co ile wymieniacie tarcze hamulcowe ?

Data: 2015-11-11 10:00:53
Autor: Budzik
co ile wymieniacie tarcze hamulcowe ?
Użytkownik masoJ michalnospamo@nospam.pl ...

jak w temacie ? i jakiej firmy polecacie, textar moze byc ?

Nie ma jednej odpowiedzi.
Zalezy jak jezdzisz, zalezy gdzie jezdzisz.
Przykładowo w dostawczaku 70 tysiecy km temu założyłem nowe klocki i tarcze - nie wiem kiedy bede wymieniał klocki, bo na razie wygladaja jak nowe.
A tarcze to juz w ogole...
Ale on 70% lata po trasach no i jest jezdzony delikatnie.

Ogólnie tarcze wymieniaszs jak sie juz zjada, ewentualnie jak sie pokrzywią.

Do osóbwki w tym roku kupowałem tarcze i klocki - kupiłem bodaj firmy steinhoff bo akurat miało byc budzetowo.
Jezdza normalnie, hamują normalnie...

co ile wymieniacie tarcze hamulcowe ?