co kupiæ?

Data: 2015-07-12 09:43:57
Autor: Lena85
co kupiæ?
Witam. Jestem tu nowa :)  Od bardzo dawna zastanawiam siê nad zrobieniem prawka i kupnem czego¶.....problem w tym, ¿e nie wiem od czego zacz±æ.... a przyda³aby siê jaka¶ pomoc w oswojeniu z jak±kolwiek maszyn± ;) --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-07-12 13:41:02
Autor: Akarm
co kupiæ?
W dniu 2015-07-12 o 11:43, Lena85 pisze:

nie wiem od czego
zacz±æ....

Najlepiej od nauki jêzyka.
Je¶li poznasz zasady pisowni, znacznie ³atwiej bêdziesz mog³a siê porozumiewaæ.
Je¶li nauczysz siê czytaæ ze zrozumieniem, znacznie ³atwiej bêdziesz mog³a wyszukiwaæ potrzebne wiadomo¶ci.
Je¶li obie umiejêtno¶ci posi±dziesz w stopniu choæby podstawowym, to nie bêdziesz musia³a zadawaæ bezsensownych pytañ.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-07-12 12:52:46
Autor: Budzik
co kupiæ?
U¿ytkownik Akarm akarmWYWAL@wp.pl ...

[...]

Zdaje siê, ze ta uniwersalna rada powinna znale¼æ siê w FAQ scigacza :)

Moze pytanie testowe przy zak³adaniu konta, sprawdzaj±ce czytanie ze zrozumieniem?
;-)

Data: 2015-07-12 12:56:08
Autor: MrG
co kupić?
Zdaje się, ze ta uniwersalna rada powinna znaleźć się w FAQ scigacza :)

Moze pytanie testowe przy zakładaniu konta, sprawdzające czytanie ze zrozumieniem?
;-)

Lovtza sam by takiej weryfikacji nie przeszedł.

--
NC700XD

Data: 2015-07-12 14:00:25
Autor: Budzik
co kupiæ?
U¿ytkownik MrG glubone@gmail.com ...

Zdaje siê, ze ta uniwersalna rada powinna znale¼æ siê w FAQ scigacza :)

Moze pytanie testowe przy zak³adaniu konta, sprawdzaj±ce czytanie ze zrozumieniem?
;-)

Lovtza sam by takiej weryfikacji nie przeszed³.

"tfffurcaaa" scigacza?

Data: 2015-07-12 17:31:22
Autor: MrG
co kupić?
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Użytkownik MrG glubone@gmail.com ...

[...]

Tak.

--
NC700XD

Data: 2015-07-12 15:35:46
Autor: Grzybol
co kupiæ?
U¿ytkownik "Akarm" <akarmWYWAL@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:55a2524f$0$2187$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2015-07-12 o
11:43, Lena85 pisze:
nie wiem od czego
zacz±æ....
Najlepiej od nauki jêzyka.
Je¶li poznasz zasady pisowni, znacznie ³atwiej bêdziesz mog³a siê porozumiewaæ.

U¶wiadom resztê co poeto mia³e¶ na mysli?
https://pl.wiktionary.org/wiki/zacz%C4%85%C4%87

Je¶li nauczysz siê czytaæ ze zrozumieniem, znacznie ³atwiej bêdziesz mog³a wyszukiwaæ potrzebne wiadomo¶ci.

I co dziewczê mia³o przeczytaæ ze zrozumieniem, skoro to jej pierwszy post na grupie, a prawdopodobnie na sikaczu. Pewnie nawet dziewczyna nie wie, ¿e jej post tu trafi³.

Je¶li obie umiejêtno¶ci posi±dziesz w stopniu choæby podstawowym, to nie bêdziesz musia³a zadawaæ bezsensownych pytañ.

Hmm, niby grupa motocyklowa i to by³o bezsensowne pytanie? Ju¿ wiem. Powinna zapytaæ co ma zrobiæ ¿eby jej pies nie jeba³ suki s±siada. Pewnie to mia³e¶ na mysli.

--
Grzybol

Data: 2015-07-12 20:52:50
Autor: RadoslawF
co kupić?
W dniu 2015-07-12 o 15:35, Grzybol pisze:

Jeśli obie umiejętności posiądziesz w stopniu choćby podstawowym, to
nie będziesz musiała zadawać bezsensownych pytań.

Hmm, niby grupa motocyklowa i to było bezsensowne pytanie? Już wiem.
Powinna zapytać co ma zrobić żeby jej pies nie jebał suki sąsiada.
Pewnie to miałeś na mysli.

Było bezsensowne ale nie doczytałeś.
Niema prawka.

Pozdrawiam

Data: 2015-07-12 21:08:32
Autor: Grzybol
co kupić?
news:mnud20$c15$2node2.news.atman.pl... W dniu 2015-07-12 o 15:35, Grzybol
pisze:
Było bezsensowne ale nie doczytałeś.
Niema prawka.
Pozdrawiam

Nie ma - tak powinno być. Doczytałem. Dziewczyna chce się oswoić z jakąś maszyną. Od czegoś zacząć (poprawnej formy użyła). Potem pewnie zrobi prawko, jeśli stwierdzi, że to lubi i chce jeździć. Chcieliście się po prostu przypierdolić do dziewczyny tak z zasady, ale w tym przypadku wszelkie próby przyjebania uderzyły w przyjebujących. Niestety. Twoja odpowiedź (niema) również.

--
Grzybol

Data: 2015-07-13 10:33:30
Autor: RadoslawF
co kupić?
W dniu 2015-07-12 o 21:08, Grzybol pisze:

[...]

Ma ale jak widać nie jesteś w stanie tego zrozumieć.

Pozdrawiam

Data: 2015-07-13 17:11:48
Autor: Grzybol
co kupić?
news:mnvt4o$ovh$1node2.news.atman.pl... W dniu 2015-07-12 o 21:08, Grzybol
pisze:
[...]

Co "ma"? I czego nie jestem w stanie zrozumieć? Czytasz to co napisałeś? Czy umiesz tylko trochę pisać?

--
Grzybol

Data: 2015-07-14 08:43:35
Autor: RadoslawF
co kupić?
W dniu 2015-07-13 o 17:11, Grzybol pisze:

[...]

To ma co ty uznałaś że nie ma.
Rozumiesz to co czytasz i o czym dyskutujesz czy trzeba ci
jak dziecku wszystko tłumaczyć ?
Bo jak trzeba tłumaczyć to może odpuść sobie dyskusje w usenecie.

Pozdrawiam

Data: 2015-07-14 17:16:55
Autor: Grzybol
co kupić?
news:mo2b2k$fl6$1node1.news.atman.pl... W dniu 2015-07-13 o 17:11, Grzybol
pisze:
To ma co ty uznałaś że nie ma.

Czyli w/g Ciebie ma to o czym napisała, że tego nie ma a Ty o tym napisałeś, że to ma, lecz tak naprawdę Ona tego nie ma. Gdyby to miała, to by sama nie pisała, że tego nie ma. Wtedy zapewne jej pytanie byłoby inne. Ale skoro twierdzisz, że ona to jednak ma, to zapewne jesteście ze sobą blisko i wiesz więcej niż inni. Dziwna to sytuacja, bo jeśli rzeczywiście jesteście ze zobą blisko, to dlaczego się do niej przypierdalasz? Czyżby jednak ona tego nie miała?

Rozumiesz to co czytasz i o czym dyskutujesz czy trzeba ci
jak dziecku wszystko tłumaczyć ?

Szczerze to czasem nie rozumiem tego co czytam. Dziwny świat.

Bo jak trzeba tłumaczyć to może odpuść sobie dyskusje w usenecie.

Ja tu nie dyskutuję. Piszę przeważnie jak mnie coś/ktoś wkurwi, lub stwierdzę, że człowiek piszący to kompletny kretyn - wtedy wskazuję go palcem jako ciekawostkę ornitologiczną.

Pozdrawiam

Również:-)

--
Grzybol

Data: 2015-07-15 08:36:07
Autor: RadoslawF
co kupić?
W dniu 2015-07-14 o 17:16, Grzybol pisze:

[...]

Na to że pisząc ma miałem na myśli ma sens nie wpadłeś biedaku.

Rozumiesz to co czytasz i o czym dyskutujesz czy trzeba ci
jak dziecku wszystko tłumaczyć ?

Szczerze to czasem nie rozumiem tego co czytam. Dziwny świat.

Z tego co tu piszesz wynika że często nie rozumiesz co czytasz.

Bo jak trzeba tłumaczyć to może odpuść sobie dyskusje w usenecie.

Ja tu nie dyskutuję. Piszę przeważnie jak mnie coś/ktoś wkurwi, lub
stwierdzę, że człowiek piszący to kompletny kretyn - wtedy wskazuję go
palcem jako ciekawostkÄ™ ornitologicznÄ….

I nawet nie wiesz że dyskutujesz.
Ale że przy okazji wskazałeś palcem na siebie jako na kretyna
to się zgodzę. Rób tak częściej, nie krępuj się.

Pozdrawiam

Data: 2015-07-15 10:29:22
Autor: Grzybol
co kupić?
news:mo4v0i$688$1node1.news.atman.pl... W dniu 2015-07-14 o 17:16, Grzybol
pisze:
Ale że przy okazji wskazałeś palcem na siebie jako na kretyna
to się zgodzę. Rób tak częściej, nie krępuj się.
Pozdrawiam

:-) Tak chłopczyku. Skończyły się komóreczki w w tym czymś, co u innych nazywa się mózgiem i skucha?
Musiałbyś ze 3 razy się urodzić i do szkoły zacząć chodzić, żeby mi inteligentnie dojebać.
Pozdrów żonę.

--
Grzybol

Data: 2015-07-15 14:14:50
Autor: RadoslawF
co kupić?
W dniu 2015-07-15 o 10:29, Grzybol pisze:

[...]

Powiedział dorosły młodszy niż ja. :-)

Musiałbyś ze 3 razy się urodzić i do szkoły zacząć chodzić, żeby mi
inteligentnie dojebać.

Wystarczy to co napisałem dotychczas.
Ale możesz oczywiście głosić że to tylko deszcz pada a
nie ja opluwam lokalnego przygłupa.

Pozdrów żonę.

Twoja już wyszła, sam ją pozdrów jak dojedzie do domu.

Pozdrawiam

Data: 2015-09-08 18:00:35
Autor: Budzik
co kupiæ?
U¿ytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

Pozdrów ¿onê.

Twoja ju¿ wysz³a, sam j± pozdrów jak dojedzie do domu.

Gratuluje... osi±gniecia poziomu bruku.

Data: 2015-09-09 09:26:30
Autor: RadoslawF
co kupić?
W dniu 2015-09-08 o 20:00, Budzik pisze:

Pozdrów żonę.

Twoja już wyszła, sam ją pozdrów jak dojedzie do domu.

Gratuluje... osiÄ…gniecia poziomu bruku.

Z betonem nie da się dyskutować na wyższym poziomie.
Ale gratuluje refleksu, a może tobie na innej grupie
wykazałem podobny poziom i chcesz się odgryźć ?
Nawet na poÅ›cie sprzed półtora miesiÄ…ca.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2015-09-09 22:00:41
Autor: Budzik
co kupiæ?
U¿ytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

Pozdrów ¿onê.

Twoja ju¿ wysz³a, sam j± pozdrów jak dojedzie do domu.

Gratuluje... osi±gniecia poziomu bruku.

Z betonem nie da siê dyskutowaæ na wy¿szym poziomie.
Ale gratuluje refleksu, a mo¿e tobie na innej grupie
wykaza³em podobny poziom i chcesz siê odgry¼æ ?
Nawet na po¶cie sprzed pó³tora miesi±ca.  :-)

Nie wiem dlaczego "gratuluje refleksu" ale je¿eli potraktowa³es uwage ad personam to zupe³nie niepotrzebnie.
Jezeli rzeczywiscie cos takiego mi napsia³es poltora miesiaca temu to musze cie zmartwic bo:
- nie pamietam
- nie lata³em przez ostatnie poltora miesiaca po newsach zeby ci sie odgry¼æ

Ot zobaczy³em wasze dziecinne dogadywanie i skomentowa³em.
EOT.

Data: 2015-09-10 09:55:34
Autor: RadoslawF
co kupić?
W dniu 2015-09-10 o 00:00, Budzik pisze:

[...]

Nie wiem dlaczego "gratuluje refleksu" ale jeżeli potraktowałes uwage ad
personam to zupełnie niepotrzebnie.
Jezeli rzeczywiscie cos takiego mi napsiałes poltora miesiaca temu to musze
cie zmartwic bo:
- nie pamietam
- nie latałem przez ostatnie poltora miesiaca po newsach zeby ci sie
odgryźć

Czyli potwierdzasz że chciałeś się odgryźć.

Ot zobaczyłem wasze dziecinne dogadywanie i skomentowałem.
EOT.

I włączyłeś się do dziecinnego dogadywania. Dzieciak jesteś.

Pozdrawiam

Data: 2015-09-10 17:00:39
Autor: Budzik
co kupiæ?
U¿ytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

- nie lata³em przez ostatnie poltora miesiaca po newsach zeby ci sie
odgry¼æ

Czyli potwierdzasz ¿e chcia³e¶ siê odgry¼æ.

wow...

Data: 2015-07-15 08:47:20
Autor: Piotr Rezmer
co kupi??
[...]

Napisz w jakich okolicach mieszkasz. Mo¿e kto¶ z Twojej okolicy tu zagl±da, to podjedzie i opowie Ci co i jak.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

co kupiæ?