co dalej?

Data: 2011-08-31 22:50:19
Autor: mmeissner
co dalej?
Ufff... To był szalony dzień. Krótkie na Dax oraz DJIA pozamykane. Pozornie możnaby uznać, że wydźwięk sesji w USA był zły. Moim zdaniem NIC PODOBNEGO. Na Wall Street ewidentnie wraca byk. Jutro pewnie po wysokim otwarciu na Daxie będzie jakaś korekta,(w oklicach 5850 bedę próbował shortów), ale ewent. zysk nie będzie duży - optymizm powróci szybko i z wielką siłą. Ten rynek jest w stanie psychozy kupna, a zakończy amokiem.

O 14.30 jobless claims, rynek po dzisiejszych dobrych danych (tak naprawdę wcale takie nie są, ale analiycy przedstawili rzecz jak trzeba)będzie oczekiwał kolejnych pozytywów  i zechce je wykorzystać do ruchu w górę. Jeżeli dane będą złe, na chwilę spadnie, ale popyt wykorzysta to na zakupy. Może jakaś chwila konsolidsacji przy maxach (5850-5870) i zmierzamy  na wspominane poprzednio 6130-6150 na Dax oraz ~11900 na DJIA. Tam pomyślimy, co dalej.

pozdrawiam
MM

Data: 2011-08-31 23:06:18
Autor: mmeissner
co dalej?
Jeszcze jedno - odpowiem na ewentualne pytania, czemu nie otwieram dlugich, skoro oczekuję wzrostów na DAX (obecnie~ 5767, poziom docelowy 5850-5870, a więc zysk całkiem spory. Przyczyna jest prozaiczna - nie mam 100% pewności, że się nie mylę i jutro Dax nie rozpocznie sesji od spadków. Jeżeli tak się stanie, wtedy spokojnie wejdę właśnie w długie (ew. spadek nie powinien być większy niż do 5730) , a jeżeli będzie tak, ja piszę powyżej, long będzie po przebiciu 5870. Jak to ktoś kiedyś powiedział- nie ma niczego złego w byciu poza rynkiem. Można wtedy spokojnie pomyśleć ;-)

pozdrawiam
MM

Data: 2011-08-31 23:11:24
Autor: mmeissner
co dalej?
Niezbyt rozumiem Twoje pytanie. Czy mógłbyś sprecyzować?

Data: 2011-09-01 01:01:49
Autor: skippy
co dalej?
Użytkownik " mmeissner" <m.meissner@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3mdrb$7b6$1inews.gazeta.pl...
[...]

nieco sie pogubiłem czy uważasz że tego newsa czyta rynek czy analitycy

Data: 2011-09-01 07:15:48
Autor: fReLuZ
co dalej?
Lepiej powiedz jak z FW20Z11 przewidujesz?

Data: 2011-09-01 05:44:42
Autor: mmeissner
co dalej?
fReLuZ <fredzik@ibt.com.pl> napisał(a):
Lepiej powiedz jak z FW20Z11 przewidujesz?

Tak naprawdę nikt nie jest w stanie przewidzieć do końca zachowania naszej giełdy. Z racji dominacji OFE często wszystko dzieje się na opak - kiedy świat rośnie, więc powinno rosnąć - u nas spada albo mamy ruch boczny, a kiedy w świecie spada, u nas OFE na siłę utrzymują indeksy na plusie. Mam jedno istotne spostrzeżenie - inwestorzy zachodni często robią "wyprzedzające" ruchy na WIG-u. Kiedy zbliża się jakiś istotny szczyt i świat mocno rośnie, u nas najczęściej są to wzosty śladowe, bo oni od nas uciekają. Myślę jednak, że tym razem potowarzyszymy światu. Oczekiwania na FED 21 września z mitycznymi obietnicami (tak naprawdę to ten nic istotnego nie jest w stanie zrobić, żeby pomóc gospodarce) powstrzymują wielu "krótkich" przed aktywnością, a do tej daty jest jeszcze sporo czasu. Jest oczywiście możliwość, że totalnie się mylę. Jeżeli tak będzie, to przy pierwszej pomyłce zaprzestaję aktywności i nie będę szukał wymówek, jak zwykli czynić to szanowni analitycy ;-)

Data: 2011-09-01 08:59:33
Autor:
co dalej?
 :-(

tak to jest, że jeżeli niedźwiedź przepowiada wzrosty, zwałka pewna. Kajam się za błąd i znikam, tak jak pisałem.

--

co dalej?