co do czyszczenia lancucha?

Data: 2012-01-29 10:52:39
Autor: walker
co do czyszczenia lancucha?
Witam,
Szukam dobrego urzadzenia do czyszczenia lanucha, musi posiadac pojemnik na benzyne ekstrakcyjna, dokladnie czyscic i byc wytrzymale / sluzyc na dlugi lata ...

czy ktos z was ma podobne urzadzenie, testowal wiele lat i moze z pewnoscia polecic?

pzdr,

Data: 2012-01-29 03:29:13
Autor: ziulek
co do czyszczenia lancucha?
Szejkowanie w bidonie, butelce pet, itp, a po zlaniu benzyny ca³y syf
po kilku godzinach siê klaruje i u¿ywasz jej kilka razy. By³o o tym na
forum. Pozdr.

Data: 2012-01-29 13:23:10
Autor: piecia aka dracorp
co do czyszczenia lancucha?
Dnia Sun, 29 Jan 2012 03:29:13 -0800, ziulek napisał(a):

Szejkowanie w bidonie, butelce pet, itp, a po zlaniu benzyny cały syf po
kilku godzinach się klaruje i używasz jej kilka razy. Było o tym na
forum. Pozdr.

Chyba dużo lepsze i szybsze od maszynki. Minus takiego rozwiązanie że teoretycznie uwalisz ręce. Natomiast przy maszynce zawsze coś wycieknie z niej.

Hmm swoją drogą o bidonie nigdy nie pomyślałem. Tylko że moje stare czasem ciekną więc nie wiem czy warto było by je użyć do szejkowania.
--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-30 08:55:50
Autor: ziemo
co do czyszczenia lancucha?
W dniu 2012-01-29 14:23, piecia aka dracorp pisze:
[...]

Butelki pet, półlitrowe z szerokim wlotem, pałerejd itp, takich używałem jak jeszcze czyściłem łańcuch ;)

--
Ziemo

Data: 2012-01-31 11:17:53
Autor: Krzysztof Olszak
co do czyszczenia lancucha?
W dniu 2012-01-30 08:55, ziemo pisze:

Butelki pet, półlitrowe z szerokim wlotem, pałerejd itp, takich używałem
jak jeszcze czyściłem łańcuch ;)

W moim przypadku słoik doskonale się sprawdza w tej roli.

Krzysztof

Data: 2012-01-31 11:55:30
Autor: Adam Jurzyk
co do czyszczenia lancucha?
On 2012-01-31 11:17, Krzysztof Olszak wrote:
W dniu 2012-01-30 08:55, ziemo pisze:

Butelki pet, półlitrowe z szerokim wlotem, pałerejd itp, takich używałem
jak jeszcze czyściłem łańcuch ;)

W moim przypadku słoik doskonale się sprawdza w tej roli.

Mi raz się zdarzyło, że pękł od uderzenia łańcucha o ściankę.
Trzeba być ostrożnym, ale IMHO słoik był wygodniejszy od butelek.

Ale teraz, ja także przestałem łańcuchy czyścić :)

Adam

Data: 2012-01-31 12:25:28
Autor: piecia aka dracorp
co do czyszczenia lancucha?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 11:17:53 +0100, Krzysztof Olszak napisał(a):

W moim przypadku słoik doskonale się sprawdza w tej roli.

Ani razu ci nie pękł?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-31 12:31:36
Autor: rmikke
co do czyszczenia lancucha?
Dnia Tue, 31 Jan 2012 11:17:53 +0100, Krzysztof Olszak naskroba�/a:

W dniu 2012-01-30 08:55, ziemo pisze:

Butelki pet, półlitrowe z szerokim wlotem, pałerejd itp, takich używałem
jak jeszcze czyściłem łańcuch ;)

W moim przypadku słoik doskonale się sprawdza w tej roli.

U mnie pekl od uderzenia lancuchem od srodka przy potrzasaniu. Pierwszym.

Duzo zbierania usyfionej benzyny wymieszanej ze szklem z balkonu.

Chromole.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-01 09:23:56
Autor: artek
co do czyszczenia lancucha?
W dniu 2012-01-31 11:17, Krzysztof Olszak pisze:
Butelki pet, półlitrowe z szerokim wlotem, pałerejd itp, takich używałem
jak jeszcze czyściłem łańcuch ;)

W moim przypadku słoik doskonale się sprawdza w tej roli.

najlepsze jest puste opakowanie po isostarze ..
--
artek

Data: 2012-01-29 20:20:37
Autor: mbut
co do czyszczenia lancucha?
W dniu 12-01-29 10:52, walker pisze:
[...]

tak mam, większa kuweta do zdjęć, pędzel i to wszystko. Myślałem, że tu są poważniejsze problemy poruszane.

Data: 2012-01-30 10:22:33
Autor: ...::QRT::...
co do czyszczenia lancucha?
Dnia Sun, 29 Jan 2012 20:20:37 +0100, mbut napisa³(a):

My¶la³em, ¿e tu s± powa¿niejsze problemy poruszane.

sk±d¿e znowu :P My tu tylko:
- rohloff vs vexol
- olej shimano vs LHM
- myæ ³añuch czy nie myæ
- kiedy¶ wszytko by³o lepsze oraz pomstowanie na sciganie/karanie pijanych rowerzystów - ale to akurat
tamat który nas wszystkich jednoczy :P

co do czyszczenia lancucha?