co jesli nie U-Lock?

Data: 2011-10-26 20:30:33
Autor: krzysiek
co jesli nie U-Lock?
Dnia Wed, 26 Oct 2011 20:22:11 +0200, kamtzu napisał(a):

Zonka postanowila jezdzic rowerem do pracy bez wzgledu na pogode i
staram sie jej w tym pomoc jak tylko moge. Narzeka na u-locka bo nie
zawsze potrafi sobie poradzic z przypieciem roweru no i ciezkie i
niewygodne w transporcie.

nie wiem na ile to by się sprwdziło w Twoim przypadku, ale mój U-lock jeździ ze mną tylko w wyjątkowych przypadkach. Na codzień wisi na stojaku pod biurem i czeka aż przyjadę :)
Jak ma się stała trasę to rozwiązanie dość wygodne.

--
krzysiek

Data: 2011-10-26 22:36:34
Autor: kamtzu
co jesli nie U-Lock?
Użytkownik "krzysiek" <xnerag@cbpmgn.barg.cy_ROT13_invalid> napisał w wiadomo¶ci news:j89ql9$k0b$1news.onet.pl...
nie wiem na ile to by się sprwdziło w Twoim przypadku, ale mój U-lock
jeĽdzi ze mn± tylko w wyj±tkowych przypadkach. Na codzień wisi na stojaku
pod biurem i czeka aż przyjadę :)
Jak ma się stała trasę to rozwi±zanie do¶ć wygodne.

w pracy to na rower czeka cieply garaz :) a trudno zeby kobita rozwieszala u-locki pod wszystkimi centrami handlowymi, poczta, rossmanem, warzywniakiem i piekarnia :D

Data: 2011-10-26 23:12:17
Autor: Lisciasty
co jesli nie U-Lock?
On 26 PaĽ, 22:36, "kamtzu" <a...@a.pl> wrote:
w pracy to na rower czeka cieply garaz :) a trudno zeby kobita rozwieszala
u-locki pod wszystkimi centrami handlowymi, poczta, rossmanem, warzywniakiem
i piekarnia :D

U-locki może nie, ale może jaka¶ samoróbka z gruba¶nego łańcucha i
płaska kłódka z wymiennym bębnem, tak żeby do wszystkich zestawów
pasował ten sam klucz. Koszt niewielki, a zawsze można też komu¶
znajomemu drugi klucz udostępnić ;)

L.

Data: 2011-10-27 08:32:44
Autor: geos
co jesli nie U-Lock?
Lisciasty wrote:
[...]

na szczypcach knipex widnieje oznaczenie "mocy szczypcowato¶ci" podane w milimetrach ¶rednicy drutu fortepianowego. kiedy¶ szukałem info na jego temat i wyszło, że to wytrzymałe bydle jest. czy nadałoby się do samoróbki linki tj. czego¶ o wytrzymało¶ci sporo większej niż ta ze sklepu?

pozdrawiam
geos

Data: 2011-10-27 22:05:00
Autor: emil
co jesli nie U-Lock?

[...]

Pewnie tak ale taka linka wyginała by się niewiele bardziej od jarzma ulocka.
Pro¶ciej byłoby zrobić kuty łańcuch z wysokogatunkowej stali.

Data: 2011-10-27 22:16:24
Autor: Jaroslaw Berezowski
co jesli nie U-Lock?
Dnia Thu, 27 Oct 2011 08:32:44 +0200, geos napisał(a):

na szczypcach knipex widnieje oznaczenie "mocy szczypcowatości" podane w
milimetrach średnicy drutu fortepianowego. kiedyś szukałem info na jego
temat i wyszło, że to wytrzymałe bydle jest. czy nadałoby się do
samoróbki linki tj. czegoś o wytrzymałości sporo większej niż ta ze
sklepu?
Możliwe. Nadało się na opony łazika księżycowego, to może i tu wyrobi :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-10-27 15:17:02
Autor: krzysiek
co jesli nie U-Lock?
Dnia Wed, 26 Oct 2011 22:36:34 +0200, kamtzu napisał(a):

w pracy to na rower czeka cieply garaz  a trudno zeby kobita rozwieszala
u-locki pod wszystkimi centrami handlowymi, poczta, rossmanem,
warzywniakiem i piekarnia :D

oj tam oj tam... te kilkanascie ulocków to można w jeden dzień porozwieszać w strategicznych punktach miasta, to żaden problem...

tylko wozić potem te wszystkie klucze... ;)

--
krzysiek

co jesli nie U-Lock?