co do kuchni

Data: 2009-03-16 21:43:47
Autor: Boombastic
co do kuchni

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpl00n$1hh$1news.onet.pl...
kurcze jaki sprzęt wybrać do kuchni

piekarnik, płyta indukcyjna, zmywarka, mikrofala, szuflada podgrzewana, lodówka z zamrażarka do zabudowy.

powoli głupieję, jedna firma potrafi mieć naście modeli różniących sie bóg wie czym. Bosch...  :)

nie chce wydać majątku chcę kupić dobre z podstawowymi funkcjami trwałe.

To co ja kupowałem na jesieni:
Piekarnik Bosch wysuwany - fajna sprawa bo wyjeżdża wszystko ze środka, bardzo szybko się nagrzewa (Amica w drugim mieszkaniu potrzebowała znacznie więcej czasu).

Zmywarka także Boscha, model z zabudowanym panelem jedna z najcichszych i to słychać, a właściwie nie :-) W zmywarce to najwazniejszy jest układ koszy, regulacja i to się sprawdza w tym modelu, bo ma m.in. trzeci kosz tylko na sztućce na samej górze. Liczba programów jest bez znaczenia bo i tak się tego nie używa na co dzień.

Indukcja Bosch - naprawdę jestem baardzo zadowolony, sterowanie banalne, szybko pogdrzewa, bezpieczne rozwiązanie szczególnie gdy sa dzieci. Ale nie jest tania - płaciłem koło 3 kzł.

Mikrofalówka niestety też Bosch, ale jest to model do zabudowy (a tutaj wybór już jest mocno ograniczony) i jest niestety mała w środku i trzeba kombinować z nastawianiem czasu i mocy. Moja poprzednia to był Whirpool szósty zmysł i akurat w przypadku mikrofali to się sprawdzało. Automat sam dobierał czas i poziom mocy. Nie jestem do końca zadowolony z obecnego nabytku, ale nie było wyboru, jest w słupku razem z piekarnikiem i rzeba było jakoś to skomponować.

Lodówka to Samsung side by side, więc nie to czego szukasz, ale oglądałem dokładnie konkurencję i Samsung rządzi. Odnośnie lodówek do zabudowy to osobiście uważam to za poroniony pomysł, bo średnio to wygląda i powoduje zmniejszenie gabarytów. Można kupić ładną lodówkę i zostawić bez obudowy lub nawet popatrzeć na wersje kolorowe lub w ostateczności okleiś folią kolorową.

co do kuchni