co jesli play zrezygnuje z korzystania z plusa?

Data: 2009-09-19 19:38:04
Autor: Michał
co jesli play zrezygnuje z korzystania z plusa?
witam,
mam zamiar sie przeniesc do playa, ale ktos ostanio rzucil na newsach, ponoc prowokacja:) ale jednak... ze play moze zrezygnowac z korzystania z nadajnikow plusa, co dosc mocno by zmienilo zasieg, a nawet gdyby sie np dogadal z era, to ma kilka miejsc gdzie bywam dosc czesto ( domek w lesie ) gdzie tylko plus ma zasieg, stad tez rozwazalem plusa albo playa.

Co w takim przypadku, czy mozna jakos probowac utrzymac, ze przy podpisywaniu umowy mialem tu i tu zasieg a teraz nie mam itp? ma to sens?

--
Pozdrawiam,
         Michał

Data: 2009-09-19 19:55:56
Autor: SDD

Użytkownik "Michał" <gg:2200099@mail.pl> napisał w wiadomości news:h934tn$i2d$1inews.gazeta.pl...

Co w takim przypadku, czy mozna jakos probowac utrzymac, ze przy podpisywaniu umowy mialem tu i tu zasieg a teraz nie mam itp? ma to sens?

Przede wszystkim nie ma sensu karmic takiego trolla, jakim jest Kolina.
Po Twoim poscie bedzie teraz pisal ze zdwojona sila.
Po prostu albo go wrzuc w KF (wraz ze wszystkimi jego alter ego) albo przynajmniej udawaj, ze nie widzisz jego postow.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-21 22:51:00
Autor: coolina
co jesli play zrezygnuje z korzystania z plusa?
podpisywaniu umowy mialem tu i tu zasieg a teraz nie mam itp? ma to sens?

na liście gsm pojawił się watek, że Play ma zgodę na przeniesienie do Orange.

jk

co jesli play zrezygnuje z korzystania z plusa?