co dla stalych klientow w orange ?????

Data: 2014-11-13 16:59:51
Autor: Budzik
co dla stalych klientow w orange ?????
Użytkownik dziubeks dziubek1@nospam.eu ...

co dla stalych klientow w orange ??? jestem z nimi ok 14 lat i zaproponowali mi to samo co dla nowego klienta. negocjowac z nimi czy sie przeniesc ????
napiszcie jakie macie abonamenty i co w tym macie
interesuje mnie opcja bez netu

Ja mam bodaj 130zł miesiecznie za 3 numery ze wszystkim czyli rozmowy, sms, mms, internet + dodatkowy sim z routerem LTE wifi do domowego internetu.
Umowa na 24 miesiace, pierwszych 6 miesiecy gratis.

Internet - 30GB miesiecznie na wszystkie numery, przez pierwsze 6 miesiecy LTE bez limitu.

Sa tez minusy - np. 1,85zł za połaczenie z boa...

PLAY

co dla stalych klientow w orange ?????