co kupi albo dla czego nie kupowa akurat tego

Data: 2019-02-05 09:05:02
Autor: abn140
co kupi albo dla czego nie kupowa akurat tego
<ciach>
laguna III
dobre ceny, awaryjnosc taka sama jak u innych, czesto gesto czytam ze mniejsza.

Data: 2019-02-05 17:29:49
Autor: Cavallino
W dniu 05-02-2019 o 09:05, abn140 pisze:
<ciach>
laguna III
dobre ceny, awaryjnosc taka sama jak u innych,

Chyba jak u innych Renulat - czytaj - zepsuje się na pewno co miesiąc....

Data: 2019-02-11 06:09:32
Autor: Iglo
co kupi albo dla czego nie kupowa akurat tego
Rozumiem żal już tyle lat czytamy to miałczenie jak pojawia się temat Renault ale obiektywnie znam dwóch użytkowników LIII i zadowoleni (jeden przesiadką że skody drugi z forda). To nie jest zły wybór, właśnie dzięki niechlubnej sławie poprzedniczki ceny do tego co się otrzymuje bardzo korzystne. Tylko czy jest tam rozsądna benzyna nie wiem. Te dwa egzemplarze 2.0 dCi coś koło 150KM

Data: 2019-02-11 17:55:20
Autor: Cavallino
W dniu 11-02-2019 o 15:09, Iglo pisze:
Rozumiem żal już tyle lat czytamy to miałczenie jak pojawia się temat Renault

Bo od tylu lat nic się w Renault nie zmienia, dalej produkują bubla za bublem.
Między dwoma samochodami z grupy Renault, które sprawdziłem, minęło 10 lat, a problemy takie same, jakość żadna, sprzedałem po równie krótkim okresie, żeby się z badziewstwem nie użerać.
W drugim przypadku było o tyle lepiej, że nic mnie to nie kosztowało, bo zabezpieczyłem się długą gwarancją - ale wytrzymać na dłuższą metę się nie dało.
Plus taki, że objeździłem cały park maszynowy dealera jako auta zastępcze....

Data: 2019-02-11 21:37:54
Autor: kk
On 2019-02-11 17:55, Cavallino wrote:
[...]

Piszesz o autach dużych, średnich. małych, jeszcze mniejszych? Co prawda jakoś nie słyszałem o problemach w żadnym z tych obszarów, ale może jednak...

Data: 2019-02-11 22:22:03
Autor: Cavallino
W dniu 11-02-2019 o 21:37, kk pisze:
On 2019-02-11 17:55, Cavallino wrote:
[...]

W moim przypadku kompakt i kompaktowy suv.
Ale to raczej pokazuje jak firma podchodzi do produkcji swoich aut - tzn. byle jak, byle znaleźć jelenia i wepchnąć mu bubel.
Nie ma powodów, żeby w jakiejkolwiek innej klasie aut, mieli mieć inne podejście.

Data: 2019-02-12 06:57:30
Autor: Bolko
W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 22:22:04 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
Nie ma powodów, żeby w jakiejkolwiek innej klasie aut, mieli mieć inne podejście.

Dacia to trochę inne auto.
Kiedyś pracowałem na budowie autostrady gdzie kangoor byl podstawowym samochodem.
Krótko dawał radę jak na te warunki bo koparka czasami była potrzebna.

Data: 2019-02-12 22:12:34
Autor: Cavallino
On 2019-02-11 17:55, Cavallino wrote:
[...]

Megane też?

Miały bardzo dużo wspólnego, żeby nie powiedzieć że to były identyczne przypadki.

Data: 2019-02-25 00:35:24
Autor: kk
On 2019-02-12 22:12, Cavallino wrote:

[...]

Osobiście polecam renówki bo jeżdżą i fajne są.

Data: 2019-02-06 00:27:32
Autor: Bolko
W dniu wtorek, 5 lutego 2019 09:05:06 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:
<ciach>
laguna III
dobre ceny, awaryjnosc taka sama jak u innych, czesto gesto czytam ze mniejsza.

też mi się marzyła 2.0T silnik chyba  F4R czy jakoś tak..
podobno auto nie do zajechania.
Tylko spróbuj kupic.

co kupi albo dla czego nie kupowa akurat tego