co jesli nie U-Lock?

Data: 2011-10-27 14:50:31
Autor: Dawid Wasilewski
co jesli nie U-Lock?

Użytkownik "kamtzu" <a@a.pl> napisał w wiadomości news:j89j4h$k53$1usenet.news.interia.pl...
Zonka postanowila jezdzic rowerem do pracy bez wzgledu na pogode i staram sie jej w tym pomoc jak tylko moge. Narzeka na u-locka bo nie zawsze potrafi sobie poradzic z przypieciem roweru no i ciezkie i niewygodne w transporcie. Co innego polecacie powiedzmy do 100zl? Mniej wiecej tyle warty jest rower :) Tak zeby zostawic go na pol godziny pod centrum handlowym.

1) linka bylaby najwygodniejsza ale wiadomo... znalazlem cos takiego http://www.kryptonitelock.com/Products/ProductDetail.aspx?cid=1001&scid=1001&pid=1187 12mm grubosci, 180cm dlugosci - jak sie uzywa takiej linki zwinientej w sprezyne? Zaleta ze mozna przymocowac na stale do ramy.
2) "kielbaska" - bezpieczniejsza cokolwiek od linki? wygodne to (sztywnosc)? Problem z przewozeniem.
3) lancuch? raczej ciezki...

czego uzywacie?

Cześć,
Mam to : http://www.author.pl/akcesoria/zamki-i-zapiecia/zamki-i-zapiecia-1/achl-65 , za podobny komlet z casto i kłódką gerdy dałem prawie 100, posiadam i używam obu (na klatce) a firmowy biorę na  miasto, żaden przypadkowy leszcz się nie dobierze.

pozdro
Dawid

co jesli nie U-Lock?