co kupić?

Data: 2011-03-14 18:23:08
Autor: Szymon Machel
co kupić?

Użytkownik "Kasiulek" <katarzyna.lach-gapys@_NOSPAM_roche.com> napisał w wiadomości

jakiś czas temu zaraziłam się nieziemsko. Chyba przyszedł czas na zakup czegoś dla siebie.

Dajcie znać co zaproponowalibyście 30-letniej kobicie...Raczej coś z choppera.

Może taki na początek :)
http://vent.otomoto.pl/yamaha-drag-star-v-star-xvs-650-M2368521.html

Szymon

Data: 2011-03-15 08:27:36
Autor: Carramba
co kupić?
jakiś czas temu zaraziłam się nieziemsko. Chyba przyszedł czas na zakup czegoś dla siebie.

Dajcie znać co zaproponowalibyście 30-letniej kobicie...Raczej coś z choppera.
Nie czoper ale może warto się przyjrzec, usiąść wygodnie, BMW F650GS. Inny styl, ale warto posmakować .

co kupić?