co do kuchni

Data: 2009-03-16 13:21:17
Autor: Mario
co do kuchni
Marek Dyjor pisze:
kurcze jaki sprzęt wybrać do kuchni

piekarnik, płyta indukcyjna, zmywarka, mikrofala, szuflada podgrzewana, lodówka z zamrażarka do zabudowy.

powoli głupieję, jedna firma potrafi mieć naście modeli różniących sie bóg wie czym. Bosch...  :)

nie chce wydać majątku chcę kupić dobre z podstawowymi funkcjami trwałe.

jak rzadko kompletnie ogłupiały Marek, który im dłużej szuka tym jest głupszy

odpowiem Ci co ja kupilem do odbieranego wkrotce mieszkania:
piekarnik: SAMSUNG (bo jako jedyny ma funkcje twin convection, czyli pieczenie w dwoch niezaleznych komorach o roznych temperaturach, moja zona powiedziala ze chce koniecznie cos takiego)
mikrofala: tez SAMSUNG zeby pasowala kolorystycznie
indukcja: Mastercook IDI64 (bo ma fajne sterowanie "sliderem")
zmywarka: Siemens bo byla tansza od Boscha o tych samych parametrach (zuzycie wody/ilosc programow).

pozdrawiam
mario

co do kuchni