co kupić? USD czy EUR?

Data: 2018-11-19 10:51:33
Autor: SK
co kupić? USD czy EUR?
Podpowiedzcie proszę jak się zabezpieczacie przed tym co nadchodzi? Kupić USD czy EUR?

Data: 2018-11-19 11:28:34
Autor: pasztab
co kupić? USD czy EUR?
Den m?ndag 19 november 2018 kl. 19:51:35 UTC+1 skrev SK:
Podpowiedzcie proszę jak się zabezpieczacie przed tym co nadchodzi? Kupić USD czy EUR?

Ale co nadchodzi? Na besse najlepsze shorty!

Data: 2018-11-19 20:25:42
Autor: n
co kupić? USD czy EUR?
Historycznie to nieźle kupić kawałek Manhattanu.

Data: 2018-12-08 14:20:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
co kupić? USD czy EUR?

"n" psv2nr$iod$1@node1.news.atman.pl

: Historycznie to nieźle kupić kawałek Manhattanu.

Nie BTC?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-11-19 20:45:15
Autor: RobertS
co kupić? USD czy EUR?
W dniu 2018-11-19 o 19:51, SK pisze:
Podpowiedzcie proszę jak się zabezpieczacie przed tym co nadchodzi? Kupić USD czy EUR?

1. co nadchodzi?
2. zobacz jaka była zmienność na tych walutach

ps
skoro się czegoś boisz to dlaczego w metale szlachetne nie zainwesjesz?

RobertS

Data: 2018-11-19 12:35:05
Autor: Dawid Rutkowski
co kupić? USD czy EUR?
W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 20:45:19 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

ps
skoro się czegoś boisz to dlaczego w metale szlachetne nie zainwesjesz?

Złoto bulionowe kosztuje na wejściu 8% niestety, poza tym jest gigantycznie obecnie przesacowane. A srebro ciężkie :(
Na kupionych $ już zarobiłem. Ale EUR równie dobre - a do tego można je darmowo wyekspediować za granicę, np. do N26.
Ogólnie wolę słuchać PETRU - 1/3 PLN, 1/3 $, 1/3 EUR. Ciekawy tylko jestem, gdzie trzyma - w domu trochę strach, ale i w banku obecnie nie wiem czy mniejszy...

Data: 2018-11-20 21:20:44
Autor: RobertS
co kupić? USD czy EUR?

Złoto bulionowe kosztuje na wejściu 8% niestety, poza tym jest gigantycznie obecnie przesacowane. A srebro ciężkie :(

no nie żartuj, przecież nie kupiłbym kruszcu, inwestuję w metale, a w zasadzie to w zmianę ich wartości ;-)

Na kupionych $ już zarobiłem. Ale EUR równie dobre - a do tego można je darmowo wyekspediować za granicę, np. do N26.

fizycznie kupiłeś te dolary?
u mnie idealnie sprawdza się FI inwestujący w obligacje w USD, w ostatnich 6 miesiącach +4% i czekam na dalsze wzrosty (jak tylko w USA zaczną podnosić stopy procentowe)

Ogólnie wolę słuchać PETRU - 1/3 PLN, 1/3 $, 1/3 EUR. Ciekawy tylko jestem, gdzie trzyma - w domu trochę strach, ale i w banku obecnie nie wiem czy mniejszy...

PLN tak, USD jw., ale po co EUR? na tej walucie zmienność jest relatywnie niewielka...

RobertS

Data: 2018-11-21 00:58:17
Autor: J.F.
co kupić? USD czy EUR?
Dnia Tue, 20 Nov 2018 21:20:44 +0100, RobertS napisał(a):
[...]

Ambergold inwestowal w zloto wirtualne :-)

[...]

Ale chcesz pospekulowac czy zabezpieczyc oszczednosci ? :-)

J.

Data: 2018-11-21 18:31:19
Autor: RobertS
co kupić? USD czy EUR?
W dniu 2018-11-21 o 00:58, J.F. pisze:

Ambergold inwestowal w zloto wirtualne :-)

AG w nic nie inwestował, piramida finansowa, czyste oszustwo

RobertS

Data: 2018-11-21 19:06:17
Autor: J.F.
co kupić? USD czy EUR?
Użytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pt44p6$pkf$1@sunflower.man.poznan.pl...
W dniu 2018-11-21 o 00:58, J.F. pisze:
Ambergold inwestowal w zloto wirtualne :-)

AG w nic nie inwestował, piramida finansowa, czyste oszustwo

A polecane przez Ciebie fundusze ? :-)

J.

Data: 2018-11-21 21:47:30
Autor: RobertS
co kupić? USD czy EUR?
W dniu 2018-11-21 o 19:06, J.F. pisze:

A polecane przez Ciebie fundusze ? :-)

J.

nie mam uprawnień, aby cokolwiek polecać, napiszę w jaki sposób dzielę swoje aktywa

pieniądze, których w najbliższych latach (min. 5-10 lat) nie będę potrzebował inwestuję w akcje oraz f.akcyjne

na czas potencjalnego kryzysu (jak ww. będą spadać) korzystam z funduszy inwesujących w złoto, monet itp. nie kupuję

a kasa, która może się przydać w ciągu 3-6 miesięcy trafia do f.rynku pieniężnego, czasem jakieś obligacje; to dla mnie znacznie lepsza opcja niż depo w banku, jak potrzebuję (bo trafia się okazja) to w 2-3 dni mam środki na koncie, nie tracę przy tym żadnych odsetek

na codzień korzystam z KK a kasa na spłatę "czeka" na koncie oszczędnościowym

ale zanim zaczniesz "inwestować" w cokolwiek (może poza lokatami w banku) warto sobie zbadać profil inwestycyjny, na tej podstawie można dostać profesjonalną rekomendację, w co obecnie warto zainwestować

jest na rynku kilka firm, które świadczą tego rodzaju porady, nie chcę robić komukolwiek reklamy dlatego jeżeli chciałbyś skorzystać (bez opłat, bez zobowiązań do czegokolwiek) to daj znać już na priva

RobertS

Data: 2018-11-23 14:57:12
Autor: Marek
co kupić? USD czy EUR?
On Wed, 21 Nov 2018 18:31:19 +0100, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
AG w nic nie inwestował, piramida finansowa, czyste oszustwo

To nie jest do końca prawda, inwestował w OLT..

--
Marek

Data: 2018-11-24 09:10:06
Autor: RobertS
co kupić? USD czy EUR?
W dniu 2018-11-23 o 14:57, Marek pisze:

AG w nic nie inwestował, piramida finansowa, czyste oszustwo

To nie jest do końca prawda, inwestował w OLT..

"inwestował"? to było bardziej działanie PR, gdyż ten podmiot nigdy żadnego zysku nie wygenerował

RobertS

Data: 2018-11-25 12:33:25
Autor: J.F.
co kupić? USD czy EUR?
Dnia Sat, 24 Nov 2018 09:10:06 +0100, RobertS napisał(a):
[...]

Ale mogl wygenerowac.
Tanie linie jakos lataja.

J.

Data: 2018-11-25 21:56:56
Autor: RobertS
co kupić? USD czy EUR?
W dniu 2018-11-25 o 12:33, J.F. pisze:

Ale mogl wygenerowac.
Tanie linie jakos lataja.

J.

i znasz taką, która lata tylko w jednym kraju i wychodzi na plus?

RobertS

Data: 2018-11-26 10:23:43
Autor: J.F.
co kupić? USD czy EUR?
Użytkownik "RobertS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ptf2am$scu$3@sunflower.man.poznan.pl...
W dniu 2018-11-25 o 12:33, J.F. pisze:
Ale mogl wygenerowac.
Tanie linie jakos lataja.

i znasz taką, która lata tylko w jednym kraju i wychodzi na plus?

W USA pewnie by sie cos znalazlo.

Mowisz, ze loty krajowe sie nie oplacaja i trzeba doplacac z zagranicznych ?
Wiec niektorzy lataja tylko za granice ?

Ale OLT latal w czarterach rowniez daleko.

J.

Data: 2018-11-26 22:50:09
Autor: Marek
co kupić? USD czy EUR?
On Sat, 24 Nov 2018 09:10:06 +0100, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
"inwestował"? to było bardziej działanie PR, gdyż ten podmiot nigdy żadnego zysku nie wygenerował

Ryzyko jest immanentną cechą biznesu.

--
Marek

Data: 2018-11-20 16:40:37
Autor: Zenek
co kupić? USD czy EUR?
W dniu 19.11.2018 o 19:51, SK pisze:
Podpowiedzcie proszę jak się zabezpieczacie przed tym co nadchodzi? Kupić USD czy EUR?

ponton :)

Data: 2018-11-20 20:10:48
Autor: marfi
co kupić? USD czy EUR?

Użytkownik "Zenek" <agriluq@interia.pl> napisał w wiadomości news:pt19tl$npk$1node1.news.atman.pl...
W dniu 19.11.2018 o 19:51, SK pisze:
Podpowiedzcie proszę jak się zabezpieczacie przed tym co nadchodzi? Kupić USD czy EUR?

ponton :)

:)

--
marfi

Data: 2018-11-20 16:57:38
Autor: Szymon
co kupić? USD czy EUR?
W dniu 2018-11-19 o 19:51, SK pisze:
Podpowiedzcie proszę jak się zabezpieczacie przed tym co nadchodzi? Kupić USD czy EUR?

USD. Wyższe stopy procentowe. Do tego złotówka jest szacowana w stosunku do EUR, a na kurs USD/PLN wpływa przede wszystkim eurodolar.

--
Pozdrawiam

co kupić? USD czy EUR?