co jest do kurwy nędzy

Data: 2011-05-07 12:12:48
Autor: Ireneusz Brycki
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 12:10, kogutek pisze:
Oglądam Pirata w TVN Turbo. Nieprawidłowe wyprzedzanie, nie zatrzymanie się do
kontroli, ucieczka pod prąd, przekroczenie prędkości chgw o ile, ucieczka na
piechotę, na koniec brak prawa jazdy. Pytają sprawcę na komendzie ile ma
dzieci. Trójkę, Ile zarabia-1300. Dostaje 1000 mandatu i wychodzi. Jak to syn
ksiedza albo komendanta to nie musieli puszczać w TV żeby wkurwiać takich co
za brak gaśnicy zapłacili stówkę.

faktycznie przegięcie. Po 3000 nauczyłby się trochę pokory.

--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

Data: 2011-05-07 18:17:11
Autor: megrims
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 12:12, Ireneusz Brycki pisze:
[...]

Dla przykładu powinni go zastrzelić.

Data: 2011-05-07 17:32:15
Autor: to
co jest do kurwy nędzy
begin megrims
Dla przykładu powinni go zastrzelić.

A potem ugotować w kotle i zjeść.

Data: 2011-05-07 19:31:18
Autor: DoQ
co jest do kurwy nędzy
W dniu 07-05-2011 18:17, megrims pisze:

faktycznie przegięcie. Po 3000 nauczyłby się trochę pokory.
Dla przykładu powinni go zastrzelić.

Otoż to, przynajmniej nie potrąci cie na ulicy.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-05-07 19:38:20
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
co jest do kurwy nędzy
faktycznie przegięcie. Po 3000 nauczyłby się trochę pokory.
Dla przykładu powinni go zastrzelić.

Otoż to, przynajmniej nie potrąci cie na ulicy.

Wydaje się to ciut zbyt kontrowersyjnym rozwiązaniem, ale... mnie też to pierwsze przyszło na myśl :-(

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-05-07 19:42:56
Autor: venioo
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 19:38, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
[...]

Strzał w noge powinien kwestie jezdzenia samochodem rozwiazac na dluuuzszy czas. A jakby poszedl do szpitala na NFZ, to mozliwe, ze do konca zycia musialby jezdzic automatem ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-07 18:30:46
Autor: kogutek
co jest do kurwy nędzy
venioo <p.wienke@onet.eu> napisał(a):

> [...]

Strzał w noge powinien kwestie jezdzenia samochodem rozwiazac na dluuuzszy czas. A jakby poszedl do szpitala na NFZ, to mozliwe, ze do konca zycia musialby jezdzic automatem ;)

pomyliłeś automat z autobusem. --

Data: 2011-05-08 00:10:35
Autor: venioo
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 20:30, kogutek pisze:
[...]

do obslugi automatu jedna noga wystarczy, no chyba ze mialby niefart i trafil na trzezwego ;) lekarza, to wtedy faktycznie - autobus lub karawan od razu (miejsce leżące) ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-07 20:01:29
Autor: megrims
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 19:42, venioo pisze:
[...]

E tam. Strzelać do kierowców to nie. Też się kiedyś nie zatrzymałem
do kontroli. Dogonili. Zapytali dlaczego się nie zatrzymałem.
Odpowiedziałem "coś mnie popierdoliło". Uśmiali się, spisali
papiery i puścili. Fakt: miałem 20 lat mniej. Ale adrenalina?
Bezcenne.

Co do strzelania, to chyba tylko problem z kibolami tak można
by rozwiązać.

Strzelec + obserwator + Barrett M82A1. 4 takie zestawy w każdym
rogu stadionu gdzieś na górze i pierwszy kibol, co założy chustę
na twarz i zacznie wyrywać fotele zarabia kulkę.
Skończyły by się problemy z kibolami. Jakoś w chinach i rosji
nie ma problemów z kibolami.

Data: 2011-05-07 20:55:04
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
co jest do kurwy nędzy
[...]

Zapierniczales 175 po zabudowanym?
Pod prad na rondzie?
Uciekales na piechote?

Pewnie nie...

[...]

Tak jest! I amunicje przeciwpancerną, bo jeszcze 12,7x99 sobie nie poradzi ;-)

[ale ogólnie tu jestem na "za"]

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-05-07 21:13:44
Autor: megrims
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 20:55, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
[...]

Pod CMP się nie zatrzymałem w Tuszynie doszli :D

[...]

Trochę to faszystowskie, ale demokracja, prawa człowieka, BHP,
i ochrona środowiska tu nie pomoże.

Data: 2011-05-08 00:15:45
Autor: venioo
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 20:01, megrims pisze:
[...]

Tez sie kiedys nie zatrzymalem jak mi machali z samochodu latarką. W srodku nocy na srodku mostu chcieli zebym sie zatrzymal...
....zjechalem na najblizszym wolnym miejscu za mostem (i rondem) a policjant z tekstem:
"- dlaczego pan sie nie zatrzymuje na moj sygnal? -bo na moscie nie wolno i byloby to niebezpieczne."
W nagrode przetrzepali mi caly samochod, bagaznik, najchetniej to by jeszcze w gacie zajrzeli. Do tego wszystko z idiotycznymi komentarzami "-a co pan tu ma? -narzedzia. -narzedzia? a po co panu narzedzia? -bo to stary samochod i czasem sie psuje. -ahaaaa..."

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-09 01:14:10
Autor: to
co jest do kurwy nędzy
begin megrims
Strzelec + obserwator + Barrett M82A1. 4 takie zestawy w kaĹźdym rogu
stadionu gdzieś na górze i pierwszy kibol, co założy chustę na twarz i
zacznie wyrywać fotele zarabia kulkę. Skończyły by się problemy z
kibolami. Jakoś w chinach i rosji nie ma problemów z kibolami.

A nie lepiej po prostu laserem z orbity?

Data: 2011-05-08 18:32:13
Autor: newsy
co jest do kurwy nędzy
A jakby poszedl do szpitala na NFZ, to mozliwe, ze do konca zycia musialby jezdzic automatem ;)

Szczególnie jakby poszedł do szpitala w Grójcu ;)

Data: 2011-05-12 21:58:05
Autor: jerzu
co jest do kurwy nędzy
On Sun, 8 May 2011 18:32:13 +0200, "newsy" <jasiem@onet.eu> wrote:

Szczególnie jakby poszedł do szpitala w Grójcu ;)

Akurat akcja zatrzymania odbyła się całkiem niedaleko szpitala na
Piotra Skargi, o ile dobrze kojarzę okolicę :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-07 22:45:33
Autor: Marek Dyjor
co jest do kurwy nędzy
megrims wrote:
[...]

powinni mu odebrać prawo jazdy za niebezpieczną jazdę...

jeszcze sie powinni zastanowić nad wnioskiem do sądu rodzinnego o ograniczenie praw rodzicielskich.

Data: 2011-05-08 09:42:20
Autor: Grejon
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 22:45, Marek Dyjor pisze:

powinni mu odebrać prawo jazdy za niebezpieczną jazdę...

On NIE MIAŁ prawa jazdy.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-05-08 15:40:51
Autor: Marek Dyjor
co jest do kurwy nędzy
Grejon wrote:
W dniu 2011-05-07 22:45, Marek Dyjor pisze:

powinni mu odebrać prawo jazdy za niebezpieczną jazdę...

On NIE MIAŁ prawa jazdy.

no to powinien raczej trafić do sądu a nie zostac ukarany grzywną.

Data: 2011-05-07 23:34:48
Autor: Kris
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iq3ra4$gmh$2usenet.news.interia.pl...
[...]

a kto ma utrzymywac ZUS
jeszcze pogrzebowy mu wyplacic, ocipiales?

poodba mi sie Angielskie prawo
tam podchodza z glowa  i tyle
do paki na kilka msc posiedzi zasmakuje czarnej kawy i chleba
to zrozumie + kara pieniezna gratis

Data: 2011-05-09 09:40:40
Autor: Artur\(m\)
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:iq4edq$41t$1mx1.internetia.pl...
poodba mi sie Angielskie prawo
tam podchodza z glowa  i tyle
do paki na kilka msc posiedzi zasmakuje czarnej kawy i chleba
to zrozumie + kara pieniezna gratis

Ja bym wolał polskie
Do roboty 1/2 roku rozgarniania piachu przy budowie
autostrady (expresówki).

Data: 2011-05-09 12:43:41
Autor: niusy.pl
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl>

[...]

Ktoś musiałby go pilnować by nie okazało się, że nam znowu autostrada nie wyszła

Data: 2011-05-09 15:14:16
Autor: Artur\(m\)
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:iq8ggu$fr0$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Jak ma do wyjścia 3 miechy to ryzykował nie będzie, bo jako
kryminalista jest na "pierwszej lini frontu".
Będzie innych obserwował.

Data: 2011-05-08 00:01:55
Autor: Adam Szewczak
co jest do kurwy nędzy

Użytkownik "Ireneusz Brycki" <ireneusz.brycki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq35ut$7bv$1inews.gazeta.pl...
[...]

    Czyli co, jezeli ktos wykona podobne wykroczenie to sie moze powolac np na ten przypadek i wyklucac o wielkosc mandatu ?

PZDr
Adam

co jest do kurwy nędzy