co do polerki przed woskiem?

Data: 2011-04-19 10:39:56
Autor: Maciek
co do polerki przed woskiem?
Panowie może ktoś coś poradzi.
potrzebuje na szybko kupić coś do delikatnej polerki lakieru [recznej] przed polozeniem jakiegos wosku, a po umyciu.

Abel Auto EFFACE RAYURES, jak dla mnie świetna pasta. Usuwałem nią też rysy po pazurach psa, zeszło wszystko ładnie, w porównaniu np. do popularnej G3 jest mniej agresywna. Mogę więc polecić do delikatnej ręcznej polerki lub dla baaaaardzo cierpliwych do trochę głębszych rys. Nie jest to zapychacz dziur w lakierze.

Data: 2011-04-19 13:16:51
Autor: Bartek
co do polerki przed woskiem?
Użytkownik "Maciek" <konto_forum@XXXXgazeta.pl> napisał w wiadomości news:iojhov$7ks$1inews.gazeta.pl...
[...]

wyglada ciekawie!
jedna taka tuba wystarczy na moja lybre?:)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-04-19 14:16:28
Autor: Maciek
co do polerki przed woskiem?
wyglada ciekawie!
jedna taka tuba wystarczy na moja lybre?:)

Tego to Ci nie powiem, pewnie zależy jak mocno potrzebujesz przypolerować Lybra.
Zakładając, że chcesz lakier lekko przejechać na błysk to myślę, że powinna wystarczyć z zapasem.

co do polerki przed woskiem?