[tnk] co jest nie tak?

Data: 2009-03-10 00:34:30
Autor: adresss
[tnk] co jest nie tak?
On Sun, 8 Mar 2009 19:35:05 +0100, "Sebastian" <nospam@nospam.pl>
wrote:

jak wyciągne kabel SAT to włancza się dekoder i nie wyłancza...

źle jest z gramatyką: włącza/wyłącza się

ja też stawiam na zwarcie, a że tuner się nie spalił, to chwała
Technisatowi za to.

ThinkXtra

Data: 2009-03-13 16:30:07
Autor: Sebastian
[tnk] co jest nie tak?

wrote:

jak wyciągne kabel SAT to włancza się dekoder i nie wyłancza...

źle jest z gramatyką: włącza/wyłącza się

aaaa zawsze miałem z tym problem ;)

a wracając do mojego problrmu,
to okazało sie, że coś było nie tak z gniazdkiem....
kable sprawne, tuner sprawny ..
gniazdko i sygnał był do d.

dziekuje wszystkim za porady i wskazówki :)

pozdrawiam
Sebastian

Data: 2009-03-14 11:30:58
Autor: Marek
[tnk] co jest nie tak?
Można wiedzieć jakie to gniazdko.

Data: 2009-03-14 14:03:11
Autor: Sebastian
[tnk] co jest nie tak?
Można wiedzieć jakie to gniazdko.

tak i nie..
mieszkam w nowym budynku w którym jest satelita zbiorcza,
sygnał doprowadzony jest do każdego mieszkania,
w scianie mam poprostu gniazdko w którym sa 3 złącza R, TV i SAT.
I co najciekawsze po "magicznych" wyczynach pana montera tv naziemna
zyskała tak na jakości, że np. TVN analogowy wydaje mi się lepszy, niż tez
z cyfry : ) ... analogowy jest taki .. analogowy, brak komplresji, no moze nie jest
taki kontrastowy... ale ten z cyfry wydaje sie byc przesterwany, widoczna kompresja
tyle, ze większy kontrast i jaśniejszy, nawet troche prześwietlony jakby..
choć to już historia na innego posta ; ) ... z tego co sobie poklikałem po kanałach
to najlepsza jakośc maja terroryści ;) czyli al jazira i inne wrogie naszej cywilizacji stacje ;)
a, że to niby kraje 3 świata... ech

: )

[tnk] co jest nie tak?