co dalej?

Data: 2011-08-31 23:06:18
Autor: mmeissner
co dalej?
Jeszcze jedno - odpowiem na ewentualne pytania, czemu nie otwieram dlugich, skoro oczekuję wzrostów na DAX (obecnie~ 5767, poziom docelowy 5850-5870, a więc zysk całkiem spory. Przyczyna jest prozaiczna - nie mam 100% pewności, że się nie mylę i jutro Dax nie rozpocznie sesji od spadków. Jeżeli tak się stanie, wtedy spokojnie wejdę właśnie w długie (ew. spadek nie powinien być większy niż do 5730) , a jeżeli będzie tak, ja piszę powyżej, long będzie po przebiciu 5870. Jak to ktoś kiedyś powiedział- nie ma niczego złego w byciu poza rynkiem. Można wtedy spokojnie pomyśleć ;-)

pozdrawiam
MM

Data: 2011-08-31 23:11:24
Autor: mmeissner
co dalej?
Niezbyt rozumiem Twoje pytanie. Czy mógłbyś sprecyzować?

--

co dalej?