz 72zł i nie masz simlocka ...

Data: 2011-12-07 18:15:25
Autor: Animka
co dają operatorzy za przejście do ic h sieci
W dniu 2011-12-07 09:59, Chris pisze:
Animka nabazgrał(a):

Tylko ten simlock nieszczęsny Orange mi siedzi w telefonach :-(

Idziesz do Orange, bulisz 72zł i nie masz simlocka ...

Drogo. Chciałabym to sama zrobić.

animka

Data: 2011-12-08 09:27:38
Autor: Chris
[...]

Wszystko zależy od modelu telefonu i softu na nim, na jednych się da na innych nie.

Data: 2011-12-07 00:35:41
Autor: Animka
co dają operatorzy za przejście do ic h sieci
W dniu 2011-12-06 20:36, Damian News pisze:
Witam,

Użytkownik "zlotowinfo"<usuntousun@go2.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
przechodziłem do play i dostałem 60zł ważne chyba 3 miesiące
jak to wygląda w pozostałych sieciach?

szczególnie interesuje mnie przejście do orange
ale jestem ciekaw co reszta daje

mBank mobile:

Pamiętaj, aby podać numer Polecającego podczas zakupów/przenoszenia
numeru. Tylko w ten sposób otrzymasz 50 minut do wszystkich sieci.

50 minut zostanie naliczone na Twój numer w momencie wykonania
pierwszego doładowania na kwotę minimum 20 PLN. Aktywacja minut nastąpi
maksymalnie w ciÄ…gu 72 godzin roboczych.

Gdy będziesz mieć numer w mBank mobile, możesz sam polecać naszą
ofertę swoim znajomym i zarabiać na ich doładowaniach.

+ 50 min można wykorzystać jak masz konto w mbanku, a jak aktywnie używasz
to wpadajÄ… dodatkowe minuty do wykorzystania

Carrefour Mova : 4,99 zł + 50 min
T-Mobile : 6x20 zł przy doładowaniu 6x25 zł
Inne sieci daja 0 lub marne 1 zł

To ta Mova chyba najlepsza. Tak się składa, że mam zablokowane 3 telefony simlockiem Orange i nie mogę znaleźć w sieci odpowiedniego programu. Ściagnęłam Omnibus, ale nic nie pasowało do SE 520i oraz W 580i. Operatorzy mieli zdejmować za darmo i jak się okazało nadal stosują lichwę. W Play-u chcą za tą przysługę bodajże 60 zł. to niech się wypchają.

animka

Data: 2011-12-07 10:45:11
Autor: spider.pl
co dają operatorzy za przejście do ic h sieci
W dniu 07-12-2011 00:35, Animka pisze:
<ciach>

[...]
siÄ™ wypchajÄ….

animka

Nie wiem jak jest w tym momencie ale 3 lata temu jak brałem telefon w play na abonament to simlocka zdjęli mi za friko. Zdaje się, że w T-Mobile też już nie zakładają.

Data: 2011-12-07 10:50:00
Autor: Chris
co dają operatorzy za przejście do ich sieci
spider.pl nabazgrał(a):

[...]

Bo powinni za free ale orange ma to w dupie i bierze za to 72 zł brutto do tego ładuje ten swój badziewny soft ...

Data: 2011-12-07 18:14:49
Autor: Animka
W dniu 2011-12-07 10:45, spider.pl pisze:
Nie wiem jak jest w tym momencie ale 3 lata temu jak brałem telefon w
play na abonament to simlocka zdjęli mi za friko. Zdaje się, że w
T-Mobile też już nie zakładają.

Czyli jak starszy telefon (z poprzedniej umowy) byś zaniósł, to już simlocka by nie zdjęli :-(

animka

Data: 2011-12-07 18:43:59
Autor: Piotr M
co daj± operatorzy za przej¶cie do ich sie ci
Dnia 07-12-2011 o 18:14:49 Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa³(a):

animka

Czy mog³aby¶ wreszcie skróciæ swoj± sygnaturkê, piêkna kobieto?

Data: 2011-12-07 19:14:35
Autor: Animka
co dają operatorzy za przejście do ic h sieci
W dniu 2011-12-07 18:43, Piotr M pisze:
Dnia 07-12-2011 o 18:14:49 Animka<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚(a):

animka

Czy mogłabyś wreszcie skrócić swoją sygnaturkę, piękna kobieto?

Nie mogę, bo to nie moja myśl/wypowiedź.
Mogę ją natomiast usunąć, ale szkoda, bo jest bardzo "na czasie".

animka

Data: 2011-12-13 17:24:38
Autor: zlotowinfo
co daj± operatorzy za przej¶cie do ich sieci
U¿ytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v54rjleb13q3bqpiotr-komputer.home...

[...]
piêkna kobieto?

jeste¶ a¿ tak pewien?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-12-07 15:38:50
Autor: ALEX
W dniu Åšr 7 12 2011 0:35, Animka pisze:

[...]

Play ma Ci zdjąć simlocka Orange za friko?

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-12-07 18:16:35
Autor: Animka
W dniu 2011-12-07 15:38, ALEX pisze:
[...]

A Orange zdejmie mi simlocka Orange za friko?

animka

Data: 2011-12-07 19:19:59
Autor: ALEX
W dniu Åšr 7 12 2011 18:16, Animka pisze:

[...]

Nie mam pojęcia, nie używam orange. Ale Play nie zdejmie Ci simlocka z fona od Orange.