co jest helmut, a heil hitler gdzie ?

Data: 2009-11-11 07:29:44
Autor: Mariusz Merta
co jest helmut, a heil hitler gdzie ?
niestety, odkąd do ss zaczęli przyjmować hołotę to maniery poszły w
las...
na przyszłość heil hitler albo heil merkel proszę zanim zacznie pan
dialog z kobietą...
strzelać obcasami nie trzeba...
Mariusz Merta

Data: 2009-11-11 20:49:43
Autor: Konstanty Wycirowski

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4056e86a-e88d-4a7c-83ad-b34fce5ab483l13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Coś ci się Mariuszu Merto "pomertało". Faszystowską świnią jest wymieniona powyżej niejaka Antenka, wel Druciara, wel szmatława wywłoka wszechpolaków. Ja jestem uczciwy komuch i lewicowiec. Nie ja tu rzucam faszystowskimi hasłami, tylko tacy jak ty i druciara. Więc nie pierdol jak pojebany, bo pomyślę, żeś klon druciary i też dajesz dupy wielebnemu i wszechpolakom.

Data: 2009-11-12 23:33:31
Autor: Antenka
[...]

Do Wyciruchowskiego-Perejro-Gargamela-Kaweckiego-Kupeckiego (jak zwał
tak zwał, tylko taki szmatławiec zdolny jest do zmiany co 5 minut
swojej sb-iej ksywki)!

Ty jesteś kupą gówna, która zasmradza psp - przyjmij to wreszcie do
wiadomości, ty tępa, zakuta, satanistyczyna pało!
Komu służysz, nietrudno się domyślić - ordynarny, chamski, wyłuzdany,
satanistyczny knurze! Na twoje chamskie kurewskie teksty może być
tylko jedna odpowiedź - j.w.! I nikt tutaj nie będzie się z tobą,
certolił, wieprzu! Twoim miejscem jest chlew, a nie Wersal, GWóniany
gazeciarzu!

Antenka

P.s. Żałosne sb-ckie ścierwo

co jest helmut, a heil hitler gdzie ?