co jest do kurwy nędzy

Data: 2011-05-07 10:10:36
Autor: kogutek
co jest do kurwy nędzy
Oglądam Pirata w TVN Turbo. Nieprawidłowe wyprzedzanie, nie zatrzymanie się do
kontroli, ucieczka pod prąd, przekroczenie prędkości chgw o ile, ucieczka na
piechotę, na koniec brak prawa jazdy. Pytają sprawcę na komendzie ile ma
dzieci. Trójkę, Ile zarabia-1300. Dostaje 1000 mandatu i wychodzi. Jak to syn
ksiedza albo komendanta to nie musieli puszczać w TV żeby wkurwiać takich co
za brak gaśnicy zapłacili stówkę. --

Data: 2011-05-07 12:12:48
Autor: Ireneusz Brycki
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 12:10, kogutek pisze:
[...]

faktycznie przegięcie. Po 3000 nauczyłby się trochę pokory.

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

Data: 2011-05-07 18:17:11
Autor: megrims
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 12:12, Ireneusz Brycki pisze:
[...]

Dla przykładu powinni go zastrzelić.

Data: 2011-05-07 17:32:15
Autor: to
co jest do kurwy nędzy
begin megrims
Dla przykładu powinni go zastrzelić.

A potem ugotować w kotle i zjeść.

Data: 2011-05-07 19:31:18
Autor: DoQ
co jest do kurwy nędzy
W dniu 07-05-2011 18:17, megrims pisze:

faktycznie przegięcie. Po 3000 nauczyłby się trochę pokory.
Dla przykładu powinni go zastrzelić.

Otoż to, przynajmniej nie potrąci cie na ulicy.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-05-07 19:38:20
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
co jest do kurwy nędzy
faktycznie przegięcie. Po 3000 nauczyłby się trochę pokory.
Dla przykładu powinni go zastrzelić.

Otoż to, przynajmniej nie potrąci cie na ulicy.

Wydaje się to ciut zbyt kontrowersyjnym rozwiązaniem, ale... mnie też to pierwsze przyszło na myśl :-(

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-05-07 19:42:56
Autor: venioo
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 19:38, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
[...]

Strzał w noge powinien kwestie jezdzenia samochodem rozwiazac na dluuuzszy czas. A jakby poszedl do szpitala na NFZ, to mozliwe, ze do konca zycia musialby jezdzic automatem ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-07 18:30:46
Autor: kogutek
co jest do kurwy nędzy
venioo <p.wienke@onet.eu> napisał(a):

> [...]

Strzał w noge powinien kwestie jezdzenia samochodem rozwiazac na dluuuzszy czas. A jakby poszedl do szpitala na NFZ, to mozliwe, ze do konca zycia musialby jezdzic automatem ;)

pomyliłeś automat z autobusem. --

Data: 2011-05-08 00:10:35
Autor: venioo
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 20:30, kogutek pisze:
[...]

do obslugi automatu jedna noga wystarczy, no chyba ze mialby niefart i trafil na trzezwego ;) lekarza, to wtedy faktycznie - autobus lub karawan od razu (miejsce leżące) ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-07 20:01:29
Autor: megrims
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 19:42, venioo pisze:
[...]

E tam. Strzelać do kierowców to nie. Też się kiedyś nie zatrzymałem
do kontroli. Dogonili. Zapytali dlaczego się nie zatrzymałem.
Odpowiedziałem "coś mnie popierdoliło". Uśmiali się, spisali
papiery i puścili. Fakt: miałem 20 lat mniej. Ale adrenalina?
Bezcenne.

Co do strzelania, to chyba tylko problem z kibolami tak można
by rozwiązać.

Strzelec + obserwator + Barrett M82A1. 4 takie zestawy w każdym
rogu stadionu gdzieś na górze i pierwszy kibol, co założy chustę
na twarz i zacznie wyrywać fotele zarabia kulkę.
Skończyły by się problemy z kibolami. Jakoś w chinach i rosji
nie ma problemów z kibolami.

Data: 2011-05-07 20:55:04
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
co jest do kurwy nędzy
[...]

Zapierniczales 175 po zabudowanym?
Pod prad na rondzie?
Uciekales na piechote?

Pewnie nie...

[...]

Tak jest! I amunicje przeciwpancerną, bo jeszcze 12,7x99 sobie nie poradzi ;-)

[ale ogólnie tu jestem na "za"]

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-05-07 21:13:44
Autor: megrims
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 20:55, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
[...]

Pod CMP się nie zatrzymałem w Tuszynie doszli :D

[...]

Trochę to faszystowskie, ale demokracja, prawa człowieka, BHP,
i ochrona środowiska tu nie pomoże.

Data: 2011-05-08 00:15:45
Autor: venioo
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 20:01, megrims pisze:
[...]

Tez sie kiedys nie zatrzymalem jak mi machali z samochodu latarką. W srodku nocy na srodku mostu chcieli zebym sie zatrzymal...
....zjechalem na najblizszym wolnym miejscu za mostem (i rondem) a policjant z tekstem:
"- dlaczego pan sie nie zatrzymuje na moj sygnal? -bo na moscie nie wolno i byloby to niebezpieczne."
W nagrode przetrzepali mi caly samochod, bagaznik, najchetniej to by jeszcze w gacie zajrzeli. Do tego wszystko z idiotycznymi komentarzami "-a co pan tu ma? -narzedzia. -narzedzia? a po co panu narzedzia? -bo to stary samochod i czasem sie psuje. -ahaaaa..."

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-09 01:14:10
Autor: to
co jest do kurwy nędzy
begin megrims
Strzelec + obserwator + Barrett M82A1. 4 takie zestawy w kaĹźdym rogu
stadionu gdzieś na górze i pierwszy kibol, co założy chustę na twarz i
zacznie wyrywać fotele zarabia kulkę. Skończyły by się problemy z
kibolami. Jakoś w chinach i rosji nie ma problemów z kibolami.

A nie lepiej po prostu laserem z orbity?

Data: 2011-05-08 18:32:13
Autor: newsy
co jest do kurwy nędzy
A jakby poszedl do szpitala na NFZ, to mozliwe, ze do konca zycia musialby jezdzic automatem ;)

Szczególnie jakby poszedł do szpitala w Grójcu ;)

Data: 2011-05-12 21:58:05
Autor: jerzu
co jest do kurwy nędzy
On Sun, 8 May 2011 18:32:13 +0200, "newsy" <jasiem@onet.eu> wrote:

Szczególnie jakby poszedł do szpitala w Grójcu ;)

Akurat akcja zatrzymania odbyła się całkiem niedaleko szpitala na
Piotra Skargi, o ile dobrze kojarzę okolicę :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-07 22:45:33
Autor: Marek Dyjor
co jest do kurwy nędzy
megrims wrote:
[...]

powinni mu odebrać prawo jazdy za niebezpieczną jazdę...

jeszcze sie powinni zastanowić nad wnioskiem do sądu rodzinnego o ograniczenie praw rodzicielskich.

Data: 2011-05-08 09:42:20
Autor: Grejon
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 22:45, Marek Dyjor pisze:

powinni mu odebrać prawo jazdy za niebezpieczną jazdę...

On NIE MIAŁ prawa jazdy.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-05-08 15:40:51
Autor: Marek Dyjor
co jest do kurwy nędzy
Grejon wrote:
W dniu 2011-05-07 22:45, Marek Dyjor pisze:

powinni mu odebrać prawo jazdy za niebezpieczną jazdę...

On NIE MIAŁ prawa jazdy.

no to powinien raczej trafić do sądu a nie zostac ukarany grzywną.

Data: 2011-05-07 23:34:48
Autor: Kris
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iq3ra4$gmh$2usenet.news.interia.pl...
[...]

a kto ma utrzymywac ZUS
jeszcze pogrzebowy mu wyplacic, ocipiales?

poodba mi sie Angielskie prawo
tam podchodza z glowa  i tyle
do paki na kilka msc posiedzi zasmakuje czarnej kawy i chleba
to zrozumie + kara pieniezna gratis

Data: 2011-05-09 09:40:40
Autor: Artur\(m\)
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:iq4edq$41t$1mx1.internetia.pl...
poodba mi sie Angielskie prawo
tam podchodza z glowa  i tyle
do paki na kilka msc posiedzi zasmakuje czarnej kawy i chleba
to zrozumie + kara pieniezna gratis

Ja bym wolał polskie
Do roboty 1/2 roku rozgarniania piachu przy budowie
autostrady (expresówki).

Data: 2011-05-09 12:43:41
Autor: niusy.pl
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl>

[...]

Ktoś musiałby go pilnować by nie okazało się, że nam znowu autostrada nie wyszła

Data: 2011-05-09 15:14:16
Autor: Artur\(m\)
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:iq8ggu$fr0$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Jak ma do wyjścia 3 miechy to ryzykował nie będzie, bo jako
kryminalista jest na "pierwszej lini frontu".
Będzie innych obserwował.

Data: 2011-05-08 00:01:55
Autor: Adam Szewczak
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "Ireneusz Brycki" <ireneusz.brycki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq35ut$7bv$1inews.gazeta.pl...
[...]

    Czyli co, jezeli ktos wykona podobne wykroczenie to sie moze powolac np na ten przypadek i wyklucac o wielkosc mandatu ?

PZDr
Adam

Data: 2011-05-07 12:21:37
Autor: btn
co jest do kurwy nędzy
[...]

Też oglądałem ten odcinek i zachodziłem w głowę dlaczego koleś, który uciekał tym gliniarzom łamiąc przepisy, pędził na złamanie karku najpierw swoim pugiem, potem na piechotę i dostał tylko tysiaka (że niby za dzieci). Conajmniej pałką przez łeb na opamiętanie się (za te lamenty po schwytaniu) a później jakiś paragraf za ucieczkę i stwarzanie niebezpieczeństwa na drodze.

Data: 2011-05-07 10:45:00
Autor: kogutek
co jest do kurwy nędzy
btn <wole@bez.pl> napisał(a):
> [...]

Też oglądałem ten odcinek i zachodziłem w głowę dlaczego koleś, który uciekał tym gliniarzom łamiąc przepisy, pędził na złamanie karku najpierw swoim pugiem, potem na piechotę i dostał tylko tysiaka (że niby za dzieci). Conajmniej pałką przez łeb na opamiętanie się (za te lamenty po schwytaniu) a później jakiś paragraf za ucieczkę i stwarzanie niebezpieczeństwa na drodze.
To przede wszystkim nie była sprawa dla policji. Zatrzymali, na dołek i sprawa
do sadu. A tak przyjął mandat i sprawa zakończona. --

Data: 2011-05-07 13:30:47
Autor: Robert_J
co jest do kurwy nędzy
Conajmniej pałką przez łeb na opamiętanie się (za te lamenty po schwytaniu) a później jakiś paragraf za ucieczkę i stwarzanie niebezpieczeństwa na drodze.

MZ powinien pójść do ancla siedzieć chociaż na miesiąc, dla przykładu. Kurde, jak wyjdziesz na ulicę z pistoletem, na który nie masz zezwolenia (nie musisz go użyć, wystarczy że będziesz miał) to Cię k... posadzą za to, a jeszcze jak będziesz miał niefart to i zastrzelą :-). A tu bolek śmiga autem bez uprawnień (czyli "literalnie" nie ma umiejętności ku temu) stwarzając realne i prawdopodobne zagrożenie dla innych ludzi i nic mu nie jest. Państwo prawa, ...rwa jego mać...

Data: 2011-05-07 12:25:14
Autor: Kuba \(aka cita\)
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq35qs$77e$1inews.gazeta.pl...
[...]

tam wiecej takich kwiatków można zobaczyc.
czasem sie zastanawiam po co mi w ogole uprawnienia, OC, dokumenty, swiatła i w ogole cokolwiek...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-05-07 12:52:41
Autor: krzyss
co jest do kurwy nędzy
[...]

Znajomy mial chyba cos podobnego, tylko ze on mial prawko i sprawa sie skonczyla w sadzie 3500.- i zakaz prowadzenia pojazdow na rok chyba...

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2011-05-07 13:03:07
Autor: Ramzes
co jest do kurwy nędzy
Znajomy mial chyba cos podobnego, tylko ze on mial prawko i sprawa sie skonczyla w sadzie 3500.- i zakaz prowadzenia pojazdow na rok chyba...

No to miał prawko i uciekał ?? Chyba ze był troche cykniety:)

Data: 2011-05-07 14:22:49
Autor: colin
co jest do kurwy nędzy
Oglądam Pirata w TVN Turbo.

http://www.youtube.com/watch?v=tnHQaNQT9m8
w kazdym normalnym kraju by go rozstrzelali, ma 21lat a zachowuje sie dziecko, tekst o mamo mnie zabil...

Data: 2011-05-07 15:09:35
Autor: Paul
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 14:22, colin pisze:
Oglądam Pirata w TVN Turbo.

http://www.youtube.com/watch?v=tnHQaNQT9m8
w kazdym normalnym kraju by go rozstrzelali, ma 21lat a zachowuje sie
dziecko, tekst o mamo mnie zabil...

bandytyzm.
facet nie wyrywa się, a te gnoje wykręcają mu ręce.

Data: 2011-05-07 13:33:13
Autor: kogutek
co jest do kurwy nędzy
Paul <example@example.com> napisał(a):
> w kazdym normalnym kraju by go rozstrzelali, ma 21lat a zachowuje sie
> dziecko, tekst o mamo mnie zabil...

bandytyzm.
facet nie wyrywa się, a te gnoje wykręcają mu ręce.
Zgadzam się z tobą. Jak się ktoś nie wyrywa to wystarczy go zdrutować. Poza
tym co to ma znaczyć że na ty mu mówili. W innych przygodach podobnie " no i
co pan panie Andrzeju powie". A gówno. Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
a nie dla funkcjonariusza. --

Data: 2011-05-07 17:44:15
Autor: WOJO
co jest do kurwy nędzy
Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
a nie dla funkcjonariusza.
Z ciekawości - jak wg Ciebie powinni się do niego zwrócić ?
WOJO

Data: 2011-05-07 15:57:49
Autor: to
co jest do kurwy nędzy
begin WOJO
Pan Andrzej to on moÂże byĂŚ dla sÂąsiadki a nie dla funkcjonariusza.
Z ciekawoÂści - jak wg Ciebie powinni siĂŞ do niego zwrĂłciĂŚ ? WOJO

A jak się należy zwracać do obcych?

Data: 2011-05-07 18:04:02
Autor: Cavallino
co jest do kurwy nędzy
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:iq3pc9$fk6$1node2.news.atman.pl...
Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
a nie dla funkcjonariusza.
Z ciekawości - jak wg Ciebie powinni się do niego zwrócić ?

"Proszę pana".

Data: 2011-05-07 18:12:16
Autor: Jakub Witkowski
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 17:44, WOJO pisze:
Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
a nie dla funkcjonariusza.
Z ciekawości - jak wg Ciebie powinni się do niego zwrócić ?

A zwyczajnie: "Co pan powie". Ewentualnie "Co pan powie panie Kowalski"
Czyli tak jak to się ogólnie przyjęło, do zupełne obcego człowieka.

Data: 2011-05-08 08:57:02
Autor: MarcinJM
co jest do kurwy nędzy
[...]

Kiedys na "panie marcinie" w moja strone, zauwazylem grzecznie, ze az tak blisko sie nie znamy, ale zapraszam na niedzielnego grila, to sie poznamy lepiej, kto wiem, moze nawet po imieniu sobie bedziemy mowili, i WYSTARCZY forma "prosze pana", lub "panie M.". Koles sie zasmial, i zapytal ponownie: I co jak mam z panem zrobic prosze pana".
Na to ja mu grzecznie: "to, co prawo przewiduje, PROSZE PANA, nie wyobrazam sobie ZADNEGO INNEGO wyjscia."
Usmiechnal sie, i cos tam mruknal.. "zebysmy tylko takich klientow mieli...". Nie pamietam jak sie skonczylo, ale bardzo lagodnie.
("niebezpieczne miejsce", miejscowosc Ciązeń, zabudowany w szczerym polu, dobry kilometr do JAKICHKOLWIEK zabudowan).

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-05-07 20:19:37
Autor: venioo
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 17:44, WOJO pisze:
Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
a nie dla funkcjonariusza.
Z ciekawości - jak wg Ciebie powinni się do niego zwrócić ?
WOJO

Towarzyszu! ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-09 13:01:12
Autor: Marek Giżyński
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 15:09, Paul pisze:
[...]

Morde pala obic powinni, zeby mu wszystkie zabki z pyska wylecialy, a nie tylko raczki wykrecac.

m.

Data: 2011-05-07 14:36:28
Autor: cbnet
co jest do kurwy nędzy
Kozak, nieudacznik, ale przynajmniej dzieci umie robić!
No i trzeba takich ~wspierać. ;)

--
CB

Data: 2011-05-07 16:02:01
Autor: w_wi
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 14:36, cbnet pisze:
Kozak, nieudacznik, ale przynajmniej dzieci umie robić!
No i trzeba takich ~wspierać. ;)

Zdecydowanie wspierać i nie karać dotkliwie bo jego dzieci pracują na naszą emeryturę.

Data: 2011-05-07 08:07:05
Autor: Przemek V
co jest do kurwy nędzy
On 7 Maj, 16:02, w_wi <skaso...@onet.eu> wrote:
> [...]

> No i trzeba takich ~wspierać. ;)

Zdecydowanie wspierać i nie karać dotkliwie bo jego dzieci pracują na

Raczej my na ich zasiłki.

Data: 2011-05-07 19:07:06
Autor: Janusz45
co jest do kurwy nędzy
W dniu 07.05.2011 14:36, cbnet pisze:
Kozak, nieudacznik, ale przynajmniej dzieci umie robić!
No i trzeba takich ~wspierać. ;)

Z jednym się nie zgadzam: Że nieudacznik.
Kozak, co dzieci umie robić - to fakt.
A i ma szacunek u stróży drogowych, pewnie
nie bez powodu. Taki spada na cztery łapy.
Przypuszczam, że to taki nowy Wałęsa,
zbuntowany przeciw układowi, ale z potencjałem.
Takiego nie wsadzą do aresztu, jak tego
sławnego świętej pamięci rowerzysty, który
ścigany listem gończym za prowadzenie po
spożyciu zmarł wreszcie w areszcie.

Jan

Data: 2011-05-08 00:13:38
Autor: cbnet
co jest do kurwy nędzy
Albo nieudacznik, albo kłamca.
1300 to zarabiają panie w markecie.

Sorry.

--
CB

Data: 2011-05-08 08:34:28
Autor: Janusz45
co jest do kurwy nędzy
W dniu 08.05.2011 00:13, cbnet pisze:
Albo nieudacznik, albo kłamca.
1300 to zarabiają panie w markecie.

Odpowiedź nasuwa się sama. Skoro jest to cwaniak...
Jan

Data: 2011-05-07 19:29:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
co jest do kurwy nędzy
[...]

Naprawdę nie chcę Cię ani nikogo obrazić, ale oglądając "dalej" pirata w tvn - pokazujesz jak tępym jesteś hujem. Wiesz, taka telenowela dla gospodyń domowych z PJ kat B.

Ja po kilku odcinkach dostałem alergii na ten program i go nie oglądam po to by się bez powodu nie wkurwiać :)

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

Data: 2011-05-07 18:24:11
Autor: kogutek
co jest do kurwy nędzy
Rafał \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisał(a):
> [...]
&#65533; do
> kontroli, ucieczka pod prÄ&#65533;d, przekroczenie prÄ&#65533;dkoĹ&#65533;ci chgw o ile, ucieczka na
> piechotÄ&#65533;, na koniec brak prawa jazdy. PytajÄ&#65533; sprawcÄ&#65533; na komendzie ile ma
> dzieci. TrĂłjkÄ&#65533;, Ile zarabia-1300. Dostaje 1000 mandatu i wychodzi. Jak to s
yn
> ksiedza albo komendanta to nie musieli puszczaÄ&#65533; w TV Ĺźeby wkurwiaÄ&#65533; takich co
> za brak gaĹ&#65533;nicy zapĹ&#65533;acili stĂłwkÄ&#65533;.

NaprawdÄ&#65533; nie chcÄ&#65533; CiÄ&#65533; ani nikogo obraziÄ&#65533;, ale oglÄ&#65533;dajÄ&#65533;c "dalej" pirata w tvn - pokazujesz jak tÄ&#65533;pym jesteĹ&#65533; hujem. Wiesz, taka telenowela dla gospodyĹ&#65533; domowych z PJ kat B.

Ja po kilku odcinkach dostaĹ&#65533;em alergii na ten program i go nie oglÄ&#65533;dam po to by siÄ&#65533; bez powodu nie wkurwiaÄ&#65533; :)

Nie obrażasz mnie a i ja się nie obraziłem. Kilka razy wypowiadałem swoje ,
niezbyt pochlebne opinie na temat tego programu. To że akurat trafiłem na
opisaną sytuację to zbieg okoliczności. Cykałem pilotem i nagle wsród samych
samolotów, krzyży i reklam słyszę na jednym programie że po reklamach będą
gonili pirata drogowego. Ty też jak cykasz pilotem i nagle wśród reklam
trafisz `na mózgojebowym serialu laskę z nie tej ziemi, na dodatek z gołymi
cyckami. To ci ręka zadrży pzred zmianą kanału i se dupkę pooglądasz. --

Data: 2011-05-08 22:42:14
Autor: Rafał \"SP\" Gil
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 20:24, kogutek pisze:

trafisz `na mózgojebowym serialu laskę z nie tej ziemi, na dodatek z gołymi
cyckami. To ci ręka zadrży pzred zmianą kanału i se dupkę pooglądasz.

Ej, daj spokój, zazwyczaj nie mam siły pilota dźwignąć ;) , tak nawalonym :)

Data: 2011-05-07 20:42:09
Autor: Czarek Daniluk
co jest do kurwy nędzy

[...]

Ja nie oglądam już TVN Turbo - tam nie ma czego oglądać. Czasem na BBC oglądam Top Gear ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-05-07 20:20:41
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
co jest do kurwy nędzy
kogutek pisze:
[...]

Faktycznie trochę dziwna decyzja policmajstrów.
Rozumiem, że wsadzenie go do pudła to nie najlepszy pomysł.
Szkoda dzieciaków i chyba 2500 zł publicznej kasy na utrzymanie więźnia.

Ale dlaczego takiego delikwenta nie posłać przed sąd i nie wlepić kilkudziesięciu godzin robót społecznych. Ot, aby rodzina nie ucierpiała, sprzątanie ulicy w okolicy domu od 22 do północy.

Taka kara była by choć odrobinę dotkliwa i mogła innych bardziej majętnych gniewnych zniechęcić do takich wybryków.

Seco

Data: 2011-05-08 00:32:21
Autor: Nex@pl
co jest do kurwy nędzy
[...]

Hm, rozumiem rozgoryczenie, ale patrząc z punktu widzenia tych dzieci to chyba jednak lepszy taki mandat, jestem nie wiele starszy ale myślę, że dotarło do młodego co narobił, albo niezły aktor był... Miałem podobną sytuację kiedyś i żebym nie skłamał jak powiem, że w tym samym wieku :) To był mój pierwszy mandat i póki co jedyny za prędkość, jak musiałem zahamować przed policjantem z ponad stówy po mieście to od razu odechciało mi sie jeździć autem przez następny tydzień :) Jak ochłonałem, zapłaciłem co nieco... to po mieście więcej jak 50-60 nie jeżdżę, mowa o ograniczeniu 50, jak jest 70 czy 80 to zwykle nie przekraczam więcej jak jakieś 5km/h.

Mnie to nauczyło, choć nie miałem takich ekscesów jak ten na filmie :) No ale ludzie różni są, różnych wrażeń potrzebują...

Zastanawia mnei tylko jedno... On ma 21 lat, a starsza córka 9.... czy ja potrafię liczyc czy on zrobił sobie dziecko jak miał 12 lat :) Nawet jak pasierbica to druga 5, czyli 16-latek... Jak widać odpowiedzialność idzie dalej, jeżdżenie bez prawka, to może tak przy okazji kogoś zabije i potem będzie dopiero sie zastanawiał?

Rower by sobie kupił i też by dojeżdżał do pracy.

A swoją drogą to troche boli, jak się chce OC kupic w takim wieku... Może powinny byc badania psychologiczne robione i wtedy jakaś zniżka dla bardziej zrównoważonych ? :D

Data: 2011-05-08 10:27:56
Autor: Yogi\(n\)
co jest do kurwy nędzy
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dc5c876$0$2437$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale gość kłamał w każdym zdaniu, wił się jak piskorz i łgał. Założę się, że nie ma żadnych dzieci, zarabia o wiele więcej (np. na dilerce) i śmieje się do rozpuku z głupoty gliniarzy. A gliniarzom prawdopodobnie nie chciało się wypisywac papierów do sądu, albo poza kamerą dowiedzieli się, że delikwent to siostrzeniec prokuratora.
Szopka po jednej i po drugiej stronie. Szkoda tylko, że skurwiel stwarzający realne zagrożenie, ścigany przez kretynów w radiowozie, również stwarzających zagrożenie, uszedł bezkarnie - za nasze podatki.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-05-08 13:36:19
Autor: Nex@pl
co jest do kurwy nędzy
Nie no tu się zgadzam, powinien być zapakowany na 48h, wtedy by zmiękł.

Data: 2011-05-08 14:16:30
Autor: Stachu Gdansk
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-08 00:32, Nex@pl pisze:

Hm, rozumiem rozgoryczenie, ale patrząc z punktu widzenia tych dzieci to
chyba jednak lepszy taki mandat, jestem nie wiele starszy ale myślę, że
dotarło do młodego co narobił, albo niezły aktor był...

Ja też jestem niewiele starszy, i nie kumam jednego - czy ten pajac naprawdę jest takim gnojkiem który nigdy nie doczeka momentu, kiedy będzie mógł normalnie funkcjonować w społeczeństwie (na przykład normalnie jeździć samochodem), czy ściemniał (grał).

Mnie to nauczyło, choć nie miałem takich ekscesów jak ten na filmie :)
No ale ludzie różni są, różnych wrażeń potrzebują...

Ja, jako jeżdżący od niedawna kierowca jeszcze nigdy nie miałem kontroli nawet, ale nie potrafię zrozumieć, dlaczego (teoretycznie) dorosły człowiek organizuje akcję rodem z amerykańskiego filmu licząc chyba na to, że jest królem szos i zwieje policji.

Zastanawia mnei tylko jedno... On ma 21 lat, a starsza córka 9.

Też mnie to zastanowiło. Być może chłopak wpadł w młodym wieku, ale jakoś wydaje mi się że mocno kręcił - co do wieku, swoich kobiet :)

A swoją drogą to troche boli, jak się chce OC kupic w takim wieku...
Może powinny byc badania psychologiczne robione i wtedy jakaś zniżka dla
bardziej zrównoważonych ? :D

Wiesz, można z przymrużeniem oka traktować to co napisałeś, ale to nie takie głupie :) Wiek nie zawsze jest wyznacznikiem odpowiedzialności za to, co się wyprawia (na przykład na drodze). Można być 20latkiem, który jeździ spokojnie a przede wszystkim ma pokorę przed swoim autem i tym, co dzieje się na drodze, a można być 50-latkiem, który będzie swoje frustracje i chamstwo wyładowywał na drodze, trąbiąc, wyprzedzając na trzeciego i ucząc wszystkich jak mają jechać.

OC jest wyliczane z jakichś tam opartych na statystce algorytmów. Wg mnie ten mechanizm działa na niekorzyść ludzi, którzy zachowują się normalnie, a płacą zwyżki za oszołomów w rodzaju tego pokazanego w Uwaga Pirat.Smutne to, szczególnie w momencie płacenia składki ;)

Pozdrawiam,
Stachu

Data: 2011-05-08 17:51:19
Autor: Nex@pl
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-08 14:16, Stachu Gdansk pisze:

[...]

Dokładnie o to mi chodzi. Nie wiem, tłumacze sobie to tak, że po prostu młody frycowe zapłacić musi :) HDI ostatnio podniosły kwoty bazowe, za głupie 1.5 benzynowe podstawa wynosi prawie 1700zł, no bez zniżek 60% to przecież przekracza wartość niejednego auta :D

I tak się kombinuje, żeby chociaż z tych zwyżek wyjść, czas chyba kupic malucha i zacząć płacić frycowe.

Data: 2011-05-08 18:09:06
Autor: J.F.
co jest do kurwy nędzy
On Sun, 08 May 2011 14:16:30 +0200,  Stachu Gdansk wrote:
Zastanawia mnei tylko jedno... On ma 21 lat, a starsza córka 9.

Też mnie to zastanowiło. Być może chłopak wpadł w młodym wieku, ale jakoś wydaje mi się że mocno kręcił - co do wieku, swoich kobiet :)

Cygan, tzn Rom ? I dlatego nie chca z nim policjanci zadzierac ?

[...]

Ale moze on wcale nie jest szkodowy :-)

J.

Data: 2011-05-08 16:11:27
Autor: MMS
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 13:10, kogutek pisze:

piechotę, na koniec brak prawa jazdy. Pytają sprawcę na komendzie ile ma
dzieci. Trójkę, Ile zarabia-1300. Dostaje 1000 mandatu i wychodzi. Jak to syn

Ciekawe czy popełniając wykroczenia i stwarzając zagrożenie, narażając życie innych osób brał pod uwagę swoje zarobki i sytuację rodzinną ?
Po jaką cholerę to jest brane pod uwagę ?
Za takie coś max-a i po zabawie.

Data: 2011-05-08 17:53:49
Autor: J.F.
co jest do kurwy nędzy
On Sun, 08 May 2011 16:11:27 +0300,  MMS wrote:
[...]

1000 to akurat max. Poza tym pamietaj o wzorze skandynawskim. Jezeli ma docenic wage
stwarzanego zagrozenia, to jednemy trzeba dop* taka kare, ktora
drugiego pchnie do samobojstwa :-)

J.

Data: 2011-05-09 13:03:33
Autor: MMS
co jest do kurwy nędzy
W dniu 08.05.2011 17:53, J.F. pisze:
[...]

No, tak max...
Właśnie, czy nie lepiej aby walnął samobója niż kogoś zabrał ze sobą ?
Gorzej jak wyrżnie pół rodziny, bo mu będzie smutno tak samemu odejść...

Data: 2011-05-08 22:32:02
Autor: Dyzurny Informatyk Kraju
co jest do kurwy nędzy
W dniu 07-05-2011 12:10, kogutek pisze:
[...]

a jakby mial prawko to by je dodakowo stracil, a i mandat bylby wiekszy bo by sie wykroczenia zsumowaly. wniosek plynacy z polskiego prawa: warto jezdzic bez prawka. oczywiscie nie pochwalam 'takiego' jezdzenia.

Data: 2011-05-08 22:39:50
Autor: Kuba \(aka cita\)
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "Dyzurny Informatyk Kraju" <administratorinternetu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq6uk3$crg$1inews.gazeta.pl...

a jakby mial prawko to by je dodakowo stracil, a i mandat bylby wiekszy bo by sie wykroczenia zsumowaly. wniosek plynacy z polskiego prawa: warto jezdzic bez prawka. oczywiscie nie pochwalam 'takiego' jezdzenia.

jest jeszcze dość płynne "stwarzania zagrożenia w ruchu lądowym"
Ostatnio media doniosły, ze taki zarzut postawiono (a przynajmniej miano postawić) kierowcy tira, który nie opuścił wywrotki i pizgnął w wiadukt.

Wg mnie ten dupek z Uwaga pirat śmiało kwalifikował sie do sądu, a tak będzie se dylał dalej po ulicach.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-05-09 14:22:46
Autor: Arek
co jest do kurwy nędzy

[...]

Mandatu nie zapłaci bo pewnie nie ma dochodów. I jeździć tak będzie nadal, aby więcej go nie ganiali, bo jeszcze zrobi komuś krzywdę.

A.

Data: 2011-05-09 17:36:48
Autor: Kuba \(aka cita\)
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:iq8mam$mbd$1inews.gazeta.pl...

[...]

dlatego powinien być aresztowany, a nie wypuszczony z mandatem.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-05-09 15:46:14
Autor: marjan
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-08 22:32, Dyzurny Informatyk Kraju pisze:

a jakby mial prawko to by je dodakowo stracil, a i mandat bylby wiekszy
bo by sie wykroczenia zsumowaly. wniosek plynacy z polskiego prawa:
warto jezdzic bez prawka. oczywiscie nie pochwalam 'takiego' jezdzenia.

Bzdura. Mandat byłby taki sam, tylko punkty by się zsumowały.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-05-09 01:37:44
Autor: gadacz
co jest do kurwy nędzy
[...]

a ja tak sobie właśnie to oglądam i uwierzyć nie mogę.
gość podczas zatrzymania twierdzi, ze ma 21 (bynajmniej tak usłyszałem)
i 3 dzieci (najstarsza 9lat)??? - to jakiś żart

albo tekst, że auto jego z jego domu,
później dziewczyny, a później ex...
dziwię się, że tak gościa puścili od reki...

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-05-09 08:57:05
Autor: niusy.pl
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "gadacz" <gadacz_usenet@o2.pl>

dziwię się, że tak gościa puścili od reki...

TV po to jest by się dziwić :-)

Data: 2011-05-09 13:26:54
Autor: Arek
co jest do kurwy nędzy
[...]

Co ciekawe chwilę wcześniej pokazywali gościa, który zaczął wyprzedzanie na końcówce podwójnej ciągłej. W zasadzie to najechał na nią tylko przednim kołem bo tylnym wjechał już na przerywanej. Nic nie jechało z naprzeciwka absolutnie 0 zagrożenia. Dostał chyba 300 plus wykład o niebezpiecznej jeździe. A gość o którym piszesz o mały włos kogoś nie zabił i proszę tysiaczek bez punktów karnych. Absolutna żenada.

A.

co jest do kurwy nędzy