co do nowej waty...

Data: 2014-02-18 08:46:19
Autor: dddddddd
co do nowej waty...
Cześć,
wedle nowych zmian, dzięki którym będę musiał wypełniać jakąś kilometrówkę na samochody firmowe (nie wiem jeszcze jak ma wyglądać czy też co zawierać) pomyślałem że przepisy zmieniają się na lepsze - w końcu będę mógł zadeklarować, że osobówka służy mi do pracy i normalnie (no prawie normalnie, bo ze zwiększoną ilością papierologii) odliczać watę od paliwa... ale nie, mimo tego że będą pewnie mocno kontrolować auta zadeklarowane wyłącznie do użytku służbowego, to do takiego celu nie mogę zadeklarować dowolnego auta, np. kombi, nadal musi mieć kratę, jedyne co to przy jakimkolwiek aucie będę musiał udowadniać że nie jestem wielbłądem...
Przecież jak auto jest dwuosobowe i ma kratę to jakie jest prawdopodobieństwo użytku prywatnego? Przecież powinno być dokładnie odwrotnie - auta które do tej pory miały VAT-1 powinny mieć możliwość odliczania pełnej waty bez zbędnej papierologii, a pozostałe można by zadeklarować do użytku wyłącznie służbowego i wypełniać da nich jakieś ewidencje...
Idą zmiany na lepsze :)

Łukasz

co do nowej waty...