co kupić dla "plecaczka" ? :)

Data: 2009-07-16 09:20:05
Autor: Jasio
co kupić dla "plecaczka" ? :)
Użytkownik "Andy77" napisał w wiadomości news:h2vi0u$bk$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nigdy nie sądziłem że zadam takie pytanie, bo to kwestia osobista co się komu podoba, ale biorąc pod uwagę ile czasu spędziłem sam szukając dla siebie ciuchów (a i tak skończyło się na drugim komplecie "letnim"), to może warto się oprzeć na Waszych doświadczeniach :)
[ciach]

ps. moto to GSR, więc raczej czarne skóry i frędzle odpadają ;)

Skóry jak najbardziej czarne pasują - polecam Frank Thomas, również niezłe kobiece kroje mają.

--
Jasio
vx etz

co kupić dla "plecaczka" ? :)