co lepsze? QUADRO NVS 285 vs RADEON X600

Data: 2011-06-16 21:45:11
Autor: zlotowinfo
co lepsze? QUADRO NVS 285 vs RADEON X600
ATI RADEON X600 128MB DVI,TV PCI-E niski profil

czy

PNY NVIDIA QUADRO NVS 285 128MB DMS59 PCI-E niska

ta druga to jakaś zagadka, nie wiem po co tak nakombinowali z nazewnictwem, do jakiego modelu geforce to porównać
patrząc na cenę ma być lepsza od radeona

Data: 2011-06-18 15:44:36
Autor: m4rkiz
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:itdmg4$bne$1@inews.gazeta.pl...
ATI RADEON X600 128MB DVI,TV PCI-E niski profil

czy

PNY NVIDIA QUADRO NVS 285 128MB DMS59 PCI-E niska

zwrociles uwage na zlacze wideo w nvidi?

roznice miedzy kartami za 20 zlotych beda zupelnie pomijalne

skup sie raczej na dostepnosci sterownikow jezeli chcesz miec
cos nowszego niz xp, dostepnych wyjsciach oraz poborze pradu
gdybys bral cos poza tu wymienionymi

a tak, nawet jezeli jedna bedzie o 50% szybsza niz druga
(a nie bedzie) to i tak obie sa 10 razy wolniejsze od byle
radeona 3650 (90 pln) a 100 razy wolniejsze od wpolczesnego
5830 (450 pln) wiec wybor powinien polegac raczej na rzuceniu
okiem czy ma potrzebne zlacza i jakas gwarancje

co lepsze? QUADRO NVS 285 vs RADEON X600