co jeśli nie panda?

Data: 2010-04-05 11:10:57
Autor: Zbylut
co jeśli nie panda?
nowy zapodal(a):

Z tego co się dowiedziałem Panda się jak na mały samochód dobrze prowadzi (o wiele lepiej i stabilniej od matiza, z którym miałem wcześniej przyjemność) i jest podobnie jak matiz bezawaryjna ale chce rozważyć wszystkie opcje więc proszę o ewentualne podpowiedzi co jeszcze brać po uwgę przy założeniu, że ma to być pojazd, którym da się pojeździć jak najdłużej bez remontów i większych wydatków serwisowych.

Ja bym interesował się Toyota Corolla z okolic 2000r, znane i wytrzymałe auta,
parę lat spokojnie pojeździ o ile nie trafisz na szrota, ale to już kwestia szczęścia a i nowym się zdarza :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2010-04-05 23:59:39
Autor: Yogi\(n\)
co jeśli nie panda?
Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości news:slrn.pl.hrjgeq.3bk.ZbylutNoWhere.zzz...
nowy zapodal(a):

Ja bym interesował się Toyota Corolla z okolic 2000r, znane i wytrzymałe auta,
parę lat spokojnie pojeździ o ile nie trafisz na szrota, ale to już kwestia
szczęścia a i nowym się zdarza :)

Tak jest, e11 to świetna, wytrzymała i niezawodna kostrukcja. Wystarczy poszukać bezwypadkowej (może być trudno) ale to auto nie do zajechania.

--
Yogi(n)

co jeśli nie panda?