co kupić dla "plecaczka" ? :)

Data: 2009-07-07 20:16:46
Autor: JP
co kupić dla "plecaczka" ? :)
http://www.devilbikers.pl/

Moja znajoma kupiła ich kurtkę na bajzlu w Wawie. Kurtka z wyglądu bardzo ładna - wygląda kobieco. Niewiele moge powiedzieć jeśli chodzi o wady i zalety, ale:
Kurtka ma za krótkie rękawy - albo kumpela za długie łapy:) - w każdym razie oferują dopasowanie na miarę - troche drożej no i trzeba poczekać. Raz podczas zapinania pod szyją wyjechała maszynka z suwaka - ale bez problemu można ją było włożyć z powrotem. Nie wiem czy przypadkiem za mocno kumpelka pociągnęła, bo było to w trakcie jazdy i w nocy gdy zaczęło się robić chłodno po szyi:) Mała niedoróbka haftu na plecach. O ile mi wiadomo jest to początkująca firma... Mimo to uważam że warto obejrzeć/przymierzyć.

Innych skarg nie słyszałem. Cena chyba koło 700-800. .

co kupić dla "plecaczka" ? :)