co dają operatorzy za przejście do ich sieci

Data: 2011-12-06 17:10:57
Autor: GW
co dają operatorzy za przejście do ich sieci
szczególnie interesuje mnie przejście do orange

niec nie daje a na wet zabiera

GW

Data: 2011-12-06 18:46:25
Autor: Piotr M
co dają operatorzy za przejście do ich sie ci
Dnia 06-12-2011 o 17:10:57 GW <GW@gwnospam.gw> napisał(a):

szczegĂłlnie interesuje mnie przejÂście do orange

niec nie daje a na wet zabiera

A co może zabrać na cholera na samym początku?

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje się jak kobieta.
Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

Data: 2011-12-06 18:48:02
Autor: GW
co dają operatorzy za przejście do ich sieci
A co może zabrać na cholera na samym początku?

doładovujesz 20 PLN i daja ci stan -20pln
Cały orange, nigdy wiencej, ić do play

FD

co dają operatorzy za przejście do ich sieci