co lepsze - deska czy narty?

Data: 2010-03-14 08:54:54
Autor: Marcin Kysiak
co lepsze - deska czy narty?
W dniu 2010-03-13 09:17, gigi pisze:
Hej! Wybieram się w góry z myślą o aktywnym wypoczynku. I mam zamiar
skosztować sportów zimowych. I tak się zastanawiam, co dla początkujących jest
lepsze - narty czy deska? Czego łatwiej się nauczyć? Z czym sobie szybciej
poradzę? Ach i dodam, że jestem dziewczyną:)

Mnie wygodniej podchodziło by się na nartach niż na desce, większa swoboda ruchów - ale ja jestem facetem...

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2010-03-15 12:57:10
Autor: Grzegorz Lipnicki
co lepsze - deska czy narty?

Mnie wygodniej podchodziło by się na nartach niż na desce, większa swoboda ruchów - ale ja jestem facetem...

jak dla mnie, to na jednym i drugim podchodzi
się bez różnicy - tak samo do d(...);

http://www.youtube.com/watch?v=5wDtsTj7X_s

 g.

Data: 2010-03-15 13:09:03
Autor: Tomasz Ziec
co lepsze - deska czy narty?
jak dla mnie, to na jednym i drugim podchodzi
się bez różnicy - tak samo do d(...);

http://www.youtube.com/watch?v=5wDtsTj7X_s

To można gdzieś kupić? Czy to tylko koncept?
Tomek.

--
-+= m4sh =+- Tomasz Zięć

Data: 2010-03-15 13:22:44
Autor: Grzegorz Lipnicki
co lepsze - deska czy narty?

http://www.youtube.com/watch?v=5wDtsTj7X_s

To można gdzieś kupić? Czy to tylko koncept?

widziałem to w naturze (Tatry) ze 3 lata temu,
właściciel nawet uprzejmie dokonał demonstracyjnej rozbiórki,
ale nie pytałem, gdzie kupił - wystarczy mi kłopotów
z nartami;)
zajrzyj na prsz, tam  ktoś powinien wiedzieć
coś o źródłach zakupu;

 g.

Data: 2010-03-15 15:43:52
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
co lepsze - deska czy narty?
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał Tomasz Ziec na pl.rec.gory do nas:

> jak dla mnie, to na jednym i drugim podchodzi
To można gdzieś kupić? Czy to tylko koncept?

Można kupić gotowy, można zrobić samemu.

Wklep w googla "splitboard" i znajdziesz na przykład to:

http://www.snowboard.pl/forum/msg.php?th=10713&a=aa=a&post_form=&start=0#msg_109111
http://www.snowboard.pl/forum/msg.php?th=16665&a=aa=a&post_form=&start=0#msg_154443
http://www.roninsnowboards.com/zrob-se-splitboard/

Tomek.