co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?

Data: 2011-01-20 12:03:34
Autor: masti
co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 12:35:21 +0100 osobnik zwany zinek
wystukał:

bo jakos skumac nie moge ...

obiekty inĹĽynieryjne, linie energetyczne, kolejowe etc.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-20 14:32:17
Autor: zinek

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:ih98am$fn8$5news.onet.pl...
Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 12:35:21 +0100 osobnik zwany zinek
wystukał:

bo jakos skumac nie moge ...

obiekty inĹĽynieryjne, linie energetyczne, kolejowe etc.

i pewnie to samo mozna bylo miec za pol ceny. ..

Data: 2011-01-20 13:42:53
Autor: masti
co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 14:32:17 +0100 osobnik zwany zinek
wystukał:

to czemu nie wystartowałeś w przetargu?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-20 19:36:39
Autor: pm
co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
> to czemu nie wystartowałeś w przetargu?

bo zapewne były warunki wstępne dla przystępujących
takie żeby odcedzić "nieuczciwą" konkurencję

Data: 2011-01-20 19:12:28
Autor: masti
co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 19:36:39 +0100 osobnik zwany pm wystukał:

> to czemu nie wystartowałeś w przetargu?

bo zapewne były warunki wstępne dla przystępujących takie żeby odcedzić
"nieuczciwÄ…" konkurencjÄ™

pokaĹĽesz je? czy tylko tak sobie pieprzysz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-21 11:50:18
Autor: PaPi
co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
bo zapewne były warunki wstępne dla przystępujących
takie żeby odcedzić "nieuczciwą" konkurencję

I dlatego w przetargach drogowych w Polsce w tej chwili startuje po kilkanascie firm, polowa z nich nie majaca siedziby w Polsce ?

Data: 2011-01-21 17:32:27
Autor: J.F.
co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
On Fri, 21 Jan 2011 11:50:18 +0100,  PaPi wrote:
bo zapewne były warunki wstępne dla przystępuj±cych
takie żeby odcedzić "nieuczciw±" konkurencję

I dlatego w przetargach drogowych w Polsce w tej chwili startuje po kilkanascie firm, polowa z nich nie majaca siedziby w Polsce ?

Bo maja prawo - polskie firmy tez moga startowac w calej EU.

A po drugie - firm zdolnych skredytowac 2 mld zl nie ma tak duzo.

J.

Data: 2011-01-21 16:54:26
Autor: masti
co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
Dnia pięknego Fri, 21 Jan 2011 17:32:27 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

[...]

a ten koszt też trzeba uwzględnić w cenie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-22 05:56:22
Autor: PepedB
W dniu 2011-01-21 17:32, J.F. pisze:
[...]

Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za pracę w transzach. Ostatnia za S8 odcinek Konotopa- Pow±zkowska miała wynosić 80mln zł i wykonawca miał ich nie otrzymać za niedoróbki. Ich skala i znaczenie zostały rozdmuchane w mediach do katastrofalnych rozmiarów, a w rzeczywisto¶ci wynikły głównie ze względu na warunki atmosferyczne w czasie zakończenia robót.

--
Pozdrawiam, Marcin Kaliński
a-dres:{ksywka}(na)post.pl

Data: 2011-01-22 10:10:03
Autor: J.F.
On Sat, 22 Jan 2011 05:56:22 +0100,  PepedB wrote:
[...]

Jestes pewien ? Wydawalo mi sie ze ustawa o ZP wrecz tego zabrania.

Raczej dzielono droge na mniejsze odcinki i to byly osobne przetargi -
dzieki czemu i wiecej firm moglo wygrac.

Ale i tak trzeba kogos kto moze skredytowac tych 80 mln, choc to juz
byle developer potrafi ..

J.

Data: 2011-01-26 09:41:33
Autor: komar
W dniu 2011-01-22 10:10, J.F. pisze:
On Sat, 22 Jan 2011 05:56:22 +0100,  PepedB wrote:
W dniu 2011-01-21 17:32, J.F. pisze:
A po drugie - firm zdolnych skredytowac 2 mld zl nie ma tak duzo.

Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za pracÄ™ w transzach. Ostatnia za S8
odcinek Konotopa- Powązkowska miała wynosić 80mln zł i wykonawca miał
[...]

ale... to jest mały odcinek, raptem 10+km. Chciałbyś tu wpuścić 10 firm i czekac aż się dogadają, a później zbudują drogę przypominającą slalom albo 10 niepołączonych ze soba odcinków drogi?

Data: 2011-01-26 11:07:14
Autor: J.F.
On Wed, 26 Jan 2011 09:41:33 +0100,  komar wrote:
[...]

ale... to jest mały odcinek, raptem 10+km. Chciałby¶ tu wpu¶cić 10 firm i czekac aż się dogadaj±, a póĽniej zbuduj± drogę przypominaj±c± slalom albo 10 niepoł±czonych ze soba odcinków drogi?

I ten odcinek tez kosztowal 2 mld ? A8 to raptem 36km, a i tak podzielono na 3 zadania i kazde wygral kto
inny.
http://www.gddkia.gov.pl/article/8408/wroclaw-ma-juz-nowoczesna-komfortowa-obwodnice
P.S. Tylko tytulu nie bierzcie na powaznie. "Ma juz" to jest bardzo
gruba przesada :-)

J.

Data: 2011-01-20 14:41:17
Autor: Regand
co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
i pewnie to samo mozna bylo miec za pol ceny. ..

Pojecie przetargu jest znane?

Data: 2011-01-21 16:00:59
Autor: Filip KK
W dniu 2011-01-20 14:41, Regand pisze:
i pewnie to samo mozna bylo miec za pol ceny. ..

Pojecie przetargu jest znane?

Tobie nie bardzo. Wiesz co to przetarg w ogĂłle?

Data: 2011-01-26 09:38:30
Autor: komar

Pewnie tak, ale nie pokazałes tego całemu światu startując w przetargu. Proponuję zapoznać się z dokumentacją techniczną jest udostepniona publicznie na www. Jak już będziesz znał szczegóły to wyślij nam ceny za ile byś to samo zrobił.

Data: 2011-01-20 15:04:29
Autor: Tomek
co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomo¶ci news:ih98am$fn8$5news.onet.pl...
Dnia pięknego Thu, 20 Jan 2011 12:35:21 +0100 osobnik zwany zinek
wystukał:

bo jakos skumac nie moge ...

obiekty inżynieryjne, linie energetyczne, kolejowe etc.

--

Tego jest mniej więcej tyle, ile na 90-km autostradzie A2, więc argument chybiony. S±dzę że raczej przekł±danie instalacji oraz ceny działek.
Tomek

Data: 2011-01-20 20:12:34
Autor: Adam Szewczak
co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?

Użytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ih9fip$1bpc$1news.ett.com.ua...

[...]

    A gdzie na A2 miales chocby taki odcinek linii kolejowej przebudowywany ?

PZDr
Adam

Data: 2011-01-26 09:42:23
Autor: komar
W dniu 2011-01-20 20:12, Adam Szewczak pisze:

Użytkownik "Tomek" <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości

[...]

chybiony. Sądzę że raczej przekłądanie instalacji oraz ceny działek.
Tomek

A gdzie na A2 miales chocby taki odcinek linii kolejowej przebudowywany ?

ciiii... on to po prostu "wie lepiej" ;)

co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?