co dalej?

Data: 2009-12-18 01:30:57
Autor: Delfino Delphis
co dalej?
Sytuacja techniczna na walutach jest dla mnie niejasna. Niby dolar wybił się
górą z konsolidacji. Czy to oznacza odwrócenie trendu na wzrostowy? Z
drugiej strony przy takich wzrostach dolara zaskakująco dobrze radzą sobie
surowce. Czy to oznacza, że wystrzelą w górę na korekcie dolara? Macie
jakieś przemyślenia?

Data: 2009-12-18 13:57:30
Autor: kigam
co dalej?

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hgeifv$7ni$1news.onet.pl...
[...]

Ja przyjmuję zejście edka do 1,4 i w górę.

Data: 2009-12-18 15:13:29
Autor: Delfino Delphis
co dalej?
kigam wrote:

Ja przyjmuję zejście edka do 1,4 i w górę.

A czemu akurat 1,4?

Data: 2009-12-18 17:32:25
Autor: kigam
co dalej?

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hgg2m9$lcu$1news.onet.pl...
kigam wrote:

> Ja przyjmuję zejście edka do 1,4 i w górę.

A czemu akurat 1,4?

Taką mam fantazję ;-). Ponadto dziś jest siódma sesja rekordowa może jeszcze
2-3 w dół i w górę.

co dalej?