co ile wymieniacie tarcze hamulcowe ?

Data: 2015-11-10 13:16:40
Autor: Myjk
co ile wymieniacie tarcze hamulcowe ?
Tue, 10 Nov 2015 13:01:52 +0100, masoJ
jak w temacie ?

Przejechałem od nowości 150kkm, jeszcze żyją.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-11-10 13:20:19
Autor: Czesław Wiśniak
co ile wymieniacie tarcze hamulcowe ?

jak w temacie ?

Przejechałem od nowości 150kkm, jeszcze żyją.

Kiedyś miałem Corolle I 1,3 benzyna. Po 100kkm były jak nowe, fabryczne klocki powoli się już kończyły. Dalej nie wiem :)

Data: 2015-11-14 15:17:01
Autor: t
co ile wymieniacie tarcze hamulcowe ?
Zależy gdzie się jeździ i jak ciężką nogę się ma. W obecnym aucie wymieniałem tarcze przy przebiegu (licznikowym) 189 tys km i wyglądały znośnie, ale biły przy hamowaniu. We wcześniejszych bywało róznie. Raz tarcze wytrzymały ponad 100tys km, a raz się skończyły szybciej od klocków. Z perspektywy wielu wymian w różnych autach moge napisać, że (uśredniając)wszystkie wytrzymują podobne przebiegi.

Pozdrawiam
Tor

co ile wymieniacie tarcze hamulcowe ?