co jest do kurwy nędzy

Data: 2011-05-07 14:22:49
Autor: colin
co jest do kurwy nędzy
Oglądam Pirata w TVN Turbo.

http://www.youtube.com/watch?v=tnHQaNQT9m8
w kazdym normalnym kraju by go rozstrzelali, ma 21lat a zachowuje sie dziecko, tekst o mamo mnie zabil...

Data: 2011-05-07 15:09:35
Autor: Paul
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 14:22, colin pisze:
Oglądam Pirata w TVN Turbo.

http://www.youtube.com/watch?v=tnHQaNQT9m8
w kazdym normalnym kraju by go rozstrzelali, ma 21lat a zachowuje sie
dziecko, tekst o mamo mnie zabil...

bandytyzm.
facet nie wyrywa się, a te gnoje wykręcają mu ręce.

Data: 2011-05-07 13:33:13
Autor: kogutek
co jest do kurwy nędzy
Paul <example@example.com> napisał(a):
> w kazdym normalnym kraju by go rozstrzelali, ma 21lat a zachowuje sie
> dziecko, tekst o mamo mnie zabil...

bandytyzm.
facet nie wyrywa się, a te gnoje wykręcają mu ręce.
Zgadzam się z tobą. Jak się ktoś nie wyrywa to wystarczy go zdrutować. Poza
tym co to ma znaczyć że na ty mu mówili. W innych przygodach podobnie " no i
co pan panie Andrzeju powie". A gówno. Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
a nie dla funkcjonariusza. --

Data: 2011-05-07 17:44:15
Autor: WOJO
co jest do kurwy nędzy
Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
a nie dla funkcjonariusza.
Z ciekawości - jak wg Ciebie powinni się do niego zwrócić ?
WOJO

Data: 2011-05-07 15:57:49
Autor: to
co jest do kurwy nędzy
begin WOJO
Pan Andrzej to on moÂże byĂŚ dla sÂąsiadki a nie dla funkcjonariusza.
Z ciekawoÂści - jak wg Ciebie powinni siĂŞ do niego zwrĂłciĂŚ ? WOJO

A jak się należy zwracać do obcych?

Data: 2011-05-07 18:04:02
Autor: Cavallino
co jest do kurwy nędzy
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:iq3pc9$fk6$1node2.news.atman.pl...
Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
a nie dla funkcjonariusza.
Z ciekawości - jak wg Ciebie powinni się do niego zwrócić ?

"Proszę pana".

Data: 2011-05-07 18:12:16
Autor: Jakub Witkowski
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 17:44, WOJO pisze:
Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
a nie dla funkcjonariusza.
Z ciekawości - jak wg Ciebie powinni się do niego zwrócić ?

A zwyczajnie: "Co pan powie". Ewentualnie "Co pan powie panie Kowalski"
Czyli tak jak to się ogólnie przyjęło, do zupełne obcego człowieka.

Data: 2011-05-08 08:57:02
Autor: MarcinJM
co jest do kurwy nędzy
[...]

Kiedys na "panie marcinie" w moja strone, zauwazylem grzecznie, ze az tak blisko sie nie znamy, ale zapraszam na niedzielnego grila, to sie poznamy lepiej, kto wiem, moze nawet po imieniu sobie bedziemy mowili, i WYSTARCZY forma "prosze pana", lub "panie M.". Koles sie zasmial, i zapytal ponownie: I co jak mam z panem zrobic prosze pana".
Na to ja mu grzecznie: "to, co prawo przewiduje, PROSZE PANA, nie wyobrazam sobie ZADNEGO INNEGO wyjscia."
Usmiechnal sie, i cos tam mruknal.. "zebysmy tylko takich klientow mieli...". Nie pamietam jak sie skonczylo, ale bardzo lagodnie.
("niebezpieczne miejsce", miejscowosc Ciązeń, zabudowany w szczerym polu, dobry kilometr do JAKICHKOLWIEK zabudowan).

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-05-07 20:19:37
Autor: venioo
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 17:44, WOJO pisze:
Pan Andrzej to on może być dla sąsiadki
a nie dla funkcjonariusza.
Z ciekawości - jak wg Ciebie powinni się do niego zwrócić ?
WOJO

Towarzyszu! ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-05-09 13:01:12
Autor: Marek Giżyński
co jest do kurwy nędzy
W dniu 2011-05-07 15:09, Paul pisze:
[...]

Morde pala obic powinni, zeby mu wszystkie zabki z pyska wylecialy, a nie tylko raczki wykrecac.

m.

co jest do kurwy nędzy